Vi som temper(Ny)

Hei folkens! Dere kan fjerne meg fra hovedinnlegget. Jeg er snart 10 uker på vei, og lurer på om det faktisk går bra denne gangen. Jeg håper jo naturligvis det, og dermed er jeg forhåpentligvis helt ferdig med tempingen :)

Jeg ønsker dere alle sammen masse lykke til med prøvingen. Vi prøvde leeeenge, og hadde gitt opp. Plutselig satt den! En gang blir det også deres tur :) Vær positive og ha troen på at dette går riktig vei (ikke lett, vi har holdt på siden 2009..).
Gratulerer!!!

Jeg må bare spørre; hvordan er dere ift alkohol? Helt avholds? Avholds i en viss periode? Jeg har kunnet tatt meg både et og fem glass vin når mannen er hjemme (offshore), men tenkte at nå skal jeg la være. Noen erfaringer/meninger?
Har det på samme måte i hele dag. Rare kroppen. Flere ganger har jeg reist meg opp for fort for så å svimle etterpå. Kvalm er jeg også. Hadde tempen fortsatt vært høy hadde jeg tatt en g test til. :-P Kanskje eggløsning kommer kjempe tidlig denne pp:-) Og kjempe trøtt...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg må bare spørre; hvordan er dere ift alkohol? Helt avholds? Avholds i en viss periode? Jeg har kunnet tatt meg både et og fem glass vin når mannen er hjemme (offshore), men tenkte at nå skal jeg la være. Noen erfaringer/meninger?

Jeg er avholds året rundt, så jeg har ikke den problemstillingen.

Hehe.. Nei.. Jeg drikker ca 0,5-1 liter på 2 timer. Går riktignok ikke på do så ofte, men drikker mye væske. Så direkte konsentrert er den nok aldri i løpet av en dag.. Men når den først blir positiv om morgenen er den superpositiv. Men jeg tisser mellom 1 og 3 hver natt, så kanskje det hjelper på påliteligheten? ;)
Så lenge morgenen er det eneste tidspunktet du får positive tester på, er det ingen ting galt med påliteligheten:)

Jeg tar meg et glass vin når jeg "må", men aldri mer enn det. Jeg er mer nøye med maten, egentlig...

Jeg drikker ikke i dpo :-) Har drukket alkoholfri vin noen ganger på fest når jeg er dpo. Men kunne sikkert tatt et halvt glass tidlig dpo, men prøver å unngå det.

Jeg prøver å unngå å drikke DPO, men jeg har tatt meg et glass eller to noen ganger. Mellom TR og EL er jeg ikke avholds.

Jeg er så og si avholds. De siste 5årene har jeg vel drukket 4 ganger så for min del er det ingen problem eller savn. Skulle jeg få veldig lyst på ett glass vin eller to blir det hvertfall mellom tr og el. Drikker ikke i dpo.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg drikker sjelden, men tidlig i dpo kan jeg ta meg noen glass vin ja :)

Tempen bare fortsetter oppover :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå er det veldig mange spennende grafer her! Noen må jo ende med positiv test snart:)

Min temp i dag var nok total meningsløs. Har nesten ikke sovet i natt.. Siste gang jeg så på klokken var den 03.50. Sovnet en eller annen gang etter det og tempet kvart over syv. Så hva min temp er egentlig i dag vet jeg ikke. Vet heller ikke om jeg skal trykke discarded?! Valgte sleep deprived i hvert fall.. ;)

FF har i dag kommet med: Possibly Triphasic on Day 24... Spennende eller kommer dette opp hos alle? :)

Det kommer ikke alle ganger det nei, så det er spennende det!

FF har i dag kommet med: Possibly Triphasic on Day 24... Spennende eller kommer dette opp hos alle? :)
Så spennende! Jeg har aldri fått det før! Så fiiiin graf da! Det må jo være noe på gang ;-)

Å, nå er jeg spent!!! Og fallhøyden ble om mulig enda større! Og jeg som egentlig skal skrive oppgave denne helgen.. Hmm.. Spørs om den oppgaven blir så innmari bra.. :P

Oi, Fruktplukker! Sååååå spennende! Jeg har sikkert spurt før, men når skal du teste?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jadda... 23 på early pregnancy signs... Vi får se om det drar seg til etter hver :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp