Vi som temper(Ny)

Synes det jeg :) håpet er ikke ute så lenge tanta holder seg bort ;) når du tenker å teste igjen da?

Så bra å høre:) Skulle ønske jeg visste hvordan tempen min var fra dag 1 i syklusen min, men jeg begynte ikke før på dag 10. Tror jeg tester på torsdag hvis ikke tanta har kommet da:)

Din graf er nå i hvert fall fin! Spennende å følge med:)

Så bra å høre:) Skulle ønske jeg visste hvordan tempen min var fra dag 1 i syklusen min, men jeg begynte ikke før på dag 10. Tror jeg tester på torsdag hvis ikke tanta har kommet da:)

Din graf er nå i hvert fall fin! Spennende å følge med:)
Krysser fingrene for deg!
Min hadde vell ikke vært så fin om jeg ikke har fått progesteronhjelp. :)

Etter mye rot og leiting fikk jeg aktivert grafen igjen. Så da er det bare å komme seg inn i rytmen igjen da.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Håper, håper, håper min stiger snart.

Lei av å vente på EL.

Håper, håper, håper min stiger snart.

Lei av å vente på EL.
Er så enig! Ila denne uka skal vi ha høye og fine grafer begge to. Avtale?:-)

Kjøpte en RSFU istad for jeg vil prøve noe annet en CB. Så har jeg vertfall en test til ikveld eller i morgen tidlig. Spørs om jeg får testene idag eller ikke.
Spent på din temp å test jeg ^^
Blir det test i morgen eller i kveld?

Jeg ringte legen igjen i dag igjen, og i dag fikk jeg plutselig et helt annet svar.,.. Jeg kan komme inn når jeg vil for å ta blodprøver... Så da drar jeg nok på torsdag og tirsdag, tenker jeg... Så får vi se!

Jeg ringte legen igjen i dag igjen, og i dag fikk jeg plutselig et helt annet svar.,.. Jeg kan komme inn når jeg vil for å ta blodprøver... Så da drar jeg nok på torsdag og tirsdag, tenker jeg... Så får vi se!
I morgen, orket ikke å holde meg ikveld.
Så bra! Krysser fingre og tær! Hold oss oppdatert :D

Krysser fingrene for deg.

I morgen, orket ikke å holde meg ikveld.
Så bra! Krysser fingre og tær! Hold oss oppdatert :D
Klart jeg skal! Og det regner jeg med at du gjør også? :)

Jeg føler fortsatt at det er her jeg bor, så jeg forsvinner nok ikke med det første uansett:p

Står vell opp rundt 06.00-06.30.
Hihi, kan ikke love kl 15.01, de er mongotrege til å ta tlf på legekontor -.-

Står vell opp rundt 06.00-06.30.
Hihi, kan ikke love kl 15.01, de er mongotrege til å ta tlf på legekontor -.-

Vel, bare de HAR telefontid etter 15 så (vært borti et legekontor som avsluttet telefontiden 1430)

Back
Topp