Vi som temper!

Forutsigbar kropp?

Jeg tuller ikke med cm.

I går kveld, slimete. Ikke helt strekkbart, men jeg satte watery, og lo for meg selv. Sex har jeg ikkje hatt siden før mens, så dette kommer fra meg. Dagen etter mens, liksom?

Regnet med det skulle være borte i dag. Men nei. Slim som strekker seg 20 cm ned i skåla, uten problem.

Jada...

Sen effekt av all grapefrukten jeg drakk for 3-5 uker siden? Er vel en mnd siden jeg sluttet.

Hurra for en kropp som er lett å skjønne og forutsi!

Men hva med sommerskatt!? Tenkt å teste snart?
Tester som bare det, og de er BLENDAHVITE! Har hatt litt fall i temperaturen, men det murrer konstant i magen.... Men ingen tegn til TR eller spottting - så det er tålmodighet som gjelder... Selvfølgelig lettere sagt enn gjort.

Livel er det VELDIG koselig at dere følger med :-) :-) :-) :-)

Forutsigbar kropp?

Jeg tuller ikke med cm.

I går kveld, slimete. Ikke helt strekkbart, men jeg satte watery, og lo for meg selv. Sex har jeg ikkje hatt siden før mens, så dette kommer fra meg. Dagen etter mens, liksom?

Regnet med det skulle være borte i dag. Men nei. Slim som strekker seg 20 cm ned i skåla, uten problem.

Jada...

Sen effekt av all grapefrukten jeg drakk for 3-5 uker siden? Er vel en mnd siden jeg sluttet.

Hurra for en kropp som er lett å skjønne og forutsi!

Oj. Jøsses. Ja, sen effekt av grapefruktjuice ja. Da må du tempe igjen nå da! Kanskje EL kommer tidlig nå allikevel da. Lov å håpe. :-)

*Taster på app på mobilen*

Tester som bare det, og de er BLENDAHVITE! Har hatt litt fall i temperaturen, men det murrer konstant i magen.... Men ingen tegn til TR eller spottting - så det er tålmodighet som gjelder... Selvfølgelig lettere sagt enn gjort.

Livel er det VELDIG koselig at dere følger med :) :) :) :)

Ja er jo spennende å følge med på alle disse grafene :)
Du får ta på deg tålmodighetsbeltet og vente! Krysser fingrene på at tempen går opp igjen!

Negativ eggløsningstest idag. Tempen steg en del. Håper den fortsetter å stige å at eggløsning er igår/idag. :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1385395501.363799.jpg

Burde jeg tolke det på noe vis at EL tester blir sterkere, mens g-test forblir kritthvit? Er 15 dpo nå og ikke antydninger til at TR kommer, annet enn at temp har sunket litt....

Sent from my iPhone using BV Forum

Vis vedlegget 41177
Burde jeg tolke det på noe vis at EL tester blir sterkere, mens g-test forblir kritthvit? Er 15 dpo nå og ikke antydninger til at TR kommer, annet enn at temp har sunket litt....

Det er noen som får sterkere og sterkere EL-tester før de får positiv hcg-test, mens noen får svigninger i LH-hormonet før tr kommer, slik at de kan få sterkere og sterkere EL-tester før helt vanlig tr. Så man kan ikke vite noe sikkert med EL-tester før du får positiv g-test eller tr. Dessverre. Krysser fingrene for deg. :)

Jeg har heller ikke vært her inne på noen dager, men regna nesten med at du hadde flyttet videre på terminforum nå.:(Jaja, nå har du i hvert fall funnet ut at crinone er til god hjelp for deg, så da er det bare å kjøre på igjen neste pp. ;)
Ja, satse på et julemirakel nå :) Er litt lei akkurat nå kjenner jeg. Alltid værst og skuffelsen størst på CD1 og 2. Men nå håper jeg vi er enda bedre rustet for neste pp, og jeg har lyst til å satse hardt denne gangen. Nå tror jeg også at mannen skal være hjemme hele uka før el, så da skal det ikke stå på innsatsen håper jeg. Mini begynner å bli frisk igjen også - måtte ty til antibiotika etter å ha vært syk i 2 uker. Den begynner å virke nå. Så jeg må kjøpe grapefrukt juice kom jeg på, og begynne å bygge meg opp til en ny pp. Begynner å bli en følelsemessig påkjenning dette her kjenner jeg... Skal bli godt å komme igang igjen - da er det liksom nytt håp :)

Vis vedlegget 41177

Har hørt at andre har fått positive el tester når de er gravide. Kan visst skyldes at LH hormonet og HCG er nokså likt bygd. Men det er jo uansett superpositivt at tanta ikke er kommet, så krysser fingrene for en positvi g-test innen kort tid :)

Livel er det VELDIG koselig at dere følger med :) :) :) :)
Krysser fingrene for deg!!

