Vi som temper(Ny)

Når kan jeg forvente at tempen begynner synke om jeg ikke er gravid? Og når kan jeg begynne å skimte et håp dersom den holder seg høy?
5dpo og grafen ser ut som den skal på himmelsafari :p Men foreløbig stiger den vel slik hos alle??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Det varierer fra person til person, til noen så synker tempen flere dager før, noen samme dag og noen etter at du har fått. Så lenge den holder seg høyt og du ikke får tr så er det håp ;)
Krysser fingra for deg!!

Det varierer fra person til person, til noen så synker tempen flere dager før, noen samme dag og noen etter at du har fått. Så lenge den holder seg høyt og du ikke får tr så er det håp ;)
Krysser fingra for deg!!
Ok får bare vente å se da :) Et så utålmodig :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Mens jeg er cd 7, og vil være.. Noe lenger i alle fall...

Mens jeg er cd 7, og vil være.. Noe lenger i alle fall...
Uff ja de dagene før el er såååå kjipe :( Håper dagene går fort for deg og at du plutselig er dpo :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

CD6 her. Blæ. Jeg vil være dpo nå!! Dagene går SÅ sent. Å sikkert enda senere når jeg er dpo. Men neste onsdag drar jeg på jentetur til søndag. Så da går dagene fort, også plutselig er jeg CD15 når jeg kommer hjem. Pleier å ha eggløsning mellom CD17-21:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor lang syklus har dere og på hvilken CD pleier eggløsningen å komme? Og hvor lang bør lutealfasen vere? Hadde jeg bare startet temping og testing tidligere og ikke tenkt at jeg skulle få det til like lett som alle andre rundt meg :oops:

Hvor lang syklus har dere og på hvilken CD pleier eggløsningen å komme? Og hvor lang bør lutealfasen vere? Hadde jeg bare startet temping og testing tidligere og ikke tenkt at jeg skulle få det til like lett som alle andre rundt meg :oops:
Jeg har bare hatt 5 dagers lutealfase.. :-( Pga kroppen ikke har fått til ordentlig eggløsning før jeg fikk pergo. Denne pp hadde jeg 11, og det skal jo gå. Men normalt er 14 :-)

Jeg har hatt varierende suden kroppen har ikke normalisert seg, du kan se hvordan syklusene mine ha vært på grafene mine :) jeg og legen trur ikke jeg har hatt EL før herre PP'n. Noen av grafene mine er jukstet til for å få et kryss

Ok, så selv om jeg sluttet pillen i jan-12 og har hatt regelmessig mens så er det ikke sikkert jeg har har EL da kanskje? Tok blodprøve tidlig i høst for å sjekke og da hadde jeg i alle fall hatt EL :) får vel bare vente å se. Blir jo tydelig nå når jeg både temper og tester :)

Ok, så selv om jeg sluttet pillen i jan-12 og har hatt regelmessig mens så er det ikke sikkert jeg har har EL da kanskje? Tok blodprøve tidlig i høst for å sjekke og da hadde jeg i alle fall hatt EL :) får vel bare vente å se. Blir jo tydelig nå når jeg både temper og tester :)
Som regel har du eggløsning hvis du har hatt stabile sykluser. Men dersom du har gått på hormonell prevensjon (p piller f.eks) kan det ta noen mnd, opptil 1 år før det stabiliserer seg. Har du hatt regelmessige sykluser? Hvordan var eggløsningstesten din idag?

Jeg har gått på p-piller i 15 år, men har hatt regelmessig mens helt siden jeg sluttet på pillen for et år siden. Testen va negativ i dag, men tok den i 13tiden. Tenker jeg tar en ny neste gang jeg må på do :) de tre siste dagene (inkl idag) har teststreken vert noe sterkere enn dagene før (startet testingen tidlig for å vere sikker), men er ikke i nærheten like sterk som komtrollstreken.

Kan jo være du ikke har konsentrert nok urin? Ser på din graf kontra min, og hvis jeg skulle gjettet har du el i dag, og får temphopp i morgen... Men det er kun basert på utseende på de siste 5 dagers temping da.. ;)
Det må jeg si, de virker veldig like 5 siste dagene ja ;)

Kan jo være du ikke har konsentrert nok urin? Ser på din graf kontra min, og hvis jeg skulle gjettet har du el i dag, og får temphopp i morgen... Men det er kun basert på utseende på de siste 5 dagers temping da.. ;)
Enig med du, men om EL er imorgen så burde vel testen vere positiv i dag

Back
Topp