Ok, jeg hadde 20,7. Sier meg ingenting, men godt å høre det da!Alt over 18 betyr eggløsning. Hva hadde du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, jeg hadde 20,7. Sier meg ingenting, men godt å høre det da!Alt over 18 betyr eggløsning. Hva hadde du?
Jepp... Så må er det bare å gå og vente på søndagen. Mensen kommer nok ikke før deg, tenker jegHva?????! Det er jo altfor tidlig??
Uff trur ikke den kommet til å bli korrekt. Vært hjemme med minstemann idag pga oppkast, storebror gikk å la seg med bøtta, mannen er superkvalm (han kaster aldri opp), og selv har jeg lå lagt meg i sega med bøtta. Trur det bare er anakk om minutter før jeg kaster opp :/ Jeg gruer meg såååå!!!Jeg er veldig spent på tempen din i morgen, FruUndercover!
Hvordan gikk det i natt ? Tempen din er vertfall skyhøy. Håper ikke det var pga oppkast å våken natt...Uff trur ikke den kommet til å bli korrekt. Vært hjemme med minstemann idag pga oppkast, storebror gikk å la seg med bøtta, mannen er superkvalm (han kaster aldri opp), og selv har jeg lå lagt meg i sega med bøtta. Trur det bare er anakk om minutter før jeg kaster opp :/ Jeg gruer meg såååå!!!
Men kan jo håpe på at jeg våkner kl5.30 av vekkeklokka uten å ha kasta opp og får en fin høy temp
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Hehe, det var litt av en stigning God bedring
Oi haha. Uff. God bedring♥♥
Spennende, da! Gleder meg til du testerFikk en liten stigning idag, bare 8 DPO, lurer på når jeg skal teste..
Vurderer fredagen om ikke tempen detter. Også trur jeg at jeg må ringe apoteket å få de til å bestille crinone sånn at dem har det tilfelle jeg er gravid men redd for å håpe for mye..
Jo, da. . Og så fem dager før ikm...Irriterende tidlig.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ikke gitt seg enda i alle fall, så da er nok slaget tapt denne runden også Denne gangen er jeg nesten ikke lei meg engang... Bare lei.Neeeei! fem dager før... Det gjorde jeg også. Håper for din del det gir seg.
Ikke gitt seg enda i alle fall, så da er nok slaget tapt denne runden også Denne gangen er jeg nesten ikke lei meg engang... Bare lei.
Det er denJeg la inn at jeg har fått positiv test på ff. Uansett hvordan dette blir så er jo testen positiv..
- Taster med appen -
Hurra Krysser fingrene for deg fremover!Jeg la inn at jeg har fått positiv test på ff. Uansett hvordan dette blir så er jo testen positiv..
- Taster med appen -
SÅ GØYY!Jeg la inn at jeg har fått positiv test på ff. Uansett hvordan dette blir så er jo testen positiv..
- Taster med appen -
Så artiJeg la inn at jeg har fått positiv test på ff. Uansett hvordan dette blir så er jo testen positiv..
- Taster med appen -