Vi som temper(Ny)

Utrolig spennende! Gleder meg til oppdateringen din, for jeg har troen på dette her!
Liker at dere har det, for jeg begynner å miste troen. For da faller jeg ikke så stort om det ikke går rett veien.

Men nå er det natta, for da bli klokken fortere 06.30 ;)
God natt jenter/damer!

Natta.

Det er leggetid for meg også sånn omtrent nå. Ikke for at det fortere skal bli morgen, men for at jeg skal rekke å sove nok før det er det.

Jeg er helt sikker på at du Medusa er gravid! Hadde ikke du ett eller annet i livmoren din etter keisersnittet? Tenkte kanskje det er det som har avgitt litt rester eller hva det var som kunne komme derifra? Når livmoren begynte å vokse litt altså, at den har spottet litt :)

Veldig spent på deg Liisja! Gleder meg til oppdatering :)

Liisjja, den tempen, den grafen... Du er våken.

Du er gravid, vel, ja?

Liisjja. Nå er vi spente :-) Oppdater oss. Å for en nydelig graf. Det må jo være noe der!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God Morgen, våknet 04.30 måtte på do. Tok tempen plusset på, tok tempen igjen nå bare for å sammenligne litt så den skal være rett.
Tok seff en test men ser ingen strek :/
Men her her bilder iallefall
Før tiden
ImageUploadedByBV Forum1391578552.447858.jpg

ImageUploadedByBV Forum1391578590.613009.jpg

Etter 1,5 time
ImageUploadedByBV Forum1391578616.480998.jpg
ImageUploadedByBV Forum1391578623.364153.jpg

Så nå kan jeg bare vente spent på blodprøven

Kan det være crinone som gjør at jeg får den tempen ? Syns det er så rart at den hoppet opp sånn

Men det er vel andre som har skrevet at de rsfu-testene ikke er helt gode? Spent på blodprøven din nå!

Tempen opp og positiv test i dag også. Men jeg har litt dårlig følelse på hele greia pga spottingen. Litt redd for svangerskap utenfor livmoren eller at det er noe annet galt som gjør at det er på vei til ikke går så bra...

Men det er vel andre som har skrevet at de rsfu-testene ikke er helt gode? Spent på blodprøven din nå!

Tempen opp og positiv test i dag også. Men jeg har litt dårlig følelse på hele greia pga spottingen. Litt redd for svangerskap utenfor livmoren eller at det er noe annet galt som gjør at det er på vei til ikke går så bra...
Nei de er kanskje ikke helt gode, får bare vente på blodprøven :)
Det er bra :) men er jo flere som spotter å det går bra, kontakte lege?

God morgen jenter. :)

Liisjja de rfsu testene har funket dårlig for meg mange ganger. Mange var falsk positive. Flesteparten faktisk.
Det sagt så krysser jeg fingrene for at du er gravid.

Jeg tror at nå er jeg tilbake i tempemodus. Men hjelpes jeg sliter skikkelig med at jentungen våkner flere gang for natta og det har vel vært det største problemet siden i sommer. Hva i alle dager gjør dere andre med barn? Jeg får ikke sove i fred og dagen kan hun starte alt fra klokka 5 til 7. :(

Konstant trøtt fordi jeg gjentatte ganger må opp for å følge henne i seng fordi hun kommer tuslende inn til oss eller setter seg å vil leke midt på natta. *sukk*

Medusa: jeg krysser fingre for at alt er bra.

Føler meg skikkelig emosjonell i dag!
Var inne på NRK.no for å lese litt nyheter, da jeg klikket inn på artikkelen om Brøyt i vei, som visstnok har gått på tv.

Gjett hvem som sitter med tårer i øynene og snufser av å se brøytebiler da! :P

Føler meg skikkelig emosjonell i dag!
Var inne på NRK.no for å lese litt nyheter, da jeg klikket inn på artikkelen om Brøyt i vei, som visstnok har gått på tv.

Gjett hvem som sitter med tårer i øynene og snufser av å se brøytebiler da! :P
Hehe, så en film istad å jeg fikk tårer over ingenting :p

God Morgen, våknet 04.30 måtte på do. Tok tempen plusset på, tok tempen igjen nå bare for å sammenligne litt så den skal være rett.
Tok seff en test men ser ingen strek :/
Men her her bilder iallefall
Før tiden

Så nå kan jeg bare vente spent på blodprøven

RFSU testene har helt vanlig strimmel inni. Da jeg fikk svak strek på den så jeg det så vidt så vidt gjennom glasset, men mye lettere når jeg tok den fra hverandre. Og så la jeg ut bilde av bare strimmelen. Hmm.. Spent på blodprøven din, du hadde absolutt strek på CB+.

*Taster på app på mobilen*

RFSU testene har helt vanlig strimmel inni. Da jeg fikk svak strek på den så jeg det så vidt så vidt gjennom glasset, men mye lettere når jeg tok den fra hverandre. Og så la jeg ut bilde av bare strimmelen. Hmm.. Spent på blodprøven din, du hadde absolutt strek på CB+.

*Taster på app på mobilen*
Timene går ikke fort nok.
Kasta rfsu testen :p vil ikke se på den mere.

Tre timer... Ok, 3,5 da. Snart!!!! Og håper du får tester i posten. Når får du post?

Timene går ikke fort nok.
Kasta rfsu testen :p vil ikke se på den mere.

Haha.. Ja, skjønner det. Jeg likte ikke RFSU testen, siden streken min var så vanskelig å se utenpå og det hadde vært lett å se streken på CB+ dagen før (selv om den også var ultrasvak). :p Dessuten spiller det ingen rolle egentlig for du får et ordentlig spennende svar om bare noen timer. :D

Haha.. Ja, skjønner det. Jeg likte ikke RFSU testen, siden streken min var så vanskelig å se utenpå og det hadde vært lett å se streken på CB+ dagen før (selv om den også var ultrasvak). :p Dessuten spiller det ingen rolle egentlig for du får et ordentlig spennende svar om bare noen timer. :D
Sant, men med min flaks så har det ikke kommet noen svar :p å må vente til i morgen..

Back
Topp