Vi som temper(Ny)

Jeg hadde tempdropp i går, stigning i dag. Negativ ELtest i går, positiv i dag. EL i går, idag eller imorgen? o_O

Jeg hadde tempdropp i går, stigning i dag. Negativ ELtest i går, positiv i dag. EL i går, idag eller imorgen? o_O
Tipper i dag el i morgen :-) Du nå se an tempen og el test i morgen. Er den neg i morgen, vil jeg tro eggløsning er i dag:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dere er så søte <3

Tipper i dag el i morgen :) Du nå se an tempen og el test i morgen. Er den neg i morgen, vil jeg tro eggløsning er i dag:)

Jaja, da kan jeg jo bare glemme at vi var heldige denne PP. Er jo en uke siden han var hjemme nå :)

Hvordan gikk det i natt ?:) Tempen din er vertfall skyhøy. Håper ikke det var pga oppkast å våken natt...
Det var nok det :( sovet i hele dag. Føler meg helt tom bokstavelig talt. Men nå håper jeg vi er ovet det værste. 5 av 6 har vært hjemme fra skole, barnehage og jobb idag.
Hva gjør jeg med dagens temp? Kan jeg slette den når jeg legger inn morgendagens? Testen idag var blendahvit så er nok ikke gravid.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Det var nok det :( sovet i hele dag. Føler meg helt tom bokstavelig talt. Men nå håper jeg vi er ovet det værste. 5 av 6 har vært hjemme fra skole, barnehage og jobb idag.
Hva gjør jeg med dagens temp? Kan jeg slette den når jeg legger inn morgendagens? Testen idag var blendahvit så er nok ikke gravid.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Du kan discarde den.. Uff så kjedelig. Ønsker deg god bedring ♥ Håper alikevel det er en spire hos deg. Kan jo fortsatt være tidlig ;-)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Uff, skrekkelig:( Håper alle blir bedre raskt!

Du kan discarde temoeraturen fra i dag og krysse av for illness og sleep deprived (og kanskje nausea), så blir den holdt utenfor resten av grafen...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jaja, da kan jeg jo bare glemme at vi var heldige denne PP. Er jo en uke siden han var hjemme nå :)
Æsj, så kjedelig... Når er han hjemme neste gang da? Det er vanskelig nok å lage baby når man ser hverandre hver dag, så håper dere treffer bedre med timingen neste gang!

Æsj, så kjedelig... Når er han hjemme neste gang da? Det er vanskelig nok å lage baby når man ser hverandre hver dag, så håper dere treffer bedre med timingen neste gang!

Han kommer hjem om 1,5 uker. Hjemme i 5, og så reiser han igjen!

Oh yes
Da klaffer dere vertfall neste pp:)

oh yes, det gjør det :D håper bare at dersom jeg har kort lutealfase så har jeg fått hjelp med det innen da. Vet ikke helt hvordan det virker, om fastlege kan gi noe eller om jeg må via gyn på sykehuset. Jeg tror det var slik sist mnd og, TR 10.des, startet ELtesting 26.des (seint, men fikk likevel tilnærma positiv test nyttårsaften. TR kom 8. Jan.

Oh yes

oh yes, det gjør det :D håper bare at dersom jeg har kort lutealfase så har jeg fått hjelp med det innen da. Vet ikke helt hvordan det virker, om fastlege kan gi noe eller om jeg må via gyn på sykehuset. Jeg tror det var slik sist mnd og, TR 10.des, startet ELtesting 26.des (seint, men fikk likevel tilnærma positiv test nyttårsaften. TR kom 8. Jan.
Godt du temper så får du funnet ut av det :-) Så kan du evnt printe ut grafen og ta me til lege/gynekolog for å vise:-)

Last edited:
@FruJohnsen skal jeg arkivere grafen din? :D

Back
Topp