Vi som temper(Ny)

Ja, fikk du mensen også i dag? Det var jo skikkelig nedtur!

Ja, grafen min er spennende. Det er faktisk den mest spennende grafen jeg har hatt siden vi begynte å prøve denne gangen:) Den er faktisk så spennende at jeg ikke får til å sove, og dermed blir den enda mer spennende:D Man blir jo gal av denne prøvingen!

En annen ting, er at det aldri er likt i DPO-land. Det er også veldig forvirrende. Nå har jeg stikkinger. I går var jeg glødende varm på kvelden. Jeg hadde også rosaskjær i utfloden (ikke vært tegn til deg i dag). Jeg er trøtt, men jeg sover jo ikke om natten, så det er ikke så rart. Småkvalm innimellom.

Skulle ønske det fantes en fasit på havs om var tegn på graviditet, og hva som er mensen som lurer rundt hjørnet...

Ja, kroppen syntes ikke det var noe vits å vente, så her kom den med brask og bram! Pleier å spotte en dag før, men ikke denne mnd. Like greit i grunn..

Ja, det er ganske nervepirrende denne prøvingen. Jeg tror faktisk du kommer til å holde deg høyt og gå litt høyere. ;) Skal se det er en spire som gror inni der :)

Den øverste er idag. CD20, IKM 6.feb. Kan man "hoppe over" EL uten at det nødvendigvis er noe galt?

Tror det er normalt at kroppen hopper over eller prøver flere ganger på el sånn en gang i blant.. Vet du når du pleier å ha el?

Tror det er normalt at kroppen hopper over eller prøver flere ganger på el sånn en gang i blant.. Vet du når du pleier å ha el?
Jeg aner ikke. Har testet med EL-test et par ganger før, men har ikke tempet før denne mnd. Før har jeg trodd "blindt" på disse kalenderne som anslår EL ut i fra mens. Som har vert regelmessig hele tiden. Men med 10 dager igjen til ikm og ingen EL enda, litt kort lutealfase? Tenk om jeg har hatt det et helt år uten å vite det :(

Jeg aner ikke. Har testet med EL-test et par ganger før, men har ikke tempet før denne mnd. Før har jeg trodd "blindt" på disse kalenderne som anslår EL ut i fra mens. Som har vert regelmessig hele tiden. Men med 10 dager igjen til ikm og ingen EL enda, litt kort lutealfase? Tenk om jeg har hatt det et helt år uten å vite det :(
Får ikke håpe det... Det er jo noen som har sykluser uten EL iblant, uten at det trenger å være sånn hver gang. Godt du er i gang med tempingen, da, så finner du i alle fall ut hvordan ting er. Da er det lettere å få hjelp, hvis det skulle være sånn at dere trenger det. Men håper selvsagt at det løsner et egg snart:)

Ja, kroppen syntes ikke det var noe vits å vente, så her kom den med brask og bram! Pleier å spotte en dag før, men ikke denne mnd. Like greit i grunn..

Ja, det er ganske nervepirrende denne prøvingen. Jeg tror faktisk du kommer til å holde deg høyt og gå litt høyere. ;) Skal se det er en spire som gror inni der :)
Ja, vi får se:) Nå er jeg i alle fall så trøtt at jeg er nødt til å få sove i natt! Så kanskje vi får se hva den virkelige tempen skal være i morgen;)

Og, ja... Like greit at mensen bare kommer, når man likevel ikke er gravid... Nå har du i alle fall en graf å sammenligne med. Så får vi satse på at neste ender høyt og med grønne fine streker!

Den øverste er idag. CD20, IKM 6.feb. Kan man "hoppe over" EL uten at det nødvendigvis er noe galt?
Forrige pp var eggløsningstestene mine slik som dine.. De ble sterkere og sterkere og jeg ventet bare på at de skulle bli positive, så ble de svakere og svakere igjen. Så sterkere og sterker og positiv. Så tror kroppen min prøvde på eggløsning to ganger forrige pp. Men det går også ann å ha sykluser uten eggløsning engang i blant. Håper ikke du har det da. Men er jo greit å få sett via tempingen hvor lang lutealfase du har. Jeg er vertfall veldig glad jeg gjorde det, så jeg fikk dokumentert at jeg kun hadde 5 dagers lutealfase. Å fikk hjelp :)

