Det skal stå ei "bruksanvisning" på side 1 i den samtalen her, ta en titt på den - der står alt du lurer på
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg forstår, men velger å holde meg til det som står skrevet ang temping, at det skal skje før noe som helst aktivitet. altså, temping i senga før en står opp. Helst til samme tid hver dag.Dere tempe-eksperter, er det sånn at det bare er før man står opp at det er temperaturforskjell i syklusen? Hva om jeg temper til samme tid hver dag, men f.eks en halvtime etter at jeg står opp? Vil det være en forskjell da også, bare at tempen er høyere enn før jeg stod opp? Altså om jeg måler 36,8 i senga, og 37,0 en halv time senere, vil det da være sånn at jeg ved EL kan måle f.eks 37,3 i senga og 37,5 en halv time senere?
Vet ikke helt om jeg klarte å gjøre meg forstått her... Det jeg lurer på er vel om det er mulig å se en temperaturendring i syklusen til andre tider på døgnet enn før jeg står opp?
Dere tempe-eksperter, er det sånn at det bare er før man står opp at det er temperaturforskjell i syklusen? Hva om jeg temper til samme tid hver dag, men f.eks en halvtime etter at jeg står opp? Vil det være en forskjell da også, bare at tempen er høyere enn før jeg stod opp? Altså om jeg måler 36,8 i senga, og 37,0 en halv time senere, vil det da være sånn at jeg ved EL kan måle f.eks 37,3 i senga og 37,5 en halv time senere?
Vet ikke helt om jeg klarte å gjøre meg forstått her... Det jeg lurer på er vel om det er mulig å se en temperaturendring i syklusen til andre tider på døgnet enn før jeg står opp?
Det var da veldig tidlig... Du er på medisiner nå eller?Hva skjedde med tempen min nå? Rett ned 0,5 grader. Målte to ganger med samme resultat. Stoler på termometeret mitt, det er helt nytt.
Sent from my iPad using BV Forum
Kan det være festedipp? Håper tempen stiger kraftig i morgen!Hva skjedde med tempen min nå? Rett ned 0,5 grader. Målte to ganger med samme resultat. Stoler på termometeret mitt, det er helt nytt.
Sent from my iPad using BV Forum
Spennende!Da har FF satt krysset, så ventingen har startet! Føler meg veldig tålmodig denne runden, men får vel se hvor lenge det varer
Ja! Hva skjer?Prikkeline har du testet :-D Så spent. Har en god følelse på deg nå :-D
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Den er jo så unaomtalt høy at den hadde jeg nok kommet til å discarde, ser jeg...
Jeg har to grafer denne syklusen. En oralt og en vaginalt
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app