Vi som temper(Ny)

Dagens temp sier vel sitt... Jaja.. Rart hvordan man håper og håper, for så å innse at håpet man tillot seg nok en gang var bortkastet.Godt tankene snur når man havner inn i neste el-periode.. Ha en fin dag, jenter!
:( Nei! Skulle jo ikke ha tempfall fra deg nå! Så kjipt:(

Tørka meg før jeg tissa, for å se om tante kreket hadde ankommet. Ingen blod, så øynet håpet og tissa i koppen. Tørker meg, og der var hun. Jaja, rakk ikke åpne testen i allefall. Pp22 here we come. Skal til gynekologen i morgen, så håper jeg får mer pergo og en resept på progesteron

Til dere som temper vaginalt; hvor langt inn skal man måle, har det noe og si (bare synes å huske jeg leste noe om det)? Idag målte jeg 36.21, deretter 36.17 - 36.16 - 36.17- 36.21 - 36.21. Jeg tastet inn det høyeste, man klarer jo ikke å jukse den veien? Måleren blir ganske kald de sekundene jeg leser den av, legger den litt i lysken før jeg måler igjen. Blir så frustrert av at jeg får så ulike målinger om morgonen.

Jeg synes ikke det var så store avvik, jeg. Det er jo bare 0,05 i forskjell fra laveste til høyeste.

Jeg pleier som regel bare å måle en gamg for å slippe å stresse med hvilken jeg skal velge. Måler jeg flere ganger, er det fordi første ikke "stemmer". Om jeg bare får små avvik fra flrste til andre gang, tar keg gjennomsnittsverdien.

Før jeg måler, varmer jeg termometeret under armen et par minutter. Og så putter jeg det omtrent like langt inn hver gang.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tørka meg før jeg tissa, for å se om tante kreket hadde ankommet. Ingen blod, så øynet håpet og tissa i koppen. Tørker meg, og der var hun. Jaja, rakk ikke åpne testen i allefall. Pp22 here we come. Skal til gynekologen i morgen, så håper jeg får mer pergo og en resept på progesteron
Baaahhh... Nei:( Håper du får god hjelp hos gyn, da! Skikkelig kjipt, altså!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Dagens temp sier vel sitt... Jaja.. Rart hvordan man håper og håper, for så å innse at håpet man tillot seg nok en gang var bortkastet.Godt tankene snur når man havner inn i neste el-periode.. Ha en fin dag, jenter!
:( var jo ikke den veien den skulle gå :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nei nei nei fruktplukker og jente0709 :-( Når skal det gå for oss da.. Blir så sint å irritert... Bah. :-(

Vil ikke høre om tanta og tempfall nå :( jeg vil dere skal få positiv test!!
Håper du får det du vil ha Jente0709.

Her går ikke dagene fort nok, vil teste, men for tidlig enda..
føler ikke tempen er noe høy heller, men den kan vell stige enda

Åh nei, Fruktplukker og Jente 0709, det var jo ikke sånn det skulle gå!

Jeg ble ekstra ivrig i dag, siden jeg skal begynne å teste etter EL, at jeg like gjerne kjøpte 90 dager med VIP-versjonen av FF. :D

Takk jenter :) Og klemmer til deg også fruktplukker.
Håper virkelig vi får utrydda denne tråden snart!

Her steg tempen ytterligere idag dog målt 15-20 min etter normatid, hadde ikke hørt vekkeklokka. Pleier måle 05.30 eller 05.35 men idag våknet jeg ikke før 05.50 og målte med en gang. Må jeg legge til/trekke fra noe da?
Falt for fristelsen å tok en test idag, men negativ, noe jeg var forberedt på. Men noe skjer nede i mageregionen hvertfall. Murrer, knipet og stikker fælt, men pleier ha det slik dagen før tr så frykter en ny pp med tr 9dpo :(

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Her steg tempen ytterligere idag dog målt 15-20 min etter normatid, hadde ikke hørt vekkeklokka. Pleier måle 05.30 eller 05.35 men idag våknet jeg ikke før 05.50 og målte med en gang. Må jeg legge til/trekke fra noe da?
Falt for fristelsen å tok en test idag, men negativ, noe jeg var forberedt på. Men noe skjer nede i mageregionen hvertfall. Murrer, knipet og stikker fælt, men pleier ha det slik dagen før tr så frykter en ny pp med tr 9dpo :(

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Du skal trekke ifra, men det er ikke mye når det er snakk om 15-20 min. Mange bruker +-0.05 pr halvtime :) krysser fingrene for at det er et lite frø som herjer neddi der!!

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Håper det er en spire som er grunnen til murringen!

:( Nei! Skulle jo ikke ha tempfall fra deg nå! Så kjipt:(

Ja, det var kjedelig.. Men men... Får håpe neste syklus bringer med seg noe hyggelig.. Blir spennende å følge med på deg denne mnd! Grafen din begynner å se fin ut den :)

Takk for all omtanke, jenter! Dere er gode å ha! :) Sender også jente0709 en klem. Håper denne måneden som kommer nå er vår mnd. :)

Håper denne mnd som kommer nå er alle sin måned <3 Nå er jeg så lei. Å vil vil vil vil ha spire i magen snart!! :)

Ja, det var kjedelig.. Men men... Får håpe neste syklus bringer med seg noe hyggelig.. Blir spennende å følge med på deg denne mnd! Grafen din begynner å se fin ut den :)
Ja, fikk du mensen også i dag? Det var jo skikkelig nedtur!

Ja, grafen min er spennende. Det er faktisk den mest spennende grafen jeg har hatt siden vi begynte å prøve denne gangen:) Den er faktisk så spennende at jeg ikke får til å sove, og dermed blir den enda mer spennende:D Man blir jo gal av denne prøvingen!

En annen ting, er at det aldri er likt i DPO-land. Det er også veldig forvirrende. Nå har jeg stikkinger. I går var jeg glødende varm på kvelden. Jeg hadde også rosaskjær i utfloden (ikke vært tegn til deg i dag). Jeg er trøtt, men jeg sover jo ikke om natten, så det er ikke så rart. Småkvalm innimellom.

Skulle ønske det fantes en fasit på havs om var tegn på graviditet, og hva som er mensen som lurer rundt hjørnet...

Håper denne mnd som kommer nå er alle sin måned <3 Nå er jeg så lei. Å vil vil vil vil ha spire i magen snart!! :)
Ja, fikk du mensen også i dag? Det var jo skikkelig nedtur!

Ja, grafen min er spennende. Det er faktisk den mest spennende grafen jeg har hatt siden vi begynte å prøve denne gangen:) Den er faktisk så spennende at jeg ikke får til å sove, og dermed blir den enda mer spennende:D Man blir jo gal av denne prøvingen!

En annen ting, er at det aldri er likt i DPO-land. Det er også veldig forvirrende. Nå har jeg stikkinger. I går var jeg glødende varm på kvelden. Jeg hadde også rosaskjær i utfloden (ikke vært tegn til deg i dag). Jeg er trøtt, men jeg sover jo ikke om natten, så det er ikke så rart. Småkvalm innimellom.

Skulle ønske det fantes en fasit på havs om var tegn på graviditet, og hva som er mensen som lurer rundt hjørnet...
:-D Spennende. Når skal du teste? :)

Den øverste er idag. CD20, IKM 6.feb. Kan man "hoppe over" EL uten at det nødvendigvis er noe galt?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    417,8 KB · Visninger: 38
Back
Topp