Vi som temper(Ny)

Er på ringelisten til GU så venter bare på tlf fra hun nå :)
Redd den grafen bare er fin for at jeg bruker crinone, lenge leve opptimisten meg :p
Har mer trua på dere enn meg selv
Ha ha:D Sånn ha jeg det også... Er en slags beskyttelsesmekanisme, det der...

Da har jeg snakket med GU, hun sa jeg kunne slutte med crinone når jeg skal, å viss det viser seg at jeg er gravid så kan jeg bare begynne på igjen :)

Jeg tror du bare kan ta og kjøpe mer, for nå syntes jeg at du skal ha en spire!

Jeg tror du bare kan ta og kjøpe mer, for nå syntes jeg at du skal ha en spire!
Har bestillt på apoteket, så er siret ;)
Det synes jeg å, er drit lei venting nå

Er ny her. Har begynt å tempe nå i januar så er ganske nytt for meg dette. Er i dag på 11dpo og tempen er fortsatt høy. Veldig spent om det kan være noe der. Tok en G.test på onsdag som var negativ. Hvordan ser jeg temperatur grafene deres? Greit å sammenlikne litt ;)

Er ny her. Har begynt å tempe nå i januar så er ganske nytt for meg dette. Er i dag på 11dpo og tempen er fortsatt høy. Veldig spent om det kan være noe der. Tok en G.test på onsdag som var negativ. Hvordan ser jeg temperatur grafene deres? Greit å sammenlikne litt ;)
Hei, velkommen ;)
Du finner grafene vårres på førstesiden her. Du må trykke på nickene for å se grafen stor.
Du kan sende meg link av grafen din på pm til meg så skal jeg legge deg til. Hvordan du gjør det står også på førstesiden, der står det også masse andre nyttig info :)

Når dere ser på grafen min, er det på CD21 eller CD22 EL var? Hadde positiv ELtest på CD 22 og bare den dagen.

Når dere ser på grafen min, er det på CD21 eller CD22 EL var? Hadde positiv ELtest på CD 22 og bare den dagen.
Legg inn EL-testene i grafen og se hva som skjer da... Ligger under "Tests"' og heter OPK. Det er ikke uvanlig å ha tempfall før EL, og tempen din 1 DPO (sånn det er krysset av nå), er jo ikke særlig høyere enn før tempfallet... Husk å legge inn både positiv test, og negativ test dagen før og etter (om det var sånn det var...)

Legg inn EL-testene i grafen og se hva som skjer da... Ligger under "Tests"' og heter OPK. Det er ikke uvanlig å ha tempfall før EL, og tempen din 1 DPO (sånn det er krysset av nå), er jo ikke særlig høyere enn før tempfallet... Husk å legge inn både positiv test, og negativ test dagen før og etter (om det var sånn det var...)
Jeg fikk en beskjed om at FF ikke lenger kunne fastslå når EL hadde vert (eller noe sånt) og krysset forsvant o_O

Jeg fikk en beskjed om at FF ikke lenger kunne fastslå når EL hadde vert (eller noe sånt) og krysset forsvant o_O
Det er ikke så rart, for FF fastslår ikke EL-dag før du er 3dpo (tre dager på rad med høye temperaturer), og nå har den justert seg til også å ta med testene i betraktningen. Så om/når du får høy temp i morgen også, kommer krysset sannsynligvis på den dagen du hadde positiv EL-test;)

Det er ikke så rart, for FF fastslår ikke EL-dag før du er 3dpo (tre dager på rad med høye temperaturer), og nå har den justert seg til også å ta med testene i betraktningen. Så om/når du får høy temp i morgen også, kommer krysset sannsynligvis på den dagen du hadde positiv EL-test;)
Ahaa ;) Så da vet jeg fortsatt ikke når EL har vert sånn egentlig? Bah! Gleder meg til å prøve monitoren neste PP :)

Ahaa ;) Så da vet jeg fortsatt ikke når EL har vert sånn egentlig? Bah! Gleder meg til å prøve monitoren neste PP :)
Det er jo ganske så sannsynlig at du har hatt EL for to dager siden, da. Men FF vil alltid se at det ikke var en forbigående temperaturstigning, og dermed EL faktisk har vært...

Kaaaaaaaaanskje?

Jeg var ganske så sikker i går på at det ikke var el-dagen min, for jeg har ikke sett noe til noe slim i det hele tatt, tappen var ikke spesielt åpen eller myk.

Jeg ser jo at dagens temp er høy.

Men jeg tviler.
Jeg våknet svett og varm, og skylder litt på min datter som har lagt i senga vår sånn siden i to-tiden.

Vi får se hva de neste dagene bringer

Tempen sank og tanta braka inn her i morgest. Kjedelig, men forventet :(
Starter på pp9.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da var feberen borte, men kan ikke si jeg liker dagens temp noe bedre... Er visst vanskelig å gjøre til lags om dagen;)

Se der, @ToneMarie81 ! Nå har du fått et kryss som stemmer bra, og en skikkelig tempøkning. Spent på hvor lang lutealfasen din er. Håper jo at det bare var EL som var forsinket denne måneden, og at du har lang nok lutealfase...

I dag gikk temperaturen min ned igjen, så kanskje jeg ikke har hatt EL ennå? Spennende dager fremover!

Back
Topp