Vi som temper(Ny)

Jadda... 23 på early pregnancy signs... Vi får se om det drar seg til etter hver :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hvor finner man sånne "poeng"?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Oi, Fruktplukker! Sååååå spennende! Jeg har sikkert spurt før, men når skal du teste?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg tenker på onsdag, hvis mensen ikke er kommet innen da.. Kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet, så blir ikke overrasket hvis den kommer i morgen for å si det sånn... Men grafen min er jo spennende. Nå angrer jeg på at jeg ikke begynte tidligere med temping sånn at jeg fikk sett min "normal", eller om dette er min "normal"....

Når du har possibly triphasic... da har du jo allerede vørt på pregnancy monitor og lest? Litt lenger nede der er et sånn poeng-greier.

Kommer du over 80 poeng er det 70-90% sannsynlig at du er gravid. Men så høyt i poengene kommer du ikke før 13-14-15 dpo, det krabber gradvis fra 7-8 poeng og oppover litt dag etter dag, starter vel 7 dpo eller noe sånn deromking om jeg ikke husker feil.

Jeg tenker på onsdag, hvis mensen ikke er kommet innen da.. Kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet, så blir ikke overrasket hvis den kommer i morgen for å si det sånn... Men grafen min er jo spennende. Nå angrer jeg på at jeg ikke begynte tidligere med temping sånn at jeg fikk sett min "normal", eller om dette er min "normal"....
Onsdag er lenge til! Men samtidig vet vi kanskje mer om hvordan det går når vi ser hvordan kurven din utvikler seg? Den er jo kjempefin nå! Håper vi finner ut at dette er din unormale graf!

Jeg har 48 poeng i early pregnancy signs.. Vet ikke om det er vip eller ei, for jeg har prøveversjonen foreløpig.. :)

Men ja, Medusa.. Tenker jeg vet mer innen onsdag. Kan være jeg tar en på tirsdag hvis den ser lik ut fremover. Er ikke sånn kjempeglad i blendahvite tester, og har sett nok av de føler jeg. Må derfor være sikker! ;) Håper også dette er min unormale graf.. ;)Murringene mine kommer veldig i bølger her.. Og nå kjenner jeg nesten ingenting.. Snakk om å være følsom.. :P

Du får en mnd VIP gratis først, deretter forsvinner feks pregnancy monitor.

Nei, da, man har pregnacy monitor, men tror kanskje den inneholder mindre informasjon enn på VIP-versjonen? Sånn her ser min ut nå, i alle fall (gratisversjonen):

image.jpg

Det er i så fall nytt, den var ikke med uten vip (eller gratis-vip) før i alle fall.

Nei, jeg ble ganske overrasket da jeg fant den for en måned siden jeg også. Tror ikke den var der før...

Den er da fortsatt markert som VIP.

Jeg tipper du fortsatt har gratis-vip? Det har man nemlig en måneds tid først.

Jeg kjøpte et års vip da vi begynte, som jeg pauset da jeg ble gravid, men startet igjen.

Jeg oppdaget at jeg har bare 37 dager igjen av den. Må tenke på om jeg skal unne meg et år til eller ei. Det avhenger i hovedsak en del av hva vi kommer frem til i praten vi før eller siden må ha om veien videre... Tempe kan jeg fint gjøre uten vip uansett da, og verdien av vip-greiene er jo mest underholdning. (Men underhold ing i dpo-land er verd en del, altså...)

Om dere går inn på deres side på pc, hva står nederst der da, om membership?

Min står
Membership: Android VIP Membership - 37 Days Left.

Om det faktisk er slik at det som var (og fortsatt er merket som, hos meg i alle fall) vip-tjenester, er tilgjengllig uansett, fornyer jeg i alle fall ikke.

App'en og gratismedlemsksapet fortsetter jeg selvsagt uansett.

Jupp, du har 6 dager igjen med gratis vip. om 6 dager forsvinner den for deg om du ikke kjøper det.

37 dager for meg

Back
Topp