Vi som temper(Ny)

Var nettopp på trening og der fikk jeg plutselige stikkinger nederst i magen på venstre side, kan det vere EL jeg kjenner? Aldri tenkt over det før. Og en voldsom halsbrann!! :confused:

Jeg er veldig spent på tempen din i morgen, FruUndercover!
Uff trur ikke den kommet til å bli korrekt. Vært hjemme med minstemann idag pga oppkast, storebror gikk å la seg med bøtta, mannen er superkvalm (han kaster aldri opp), og selv har jeg lå lagt meg i sega med bøtta. Trur det bare er anakk om minutter før jeg kaster opp :/ Jeg gruer meg såååå!!!
Men kan jo håpe på at jeg våkner kl5.30 av vekkeklokka uten å ha kasta opp og får en fin høy temp :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Uff trur ikke den kommet til å bli korrekt. Vært hjemme med minstemann idag pga oppkast, storebror gikk å la seg med bøtta, mannen er superkvalm (han kaster aldri opp), og selv har jeg lå lagt meg i sega med bøtta. Trur det bare er anakk om minutter før jeg kaster opp :/ Jeg gruer meg såååå!!!
Men kan jo håpe på at jeg våkner kl5.30 av vekkeklokka uten å ha kasta opp og får en fin høy temp :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Hvordan gikk det i natt ?:) Tempen din er vertfall skyhøy. Håper ikke det var pga oppkast å våken natt...

Ha ha:D Sjekk grafen min i dag! :p Tror nok jeg må kalle den der feber:rolleyes:

image.jpg

Fikk en liten stigning idag, bare 8 DPO, lurer på når jeg skal teste..
Vurderer fredagen om ikke tempen detter. Også trur jeg at jeg må ringe apoteket å få de til å bestille crinone sånn at dem har det tilfelle jeg er gravid :) men redd for å håpe for mye..

Takk for det, dere! Skjønner ingen ting, jeg. Sikkert 12 år siden sit jeg hadde feber, og nå har jeg det for andre gang på tre uker... Ja, ja...

Fikk en liten stigning idag, bare 8 DPO, lurer på når jeg skal teste..
Vurderer fredagen om ikke tempen detter. Også trur jeg at jeg må ringe apoteket å få de til å bestille crinone sånn at dem har det tilfelle jeg er gravid :) men redd for å håpe for mye..
Spennende, da! Gleder meg til du tester:)

Jo, da. . Og så fem dager før ikm...Irriterende tidlig.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Neeeei! fem dager før... Det gjorde jeg også. Håper for din del det gir seg.

Neeeei! fem dager før... Det gjorde jeg også. Håper for din del det gir seg.
Ikke gitt seg enda i alle fall, så da er nok slaget tapt denne runden også:( Denne gangen er jeg nesten ikke lei meg engang... Bare lei.

Back
Topp