Vi som temper(Ny)

Gratulerer så masse Medusa :D kos deg på jobb!

Sitter med hjertet i halsen her, å spør meg selv "er jeg gravid? Nei det kan ikke være sant? Eller er det det?"
Tempen hoppet i været og g-test som er uber

Positiv test og høy temp, hva mer trenger du? :P Gratulerer så masse!

Gratulerer Medusa! Og Lisjja, vi får krysse fingrene for at du får sterkere strek. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk ^^ er så usikker på om jeg skal bestille meg legetime. Siden jeg er industrimekaniker så er det ikke så sunt for et foster at jeg er på jobb med alle gassene og høye lyder.

Tok du ny test i dag, Liisjja? Sorry, hodet mitt er kaos i dag... Men sikkert greit å bestille seg legetime raskt om det er sånne forhold:)

Jeg må også fortelle tidlig på jobb, siden vi tar røntgenbilder og iblant er borti diverse hormoner... Men ikke i dag. Må summe meg litt.

Og takj for gratulasjoner:) Hjelpes!

Tok du ny test i dag, Liisjja? Sorry, hodet mitt er kaos i dag... Men sikkert greit å bestille seg legetime raskt om det er sånne forhold:)

Jeg må også fortelle tidlig på jobb, siden vi tar røntgenbilder og iblant er borti diverse hormoner... Men ikke i dag. Må summe meg litt.

Ja, la ut bilde rett før deg :) ganske svak min enda. Men den var synelig når jeg tok bilde :)
Hurra for oss :D

Oi så mange gode nyheter det var her på morgenkvisten! Medusa: Gratulerer! Du trodde jo løpet var kjørt, så det var vel litt av en overaskelse :-D Så utrolig gøy. Liisjja: Jeg har troen på deg, flott temp og svak strek. Den kommer nokk til å bli sterkere etterhvert, så hvisker gratulerer til deg også :-D

Heldigvis ikke gått glipp av eggløsning :-) Den sterkeste fra idag. Så håper om et par dager :-)

Vedlegg

• 20140203_081138.jpg
    20140203_081138.jpg
    942,8 KB · Visninger: 39
Takk ^^ er så usikker på om jeg skal bestille meg legetime. Siden jeg er industrimekaniker så er det ikke så sunt for et foster at jeg er på jobb med alle gassene og høye lyder.

Bestill legetime og dra på apoteket for å hente crinone, og bestill en pakke til om du bare skal hente én pakke, for nå blir det mer griseri på deg fremover. <3 Gratulerer! Høy temp og positiv test! Trenger du noe mer? Om du husker valgte jeg å slutte å tempe fordi den hoppet opp og ned og opp og ned, og jeg fant flere grafer på FF som holdt på sånn gravid - så den kan svinge uten at det betyr noe som helst, så ha det i bakhodet om du fortsetter å tempe. :) Jippi! Dette har du fortjent!!!! <3

Gratulerer! :) :D For en herlig dag i tempetråden! :) <3

Bestill legetime og dra på apoteket for å hente crinone, og bestill en pakke til om du bare skal hente én pakke, for nå blir det mer griseri på deg fremover. <3 Gratulerer! Høy temp og positiv test! Trenger du noe mer? Om du husker valgte jeg å slutte å tempe fordi den hoppet opp og ned og opp og ned, og jeg fant flere grafer på FF som holdt på sånn gravid - så den kan svinge uten at det betyr noe som helst, så ha det i bakhodet om du fortsetter å tempe. :) Jippi! Dette har du fortjent!!!! <3
Takk <3 <3
Det er bare at jeg er liksom ikke helt overbevist :p
Legetime i morra kl 10 og skal hente crinone på apoteke etter legetimen :)
Kanskje jeg temper i morgen bare for å se. Allerede litt småkvalm men det kan være noe annet. Løs mage. Sulten hele tia.
En ting skal være sikkert, Crinone <3 :p haha

Regner med at du vet det, men du må ikke sykmelde deg. Du kvalifiserer til svangerskapspenger. Det er for oss som har sånne jobber man ikke kan jobbe på, men ikke er syk. Jeg fikk det hele forrige svangerskap fordi jeg er elektriker. Veldig lurt å ikke bruke opp hele sykemeldingen sin om man ikke må.

Regner med at du vet det, men du må ikke sykmelde deg. Du kvalifiserer til svangerskapspenger. Det er for oss som har sånne jobber man ikke kan jobbe på, men ikke er syk. Jeg fikk det hele forrige svangerskap fordi jeg er elektriker. Veldig lurt å ikke bruke opp hele sykemeldingen sin om man ikke må.
Takk for at du sier ifra, men jeg vet det :)

Hurra Medusa, nå får vi krysse fingre her.
Liisjja din graf er jo kjempeflott

Det sagt, hurra for meg som faktisk rakk å stikke termometeret i munnen i morges!!
Nå har det gått slag i slag her med sykdom og nattevåk og fuglene vet hva siste par mnd.

Gratulerer Medusa :D
Og Liisjja, håper testen blir enda mer positiv :D

Gratulerer så mye til dere som har fått positiv g-test :D :D

Hei jenter. Da har jeg hatt en lang pause,og er klar for å starte med tempingen igjen. Ennå ikke fått fast jobb, men jeg har ikke tid til å vente lenger.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp