Det håper jeg ogsåHvordan var tempen din i dag Medusa? Håper den stiger igjen, og at spiren klorer seg fast i 9 hele mnd!!! :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg ogsåHvordan var tempen din i dag Medusa? Håper den stiger igjen, og at spiren klorer seg fast i 9 hele mnd!!! :-D
Kl 10, vært oppe siden 5 idag. Fikk ikke sove, nervøs i kroppen.Nå håper jeg på positive oppdateringer her. Når er den legetimen, lissja? Blodprøve får du jo ikke svar på i dag, men... Krysser fingrene!
Bra mannen din er ivri her kunne jeg ikke nevne EL for da fikk han prestasjonsangst.Dagens temp for meg er en ring, ikke en prikk. Fordi det et målt kl fire. Jeg gidder ikke justere for tid, da blir den bare sånn som sist min datter sov under dyna mi... Jeg har neppe hatt el, men det må vel snart nærme seg.
Mannen er aktiv, fikk meg til sengs for kos, deretter sto han opp og jobbet videre. Her skal vi ikke misse el nei!
Jeg tempet ikke i dag, faktisk... Siden vi kom så sent hjem, fant jeg ut at det var bedre å få sove skikkelig. Temper og tester igjen i morgen, tenker jegHvordan var tempen din i dag Medusa? Håper den stiger igjen, og at spiren klorer seg fast i 9 hele mnd!!! :-D
Bra mannen din er ivri her kunne jeg ikke nevne EL for da fikk han prestasjonsangst.
Jeg tempet ikke i dag, faktisk... Siden vi kom så sent hjem, fant jeg ut at det var bedre å få sove skikkelig. Temper og tester igjen i morgen, tenker jeg
Spent på oppdatering!Jeg tempet ikke i dag, faktisk... Siden vi kom så sent hjem, fant jeg ut at det var bedre å få sove skikkelig. Temper og tester igjen i morgen, tenker jeg
Sitter på venterommet rastlaus så kom hit litt tidligNå må du dra til legen!!! Sitter du og venter, kanskje?
Håper det er noe forsinkelser som det bruker å væreSkjønner deg. Straks ti nå!