Forrige pp var eggløsningstestene mine slik som dine.. De ble sterkere og sterkere og jeg ventet bare på at de skulle bli positive, så ble de svakere og svakere igjen. Så sterkere og sterker og positiv. Så tror kroppen min prøvde på eggløsning to ganger forrige pp. Men det går også ann å ha sykluser uten eggløsning engang i blant. Håper ikke du har det da. Men er jo greit å få sett via tempingen hvor lang lutealfase du har. Jeg er vertfall veldig glad jeg gjorde det, så jeg fikk dokumentert at jeg kun hadde 5 dagers lutealfase. Å fikk hjelp :)
Vare et vanskelig å få hjelp eller fikk du resept med en gang? Jeg har tlftid med fastlegen min imorgen så da skal jeg forklare henne hvor vi er i prosessen. Jeg har vel ikke grunnlag for å få noe resept på noe som helst nå, men kan jo vere greit å nevne det først best :)

Vare et vanskelig å få hjelp eller fikk du resept med en gang? Jeg har tlftid med fastlegen min imorgen så da skal jeg forklare henne hvor vi er i prosessen. Jeg har vel ikke grunnlag for å få noe resept på noe som helst nå, men kan jo vere greit å nevne det først best :)
Første gang jeg var innom hos gynekologen sa hu at alt så fint og normalt ut, og jeg ikke kom til å få hjelp før det var gått 1 år. Men andre gangen jeg var innom var da jeg hadde fått positiv eggløsningstest, å da så hu at forholdene ikke var slik de skulle være under eggløsning og at det kunne være grunnen til at jeg fikk mens 5 dager etter eggløsning. Så da skrev hun ut pergotime med engang, ble litt sjokka da ja :-P

Første gang jeg var innom hos gynekologen sa hu at alt så fint og normalt ut, og jeg ikke kom til å få hjelp før det var gått 1 år. Men andre gangen jeg var innom var da jeg hadde fått positiv eggløsningstest, å da så hu at forholdene ikke var slik de skulle være under eggløsning og at det kunne være grunnen til at jeg fikk mens 5 dager etter eggløsning. Så da skrev hun ut pergotime med engang, ble litt sjokka da ja :p
Jeg er 32 år og vi har prøvd et år nå (han jobber offshore, men likevel). Blir ikke yngre :p Håper de kan gjøre noe vertfall :)

Mulig jeg spør på feil tråd nå, men er det noen her som har sjekket progesteronnivå ved blodprøve?

Tempen min sank idag 9dpo :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jo den kan nok sikkert det, men har en dårlig følelse siden testen var negativ. De gangene jeg har testa så tidlig har jeg fått utslag. Men blir spennende å se i morgen :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Mulig jeg spør på feil tråd nå, men er det noen her som har sjekket progesteronnivå ved blodprøve?
Jeg har sjekka nå forrige pp da jeg hadde eggløsning onsd, så sjekket jeg mandagen etter. Da viste den sikker eggløsning. Men fikk ikke vite hvor den lå..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tempen min sank idag 9dpo :(

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Det var jo ikke så mye. Tempen kan fort gå opp igjen den :-D Krysser fingrene for høyere i morgen ;-) Ingen murringer enda?

Det var jo ikke så mye. Tempen kan fort gå opp igjen den :-D Krysser fingrene for høyere i morgen ;-) Ingen murringer enda?

Ikke mye murringer nei. Faktisk ingen symtomer hverken den ene eller den andre veien.
Men den blendahvite testen idag gir meg dårlig følelse.. men kan jo være hcg produseres senere enn ved tidligere graviditeter eller at egget har ligget litt i dvale eller noe. Prøver holde håpet oppe men begynner bli vanskelig. Jaja, november er jo en fin mnd å få barn i. Har allerede 2 der :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Last edited:
Nå som jeg er inne i den mest spennende fasen i dpo-land skal selvfølgelig tempmåleren min ta kvelden, den står bare å blinker error. :smiley-angry019
Trøsten får være at jeg blir verken mer eller mindre gravid av at jeg ikke får tempet... :p

Back
Topp