Fimle
Glad i forumet
Likte ikke dagens temp![]()
Nei.
Men det er fortsatt tidlig, det vil si fortsatt håp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte ikke dagens temp![]()
Jeg fikk en positiv test i dag, men siden jeg har litt vondt i magen, og tempen kikka litt nedover, og streken ikke var ekstremt sterk, og det er så mange kjemiske ute og går, så pakker jeg ikke flytteeskene riktig ennå.
(skulle hivd på noen småhappy smileys hvis det ikke var for at jeg sitter på jobb og sniktaster på mobilen![]()

Haha, takk for at du sørga for fine smileyer! :-D Testen ligger hjemme. Bilde kommer i ettermiddag. Og i morgen forhåpentligvis bilde av sterkere test. Da har jeg ikke ansvaret for bhg-levering, og dermed litt met ledoge srmer og tid til dokumenteringÆææææ
Få se bilde da!
Nå skal vi ikke ha flere kjemiske her inne, så jeg sier enn så lenge GRATULERER!!![]()
![]()
Å hærrlighet for en staving :-/Haha, takk for at du sørga for fine smileyer! :-D Testen ligger hjemme. Bilde kommer i ettermiddag. Og i morgen forhåpentligvis bilde av sterkere test. Da har jeg ikke ansvaret for bhg-levering, og dermed litt met ledoge srmer og tid til dokumentering![]()
ÅåååååååJeg fikk en positiv test i dag, men siden jeg har litt vondt i magen, og tempen kikka litt nedover, og streken ikke var ekstremt sterk, og det er så mange kjemiske ute og går, så pakker jeg ikke flytteeskene riktig ennå.
(skulle hivd på noen småhappy smileys hvis det ikke var for at jeg sitter på jobb og sniktaster på mobilen![]()
Positiv? Synes det er vanskelig med disse EL-testene, altså... Det har såvidt begynt å stikke i høyre eggstokk (glad for høyre, begge de to andre har kommet derfra!), og har mye vandig utflod i dag... EL i morgen hadde vært supert!
Vis vedlegget 40735
Testen i dag morges
Vis vedlegget 40768
Wow!!! Hurra - endelig en pos test her inne. Da satser vi på at du åpner babyboomen her inneTesten i dag morges
Vis vedlegget 40768
Testen i dag morges
]
Testen i dag morges
Vis vedlegget 40768

Der var det jo ikke mye tvil! FantastiskTesten i dag morges
Vis vedlegget 40768
Der var det jo ikke mye tvil! FantastiskTesten i dag morges
Vis vedlegget 40768