Vi som temper(Ny)

Da har jeg tatt en test, jeg redigerte bilde for jeg kunne skimte en strek...

Jeg ser noe på begge bildene!!!!!!! Krysser fingrene for deg og spiren. ♡ Hadde du fått mer Crinone? Kan se ut som du burde fortsette med det... <3 Jeg håper virkelig at det er din tur nå.

*Taster på app på mobilen*

Jeg ser noe på begge bildene!!!!!!! Krysser fingrene for deg og spiren. ♡ Hadde du fått mer Crinone? Kan se ut som du burde fortsette med det... <3 Jeg håper virkelig at det er din tur nå.

*Taster på app på mobilen*
:D <3 har bestillt på apoteket så kan hente når jeg vil :)
Så du mener jeg bare skal fortsette?
Har sommerfugler i magen å vet ikke helt hva jeg skal tru :p

Gratulerer med nevøen Liisjja :) Og jeg kan se noe på det nederste bilde :D Håper neste test du tar blir sterkere :)

Ser forresten ut som det bringer lykke å styre denne tråden :p

:D <3 har bestillt på apoteket så kan hente når jeg vil :)
Så du mener jeg bare skal fortsette?
Har sommerfugler i magen å vet ikke helt hva jeg skal tru :p

Ja? :D Det er ikke noe farlig å gå på det helt til tante rød kommer heller, om man ikke skulle ha klaffet en runde, så når du har fått noe på en g-test så ville hvert fall jeg tatt crinone! Jeg skal først slutte om én uke jeg, har gått på det siden 5 dpo (og ja, det er noe klineri, som jeg så at du også har merket, så nå er jeg egentlig ganske klar for å slutte også. Heldigvis skulle jeg bare ta annenhver dag nå fra uke 10-12. :p) Du har vel kanskje noen igjen i første pakken (eller surrer jeg nå, at dette ikke er første pakken)? Er vel 15 i din pakke også? Og så hente ny pakke når det er tomt, for jeg tror du kommer til å trenge ny pakke nå (og forhåpentligvis enda flere pakker)! :) Krysser hvert fall fingrene!!!

Edit: Gratulerer med nevøen også! :)

Last edited:
Da har jeg tatt en test, jeg redigerte bilde for jeg kunne skimte en strek...
Vis vedlegget 49066
Vis vedlegget 49067

Oi oi! Jeg ser noe der jeg også,så spennende! :D
Min erfaring med cb+ er at streken blir veldig mye svakere/forsvinner når testene har ligget en stund, så at streken er borte nå hadde jeg ikke tatt så tungt. ;)
Og ja, fortsett med crinone! ;)

Krysser alt jeg har for deg! :signs003

Gratulerer med nevøen forresten! :D

Liisjja så spennende!!! Jeg ser også noe :-D Kanskje det bare var crinone som skulle til for deg også ;-) Nå håper jeg at jeg får se sterkere tedt i morgen ;-) Og gratulerer så mye med nevøen ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei alle sammen:) Jeg er i PP6 nå, og har nylig begynt å tempe. Har lært mye av å lese her på forumet, og selv om det er spennende å tempe så håper jeg at jeg slipper å gjøre det så veldig lenge;) IKM er muligens i morgen, jeg tok en test i dag og den var negativ. Litt kjedelig, men gir ikke opp håpet helt før mensen kommer... men jeg er 14 dpo i dag, så om jeg hadde vært gravid så burde det vel kanskje kommet en svak strek nå?

Ja? :D Det er ikke noe farlig å gå på det helt til tante rød kommer heller, om man ikke skulle ha klaffet en runde, så når du har fått noe på en g-test så ville hvert fall jeg tatt crinone! Jeg skal først slutte om én uke jeg, har gått på det siden 5 dpo (og ja, det er noe klineri, som jeg så at du også har merket, så nå er jeg egentlig ganske klar for å slutte også. Heldigvis skulle jeg bare ta annenhver dag nå fra uke 10-12. :p) Du har vel kanskje noen igjen i første pakken (eller surrer jeg nå, at dette ikke er første pakken)? Er vel 15 i din pakke også? Og så hente ny pakke når det er tomt, for jeg tror du kommer til å trenge ny pakke nå (og forhåpentligvis enda flere pakker)! :) Krysser hvert fall fingrene!!!

Edit: Gratulerer med nevøen også! :)
Har igjen 2 stk nå, gu sa jeg måtte begynne med 13 for å forlenge syklusen og lutealfasen min :) godt at du snart er ferdig med griseriet :p og forhåpentlig færdig med kvalmen.
Takk :)

Oi oi! Jeg ser noe der jeg også,så spennende! :D
Min erfaring med cb+ er at streken blir veldig mye svakere/forsvinner når testene har ligget en stund, så at streken er borte nå hadde jeg ikke tatt så tungt. ;)
Og ja, fortsett med crinone! ;)

Krysser alt jeg har for deg! :signs003

Gratulerer med nevøen forresten! :D
Okei, da skal jeg ikke tenke så mye på den testen :p
Takk ;)

Liisjja så spennende!!! Jeg ser også noe :-D Kanskje det bare var crinone som skulle til for deg også ;-) Nå håper jeg at jeg får se sterkere tedt i morgen ;-) Og gratulerer så mye med nevøen ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det spørs det ja, håper virkelig det ikke bare er skyggestrek.
Takk ;)

Hei alle sammen:) Jeg er i PP6 nå, og har nylig begynt å tempe. Har lært mye av å lese her på forumet, og selv om det er spennende å tempe så håper jeg at jeg slipper å gjøre det så veldig lenge;) IKM er muligens i morgen, jeg tok en test i dag og den var negativ. Litt kjedelig, men gir ikke opp håpet helt før mensen kommer... men jeg er 14 dpo i dag, så om jeg hadde vært gravid så burde det vel kanskje kommet en svak strek nå?
Noen produserer hcg senere enn andre, men så lenge tanta ikke er kommet er det håp, krysser fingrene for deg! :)

Har igjen 2 stk nå, gu sa jeg måtte begynne med 13 for å forlenge syklusen og lutealfasen min :) godt at du snart er ferdig med griseriet :p og forhåpentlig færdig med kvalmen.
Takk :)

Jamen planen er vel at du skal ta det videre ved eventuelt svangerskap? De fleste får beskjed om å ta til 10-12 uker hvert fall. :) Jeg synes du skal fortsette! Strek på CB+ er strek! Og så gleder jeg meg til neste test du legger ut. :D Griseriet er verdt det da, så mente ikke å klage, men det er noe skikkelig griseri. :p Ja, nå håper jeg kvalmen forsvinner gradvis de neste ukene!

Noen produserer hcg senere enn andre, men så lenge tanta ikke er kommet er det håp, krysser fingrene for deg! :)

Takk for det! Tempen min skøyt litt i været på lørdag, men sank litt igjen i dag. Innbiller meg at jeg kjenner mensmurringer nå, men om jeg ikke hadde tatt den testen i morges så er det ikke sikkert jeg hadde kjent noe som helst:p

Spennende med testen din forresten, krysser fingrene for deg også:)

Det hjelper dersom kroppen ikke produserer nok progesteron selv.

Ikke egentlig

Pergotime hjelper til med å få (skillelig) eggløsning.
Men det er jo eggløsingen som normalt sett ordner progesteron-produkjsonen, så i enkelte tilfeller hvor det er "for dårlig eggløsning" som gir kort lutealfase, kan det virke sånn, vi har jo et eksempel på det her hos Molly, men normalt sett bridrar pergotime til EL, og progestron (crione) til lutealfasen.

Back
Topp