Vi som temper!

Likte ikke dagens temp :(

Nei. :(
Men det er fortsatt tidlig, det vil si fortsatt håp! ;) Uansett hvordan det ender denne pp'n så har du i hvert fall fått prøvd ut crinone, med godt resultat. :) Nå håper vi bare på enda bedre resultat om noen dager! ;)

Jeg fikk en positiv test i dag, men siden jeg har litt vondt i magen, og tempen kikka litt nedover, og streken ikke var ekstremt sterk, og det er så mange kjemiske ute og går, så pakker jeg ikke flytteeskene riktig ennå.
(skulle hivd på noen småhappy smileys hvis det ikke var for at jeg sitter på jobb og sniktaster på mobilen ;)

Æææææ :smiley-bounce005
Få se bilde da! ;)
Nå skal vi ikke ha flere kjemiske her inne, så jeg sier enn så lenge GRATULERER!! :D :D

Æææææ :smiley-bounce005
Få se bilde da! ;)
Nå skal vi ikke ha flere kjemiske her inne, så jeg sier enn så lenge GRATULERER!! :D :D
Haha, takk for at du sørga for fine smileyer! :-D Testen ligger hjemme. Bilde kommer i ettermiddag. Og i morgen forhåpentligvis bilde av sterkere test. Da har jeg ikke ansvaret for bhg-levering, og dermed litt met ledoge srmer og tid til dokumentering ;)

Haha, takk for at du sørga for fine smileyer! :-D Testen ligger hjemme. Bilde kommer i ettermiddag. Og i morgen forhåpentligvis bilde av sterkere test. Da har jeg ikke ansvaret for bhg-levering, og dermed litt met ledoge srmer og tid til dokumentering ;)
Å hærrlighet for en staving :-/

Håper du får en mye sterkere strek i morgen Krokus :-D

Her fikk jeg ikke til nok sammenhengende timer til å tempe, og selvsagt på det som sikkert var den "viktigste" dagen å tempe på, skulle så gjerne vite om jeg har hatt EL. Tappen var hard og på en måte avflatet, eller hva jeg skal kalle det, men fortsatt åpen og jeg hadde kremet sekret. Så antar el var i går

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Jeg fikk en positiv test i dag, men siden jeg har litt vondt i magen, og tempen kikka litt nedover, og streken ikke var ekstremt sterk, og det er så mange kjemiske ute og går, så pakker jeg ikke flytteeskene riktig ennå.
(skulle hivd på noen småhappy smileys hvis det ikke var for at jeg sitter på jobb og sniktaster på mobilen ;)
Åååååååå :) Det er jo helt fantastisk! Skulle også slengt på noen smilyer her, men er på iPad :P Gleder meg til du får sterkere streker, og blir heeeeeelt sikker!

Satser på at du har startet skredet av positive tester som skal komme her inne nå! Tjohooooi!

Positiv? Synes det er vanskelig med disse EL-testene, altså... Det har såvidt begynt å stikke i høyre eggstokk (glad for høyre, begge de to andre har kommet derfra!), og har mye vandig utflod i dag... EL i morgen hadde vært supert!

image.jpg

Positiv? Synes det er vanskelig med disse EL-testene, altså... Det har såvidt begynt å stikke i høyre eggstokk (glad for høyre, begge de to andre har kommet derfra!), og har mye vandig utflod i dag... EL i morgen hadde vært supert!

Vis vedlegget 40735

Jeg ville også tolket den som positiv:)

Det er nok ikke så alt for mange dagene til EL hos meg, testene er ihvertfall blitt sterkere. Forrige pp hadde jeg EL ca 14-15 cd, og idag er jeg på cd 10.

Sent from my iPhone using BV Forum

GRATULERER!! SÅ GØY :-D Endelig noen i tempegjengen me klar og tydelig pos test :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tusen takk for gratulasjoner! Dagen har snegla seg avsted. Jeg trenger å se en sterkere test samt fortsatt høy temperatur i morgen for å tro litt mer på det selv, men håper håper :smiley-angelic001

Må si at jeg er forvirra og overraska over å teste positivt så "tidlig". 2/3 av positive tester rapporteres før 12 dpo hos ff visstnok, så uvanlig er det jo absolutt ikke, men første gang jeg var gravid kom ikke den positive testen før på 19 dpo. Kan det være så store variasjoner hos samme person, altså? Det overraska meg. Får vel gå å google litt. Har allerede googla om det kan være indikasjon på tvillinger (gubben har lagt ned veto mot tvillinger - det er bare så vidt jeg fikk han med på å prøve på én til;) ), men det kom det betryggende få treff på.

Og ja, vi satser virkelig på at det kommer positive tester i bøtter og spann her nå!! :smiley-bounce012

Back
Topp