Ja, satse på et julemirakel nå :) Er litt lei akkurat nå kjenner jeg. Alltid værst og skuffelsen størst på CD1 og 2. Men nå håper jeg vi er enda bedre rustet for neste pp, og jeg har lyst til å satse hardt denne gangen. Nå tror jeg også at mannen skal være hjemme hele uka før el, så da skal det ikke stå på innsatsen håper jeg. Mini begynner å bli frisk igjen også - måtte ty til antibiotika etter å ha vært syk i 2 uker. Den begynner å virke nå. Så jeg må kjøpe grapefrukt juice kom jeg på, og begynne å bygge meg opp til en ny pp. Begynner å bli en følelsemessig påkjenning dette her kjenner jeg... Skal bli godt å komme igang igjen - da er det liksom nytt håp :)

Kjenner til følelsen av at cd1-2 er verst ja. :( Men som du skriver, det blir lettere når man kommer litt lenger inn i pp'n og begynner å nærme seg el.da bygger håpet seg opp igjen. :p
Dere får gjøre en skikkelig innsats, og pøse på med crinone i skrullefasen, så krysser vi alt vi har for full klaff!! :D
God bedring til mini, håper han kommer seg raskt med antibiotika innabords, da blir det straks litt lettere å være foreldre og "kaniner" også! ;)

Negativ eggløsningstest idag. Tempen steg en del. Håper den fortsetter å stige å at eggløsning er igår/idag. :-D

Hipp hurra for el! :D Nå blir det spennende å følge med på hvor lang lutealfasen blir denne gangen, selv om jeg så klart krysser hardt for positiv g-test om en drøy uke! ;)

7dpo i følge ff, men jeg tror selv 9dpo. Fryyyyktelig lyst å teste! Har 3strimler bare.....

Hipp hurra for el! :D Nå blir det spennende å følge med på hvor lang lutealfasen blir denne gangen, selv om jeg så klart krysser hardt for positiv g-test om en drøy uke! ;)
Tusen takk <3! Jeg også :-D Lurer litt på om jeg skal prøve wild yam.. Hm. Hatt erfaring med det?:)

Jeg TROR ikke på at jeg er fruktbar nå altså.

Jeg har tidvis sånne tidlige runder med fruktbart sekret, som tørker opp, også prøver kroppen igjen en runde eller to. Det skjer ikke med EL så tidlig. Bortsett fra den ene gangen det gjorde det?

Vel, altså, nei, jeg er ikke fruktbar nå, men det er nå uansett tid for å starte opp prøving for denne syklusen, om ikke annet så for moro ;)

Jeg er 5 dpo, og er såååå utålmodig etter å begynne å teste. Tenkte jeg skulle holde ut til 10 dpo, meeeen det er jo sååå hardt. Haha. I følge FF skal jeg ikke teste før 9 desember, hva slags tull er nå det da? Det blir jo over 20 dpo

Se hvor høy tempen min er nå etter jeg fikk pos eggløsningstest. Er nesten litt usikker på om jeg har hatt eggløaning de andre pp, da har ikke grafen vært så høy? (Oralt) Skal inn til legen å ta blodprøve i dag på CD21. Si legen mente jeg kom til å ha det på CD14. Kommer det til å vise at eggløsning har vært dersom jeg hadde d igår?

Se hvor høy tempen min er nå etter jeg fikk pos eggløsningstest. Er nesten litt usikker på om jeg har hatt eggløaning de andre pp, da har ikke grafen vært så høy? (Oralt) Skal inn til legen å ta blodprøve i dag på CD21. Si legen mente jeg kom til å ha det på CD14. Kommer det til å vise at eggløsning har vært dersom jeg hadde d igår?

Så bra! Kan jo hende EL har uteblitt de andre gangene, men litt vanskelig å vite det med sikkerhet.. Tror jeg hadde ringt legen og sagt at jeg tror jeg har hatt EL for to dager siden, og spurt når det vil være mest optimalt å ta en blodprøve for å sjekke.

Er det ikke litt ålreit å få en kurve som kanskje ser litt greier ut å tolke?

Tusen takk <3! Jeg også :-D Lurer litt på om jeg skal prøve wild yam.. Hm. Hatt erfaring med det?:)

Brukte det noen pp'r når vi prøvde å lage yngstemann, det forlenget lutealfasen min med et par dager, og jeg tror heller ikke jeg spotta når jeg gikk på den. Bruker det igjen denne gangen også, så det blir spennende å se... ;)
Det skader ikke å prøve i hvert fall, men jeg ville holdt meg borte fra alt slikt hvis du skal ta blodprøver nå, da er det nok best om kroppen får jobbe i fred, slik at resultatene på blodprøvene blir riktig. :)

Back
Topp