Vi som temper(Ny)

Jeg har ikke vip-versjonen av ff, og har heller ikke disse "ekstra-greiene" som f.eks early pregnancy signs. Fikk en måneds gratis vip for en tid tilbake, litt moro med alt ekstra, men har ikke følt behovet for å kjøpe vip...

du er jo ikke mer enn 6 dpo? Det er da den begynner, med sånn ca 8 poeng, så stiger det sånn litt etter litt dag for dag.

du er jo ikke mer enn 6 dpo? Det er da den begynner, med sånn ca 8 poeng, så stiger det sånn litt etter litt dag for dag.
Aaah ok :) Da får vi bare vente å se :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg har ikke VIP, altså... Jeg har hatt gratisversjonen siden juni 2010, med unntak av 10 dager rundt nyttår, da jeg fikk prøve litt bonus VIP. Men jeg har hatt pregnacy monitor siden november i alle fall (før det sjekket jeg ikke, for jeg regnet med at jeg ikke hadde tilgang).

Og det er masse andre ting jeg ikke har tilgang til, som chart overlay og timing analyzer. Hos meg er det heller ingen ting som heter "membership", men jeg har en knapp som heter "VIP membership" der det står hvor mye det koster om jeg kjøper for så og så lenge, og hvor man kan sammenligne hva man får med og uten VIP.

Dagens høye temp skyldes forresten veldig urolig søvn, så dessverre ingen ting å juble for. Antar at jeg må discarde den når jeg får morgendagens temp:confused: God natt, jeg legger meg igjen!

Får håpe tempen din er høy i morgen og, Medusa! :)

Her røyk jeg på en testesmell, siden jeg hadde høy temp i dag og. Vel, den var blendahvit. Så da venter jeg bare på mensen om noen dager. Må slutte å ha tester liggende, tror jeg..

@Sommerskatt ! Du har jo testet positivt! Gratulerer! Vil du vise oss testen?

Hei! Javisst! Klarer ikke slippe jubelen helt løs her, men "alle andre her" sier den er positiv ;) den til venstre er fra i mårrest, de andre fra i går.
ImageUploadedByBV Forum1390724738.371268.jpg

Den grønne er jo en el test? Står jo lh på den?

Gratulerer så masse, Sommerskatt!

Back
Topp