Hvor finner man sånne "poeng"?Jadda... 23 på early pregnancy signs... Vi får se om det drar seg til etter hver
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor finner man sånne "poeng"?Jadda... 23 på early pregnancy signs... Vi får se om det drar seg til etter hver
Hvor finner man sånne "poeng"?
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Oi, Fruktplukker! Sååååå spennende! Jeg har sikkert spurt før, men når skal du teste?
Neida, trenger ikke VIP. Jeg har gratisversjonenTror du må ha vip utgaven, så står det under pregnancy monitor
Onsdag er lenge til! Men samtidig vet vi kanskje mer om hvordan det går når vi ser hvordan kurven din utvikler seg? Den er jo kjempefin nå! Håper vi finner ut at dette er din unormale graf!Jeg tenker på onsdag, hvis mensen ikke er kommet innen da.. Kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet, så blir ikke overrasket hvis den kommer i morgen for å si det sånn... Men grafen min er jo spennende. Nå angrer jeg på at jeg ikke begynte tidligere med temping sånn at jeg fikk sett min "normal", eller om dette er min "normal"....