Vi som temper(Ny)

Nå håper jeg på positive oppdateringer her. Når er den legetimen, lissja? Blodprøve får du jo ikke svar på i dag, men... Krysser fingrene!

Nå håper jeg på positive oppdateringer her. Når er den legetimen, lissja? Blodprøve får du jo ikke svar på i dag, men... Krysser fingrene!
Kl 10, vært oppe siden 5 idag. Fikk ikke sove, nervøs i kroppen.
Nei vet, men vil ta blodprøve om ikke testen viser positiv :) takk!

Krysser alt jeg har for deg. Virkelig! Håper!!!!

Dagens temp for meg er en ring, ikke en prikk. Fordi det et målt kl fire. Jeg gidder ikke justere for tid, da blir den bare sånn som sist min datter sov under dyna mi... Jeg har neppe hatt el, men det må vel snart nærme seg.

Mannen er aktiv, fikk meg til sengs for kos, deretter sto han opp og jobbet videre. Her skal vi ikke misse el nei!

Dagens temp for meg er en ring, ikke en prikk. Fordi det et målt kl fire. Jeg gidder ikke justere for tid, da blir den bare sånn som sist min datter sov under dyna mi... Jeg har neppe hatt el, men det må vel snart nærme seg.

Mannen er aktiv, fikk meg til sengs for kos, deretter sto han opp og jobbet videre. Her skal vi ikke misse el nei!
Bra mannen din er ivri ;) her kunne jeg ikke nevne EL for da fikk han prestasjonsangst.

Hvordan var tempen din i dag Medusa? :) Håper den stiger igjen, og at spiren klorer seg fast i 9 hele mnd!!! :-D
Jeg tempet ikke i dag, faktisk... Siden vi kom så sent hjem, fant jeg ut at det var bedre å få sove skikkelig. Temper og tester igjen i morgen, tenker jeg :)

Bra mannen din er ivri ;) her kunne jeg ikke nevne EL for da fikk han prestasjonsangst.

Jeg vet jo aldri når jeg får el, så jeg antydet jo kanskje denne helga som var. Jeg har opplyst om at det ble det ikke, så kanskje denne uka da. Så han tar initiativ da, ja. Elsker mannen min!

Nå må du dra til legen!!! Sitter du og venter, kanskje?

Skjønner deg. Straks ti nå!

:-)

Forsinkelser er ikke gøy, nei

Back
Topp