Vi som temper(Ny)

Mensensmerter, redd tanta kommer hvert øyeblikk..

Trenger ikke bety noe det nei.

Krysser fingrene for deg!

Mensensmerter, redd tanta kommer hvert øyeblikk..

Jeg hadde masse menssmerter i uke 4-5. Så sluttet det heldigvis. Noen har det i mange flere uker. Bare ta crinone og slapp av. Jeg krysser fingrene for deg!

Krysser alt for deg Liisjja!! :-) Menssmerter kan være positivt også så lenge ikke mensen kommer ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har spottet i snart 4dager så lurer på om det kan ver en festeblødning. Vurdere å ta testen neste gang jeg må på do ;)

Har spottet i snart 4dager så lurer på om det kan ver en festeblødning. Vurdere å ta testen neste gang jeg må på do ;)

Wow, Tussi_lussi, hvor kom den grafen fra? Den ser kjempelovende ut!

Kom inn i gruppa her for bare noen dager siden :) er nybegynner med denne tempinga, men må si det er spennende å se på disse grafene. Må jo si at syklusen min ofte er mellom 30 - 34 dager, men pleier normalt ikke å spotte sånn så derfor jeg lurer på om det kan ver festeblødning.

Morgen-testing. Før ikm og testing på kveld... Det er ikke lett å få positiv da.

Det være sagt, pleier du å spotte?

Morgen-testing. Før ikm og testing på kveld... Det er ikke lett å få positiv da.

Det være sagt, pleier du å spotte?
Ja burde kanskje testet på morgenen, men i dag sank tp så får bare se hva som skjer. Pleier ikke å spotte før mensen.

Tok en test bare for å forsikre meg om at mensen skulle komme i dag. Det er nemlig sånn det virker her i huset... Og så fikk jeg denne:

image.jpg

Og den er lyserosa og fin i virkeligheten :) Hjelp! Går det an med så lav temp? Jeg er i sjokk! Nå må jeg på jobb.

Medusa_83, den er jo positiv! Hurra og gratulerer! Dette var fantastiske nyheter :)

Back
Topp