Sommersne
Forelsket i forumet
Synes det jeghåpet er ikke ute så lenge tanta holder seg bort
når du tenker å teste igjen da?
Så bra å høre
Din graf er nå i hvert fall fin! Spennende å følge med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det jeghåpet er ikke ute så lenge tanta holder seg bort
når du tenker å teste igjen da?
Krysser fingrene for deg!Så bra å høreSkulle ønske jeg visste hvordan tempen min var fra dag 1 i syklusen min, men jeg begynte ikke før på dag 10. Tror jeg tester på torsdag hvis ikke tanta har kommet da
Din graf er nå i hvert fall fin! Spennende å følge med![]()
Er så enig! Ila denne uka skal vi ha høye og fine grafer begge to. Avtale?Håper, håper, håper min stiger snart.
Lei av å vente på EL.
Blir det test i morgen eller i kveld?Kjøpte en RSFU istad for jeg vil prøve noe annet en CB. Så har jeg vertfall en test til ikveld eller i morgen tidlig. Spørs om jeg får testene idag eller ikke.
Spent på din temp å test jeg ^^
I morgen, orket ikke å holde meg ikveld.Blir det test i morgen eller i kveld?
Jeg ringte legen igjen i dag igjen, og i dag fikk jeg plutselig et helt annet svar.,.. Jeg kan komme inn når jeg vil for å ta blodprøver... Så da drar jeg nok på torsdag og tirsdag, tenker jeg... Så får vi se!
Håper jeg også!!Ja, håper dere slipper gullegget snart nå, Sara og Molly!
Blir det test i morgen eller i kveld?
Jeg ringte legen igjen i dag igjen, og i dag fikk jeg plutselig et helt annet svar.,.. Jeg kan komme inn når jeg vil for å ta blodprøver... Så da drar jeg nok på torsdag og tirsdag, tenker jeg... Så får vi se!
Ja, håper dere slipper gullegget snart nå, Sara og Molly!
I morgen, orket ikke å holde meg ikveld.
Så bra! Krysser fingre og tær! Hold oss oppdatert![]()
Klart jeg skal! Og det regner jeg med at du gjør også?I morgen, orket ikke å holde meg ikveld.
Så bra! Krysser fingre og tær! Hold oss oppdatert![]()
Så klart her åKlart jeg skal! Og det regner jeg med at du gjør også?
Jeg føler fortsatt at det er her jeg bor, så jeg forsvinner nok ikke med det første uansett![]()
Står vell opp rundt 06.00-06.30.
Hihi, kan ikke love kl 15.01, de er mongotrege til å ta tlf på legekontor -.-
Utrolig spennende! Gleder meg til oppdateringen din, for jeg har troen på dette her!Ringetid stenger 15.00 ja, ringe 10 min før da![]()