Vi som temper(Ny)

Tilbake her etter en god stunds fravær (long story...)
Temper fortsatt og fikk pos el test idag også. Endelig fått langt inn passe med aksjer, etter måneder med skuffelse.

Temper fortsatt og fikk pos el test idag også. Endelig fått langt inn passe med aksjer, etter måneder med skuffelse.

Kjekt å ha deg tilbake! Håper det klaffer for dere snart :)

Krysser fingrene for deg.

Nå er det lalletid her i huset (får med meg mannen om jeg går nå, og trøtt er jeg jo også, det er lalletid)

I morgen håper jeg at det er en test eller to som viser sterkere streker dere kan vise frem her.

Og, det hadde vært kjekt om jeg kunne få el snart, men jeg tror ikke på temphopp i morgen, tappen er ikke helt der, ikke sekret heller. (but then again, det pleier de visst kanskje ikke helt være...)

Legetime i morgen tidlig, livredd for at g-testen jeg skal ta der er negativ..

Krysser alt jeg har for positiv g-test hos legen i morgen! :D
Men føler samtidig at jeg må advare deg litt... Min erfaring er at de testene de bruker hos legen er mindre sensitive enn hjemmetestene, så ikke gå helt i kjellern hvis det skulle bli negativt utslag! Det betyr IKKE at du ikke er gravid, bare at det er litt tidlig enda. ;)
Krysser og håper for deg! :)

Velkommen tilbake! :)
Håper aksjeinnleggingen gir et herlig resultat om et par ukers tid! ;)

Krysser alt jeg har for positiv g-test hos legen i morgen! :D
Men føler samtidig at jeg må advare deg litt... Min erfaring er at de testene de bruker hos legen er mindre sensitive enn hjemmetestene, så ikke gå helt i kjellern hvis det skulle bli negativt utslag! Det betyr IKKE at du ikke er gravid, bare at det er litt tidlig enda. ;)
Krysser og håper for deg! :)
Takk Fimle! Skal også ta blodprøve tenkte jeg :) skal prøve å ikke dette ned i kjellern :p

Jeg slutta å blø for 2 dager siden (cd6), i går (cd7) og i dag (cd8) har jeg hatt vannlignende sekret og tappen har vært myk, åpen og høyt oppe som ved el, men jeg kan da vel ikke ha el allerede nå? Sist hadde jeg el på dag 15, før det 16 og 19, disse på pergotime kur.

Liisjja, har du testet? Eller venter du til du kommer til legen :-)? Lykke til♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg slutta å blø for 2 dager siden (cd6), i går (cd7) og i dag (cd8) har jeg hatt vannlignende sekret og tappen har vært myk, åpen og høyt oppe som ved el, men jeg kan da vel ikke ha el allerede nå? Sist hadde jeg el på dag 15, før det 16 og 19, disse på pergotime kur.
Kan jo godt hende, ville lagt inn aksjer iværtfall :)

Trodde eggløsning pleide å være ca på samme tid hver pp, men har hørt noen har eggløsning rett etter mens, så ville helt klart lagt inn aksjer ;-)

Lykke til i morgen! Satser på at du får bekreftet de gode nyhetene :)
Hvordan var tempen din i dag Medusa? :-) Håper den stiger igjen, og at spiren klorer seg fast i 9 hele mnd!!! :-D

Back
Topp