~IKM UKE 6~

Tenker EL er i morgen.
CB skal vel smile ca 4 dager før EL.
Viser to dager med høy, så kommer maksimal sjanse.
Har humpet hver dag så langt, å kommer nok til å fortsette i dag, i morgen og resten av helga :-)

Her er det endelig endring i utflod, så da håper jeg el kommer i morgen eller lørdag. Mannen min har plutselig fått litt fri så han kommer hjem til helgen.. Lader opp til å leke duracell kanin hele helgen ;-p hahaha

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her er det fortsatt ingen action. Jeg er fortsatt dårlig og orker ikke tanken på å bruke senga til noe annet enn å sove.

Meen Jeg tror faktisk el allerede var på lørdag. Det er første pp jeg har brukt el-tester, og jeg må innrømme at jeg ikke har vœrt så flink til å følge alle reglene. :P På lørdag tok jeg en, og glemte helt å sjekke den før tidsfristen var ute. Når jeg først fikk sjekket den så den positiv ut. Jeg er klar over at tester kan gi falskt resultat etter tidsfristen, men jeg har hatt negative tester hver dag etterpå og slimet har forsvunnet. Vi humpet masse til og med søndag. Håpet er der, men jeg blir ikke overrasket hvis det ikke klaffer.

Ser noen av dere tar bilder av el-testene. Lurer på om jeg skal begynne med det neste pp. Jeg blir helt tussete av å lure på hvordan den i går egentlig var i forhold til dagens osv. Banner litt for meg selv siden søppla er tømt. :P

Bare helga igjen, så er vi alle i DPO-land :-)
Håper de neste to ukene går fort :-)
Krysser alt jeg kan ang å få en gest som lyser GRAVID :-)
Spennende!!! :-D er så jublende glad for at mannen min kommer hjem en ekstra helg. Aksjene skal innkasseres så fort han er kommet inn døren ;-p

Kos dere ;))

Vi var vist for trøtt til noe kos.
Får ta han i ettermiddag istedenfor :-) hahahahaha
Har lagt inn aksjer hver dag denne uken, og EL er i dag eller i morgen. Etter smertene å bedømme, er EL i dag. Hadde sinnsyke smerter på onsdag, og jeg pleier ha det to dager før.
Den ene gangen jeg ble gravid, så var det sex samme dag som smertene, og EL var to dager etterpå.
Så håper vi har lykken med oss denne gangen.
Ville vært kult å blitt gravid nå.
Spiren vil være laget når vi hadde 2 års dag som kjærester, og termin vil bli ved min bursdag :-)

ImageUploadedByBV Forum1390560400.065869.jpg

Denne ser ut for meg te å væra posetiv??blir litt forvirra av dei strimmlane,lige bedre smilemunn:))hehe

Var den positiv? (Linzy_4 sin). Skal ikke de vere like sterke? I så fall da må jeg spørre hva dere mener om mine som jeg tok i dag!

image.jpg

Hva om kontrollstreken ikke er veldig sterk? Litt sterk, men ikke veldig

Back
Topp