Vi som temper(Ny)

Kl 15.00 i morgen skal dem ha svare på hcg prøven

Kl 15.00 i morgen skal dem ha svare på hcg prøven

Hvis du husker helt tilbake på testene mine fikk jeg 6 på første hcg-prøven (10 dpo) da jeg hadde hatt svak strek på billigstrimlene i 3 dager (8 dpo, 9 dpo og 10 dpo), siden vi var bekymret for kjemisk skulle jeg jo også ta ny hcg to dager etter og 12 dpo var hcg 53. Flere legesentre har jo sånne g-tester som slår ut først på 50. Det betyr at jeg skulle hatt streker på billigstrimler i 5 dager før det kunne slått ut hos legen om vi tok urintest der, men det gjorde vi ikke så jeg slapp jo det. Og jeg fikk positiv CB+ måneden før med samme svake streker på billigstrimlene, så den er mye mer sensitiv enn de som de har hos legen er hvert fall det jeg har hørt. Jeg fikk jo svak positiv på både CB+, billigstrimmel og RFSU i pp 5, tipper hcg var bare 10-30 når jeg sammenlikner med strekene i pp 6 hvor jeg målte hcg. Hmm.. Og CB digital slår først ut på 25, den fikk jeg positiv 11 dpo (4. dagen med strek på billigstrimmel altså). Haha.. Testetøsa vettu. Så lege-testen synes jeg du bare skal la være å tenke på, den var nok for tidlig å ta uansett. Høy temp og positiv CB+ sier sitt. Jeg tenker du har hcg i blodprøven du får svar på i morgen jeg. :D

Du kan definitivt trøste deg med høy tem, OG de positive testene du har fått hjemme :) Tipper tiden kommer til å glitt sakte det neste drøye døgnet... Om du ikke får tester i posten, kan du jo kjøpe deg en ny på apoteket?

Negativ test til legen, skal ta blodprøve strax nå. Håper jeg får g-tester i posten idag.
Dette er kjempe spennende! Fikk du se testen eller de på kontoret? Du vet , de er ikke like nøye som oss til å studere testene ..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bra mannen din er ivri ;) her kunne jeg ikke nevne EL for da fikk han prestasjonsangst.
Samme her. Bare jeg nevner noe i nærheten, så får han det ikke til. Superstressa, nervøs , prestasjonsangst. Tråkig! Har ikke sagt noe om at det var el positiv i går :)

Nå være vanskelig med slike menn.

Min får tips om el, og befinner seg da gjerne i senga når jeg er ferdig på badet. Med et smil.

ImageUploadedByBV Forum1391514223.686229.jpg

Tja, fortsatt positiv?
Tatt etter å ha holdt meg lenge, men har drukket litt vann da.

Du kan definitivt trøste deg med høy tem, OG de positive testene du har fått hjemme :) Tipper tiden kommer til å glitt sakte det neste drøye døgnet... Om du ikke får tester i posten, kan du jo kjøpe deg en ny på apoteket?
Kjøpte en RSFU istad for jeg vil prøve noe annet en CB. Så har jeg vertfall en test til ikveld eller i morgen tidlig. Spørs om jeg får testene idag eller ikke.
Spent på din temp å test jeg ^^

Hvis du husker helt tilbake på testene mine fikk jeg 6 på første hcg-prøven (10 dpo) da jeg hadde hatt svak strek på billigstrimlene i 3 dager (8 dpo, 9 dpo og 10 dpo), siden vi var bekymret for kjemisk skulle jeg jo også ta ny hcg to dager etter og 12 dpo var hcg 53. Flere legesentre har jo sånne g-tester som slår ut først på 50. Det betyr at jeg skulle hatt streker på billigstrimler i 5 dager før det kunne slått ut hos legen om vi tok urintest der, men det gjorde vi ikke så jeg slapp jo det. Og jeg fikk positiv CB+ måneden før med samme svake streker på billigstrimlene, så den er mye mer sensitiv enn de som de har hos legen er hvert fall det jeg har hørt. Jeg fikk jo svak positiv på både CB+, billigstrimmel og RFSU i pp 5, tipper hcg var bare 10-30 når jeg sammenlikner med strekene i pp 6 hvor jeg målte hcg. Hmm.. Og CB digital slår først ut på 25, den fikk jeg positiv 11 dpo (4. dagen med strek på billigstrimmel altså). Haha.. Testetøsa vettu. Så lege-testen synes jeg du bare skal la være å tenke på, den var nok for tidlig å ta uansett. Høy temp og positiv CB+ sier sitt. Jeg tenker du har hcg i blodprøven du får svar på i morgen jeg. :D
Å der fikk du beroliget meg ^^ Håper jeg følger dine fotspor :D

Å der fikk du beroliget meg ^^ Håper jeg følger dine fotspor :D

Det håper jeg og. :) Du fortjener jo å bli beroliget når det er god grunn for å ta det med ro, negativ g-test hos legen så tidlig er ingenting å bekymre seg for. Mye mer interessant med blodprøve så tidlig. :D

Blodprøve er tingen for å berolige, ja!

Kan jo godt hende, ville lagt inn aksjer iværtfall :)

Trodde eggløsning pleide å være ca på samme tid hver pp, men har hørt noen har eggløsning rett etter mens, så ville helt klart lagt inn aksjer ;-)

Ja, vi har og skal legge inn aksjer. El-testene er negative da, så får vel bare fortsette å humpe og teste. Hehe.

@Lito84 når skal teste? Fin graf :)

Er den fin?;) Litt nybegynner ennå jeg. Tok en g-test på søndag og fikk negativt, og siden tempen har sunket så har jeg ikke så store forhåpninger. Men har jo studert grafene på første sida i tråden og sett at det går litt opp og ned for de som har fått positiv test også.

Er den fin?;) Litt nybegynner ennå jeg. Tok en g-test på søndag og fikk negativt, og siden tempen har sunket så har jeg ikke så store forhåpninger. Men har jo studert grafene på første sida i tråden og sett at det går litt opp og ned for de som har fått positiv test også.
Synes det jeg :) håpet er ikke ute så lenge tanta holder seg bort ;) når du tenker å teste igjen da?

Back
Topp