Vi som temper(Ny)

Hæ? Det har jeg ikke hørt om før... Men høres jo bra ut at den ble positiv først? Ny test i morgen? Spennende!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg tok en test en gang som først ble "positiv" og så negativ. Det var mens urinen flyttet seg oppover sticken, hvis du skjønner.. Men håper for din del av det betyr at testen fant noe! :D

Men ja.. Jeg blør ikke enda, selv om det kjennes ut som om det skal skje hvert sekund. Tempen min stiger fortsatt, men det vet jeg jo ikke om er normalt for meg eller ikke, siden dette er første gang jeg temper.. Bah... Vente og se.. Igjen.. :p

Vente er så kjedelig :p

Aldri hørt om en test som blir positiv for så å bli negativ :-O håper den blir positiv i morgen!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Om jeg venter i 4 timer, kan jeg ta en ny test da? Er det godt nok liksom?

Ja, prøv på nytt:)

Fin tempstigning hos meg i dag, men usikker på hvir godt jeg sov den siste timen, så krysset av på sleep deprived for å jekke meg selv ned litt;)

Fin tempstigning hos meg i dag, men usikker på hvir godt jeg sov den siste timen, så krysset av på sleep deprived for å jekke meg selv ned litt;)

Fin graf :) Hvorfor står det ikke antall dpo på din graf??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Antall dpo står bare om man har VIP.

Det var da merkelig... Hva sags test var det?

Første testen sto det ikke noe annet enn HCG på, den neste var en One Step og en annen uten navn. Har ikke noen igjen av den typen jeg brukte først

Hmm... Husker jeg tok en cb+ en gang som viste et klart, fint kryss de første minuttene, for så å bi svakere og svakere når den tørket, men den ble ikke helt negativ.
Test igjen i morgen eller søndag, så får vi håpe på flere positive tester (som forblir positive)! Krysser fingra og ønsker deg masse, masse lykke til! :signs003

Når kan jeg forvente at tempen begynner synke om jeg ikke er gravid? Og når kan jeg begynne å skimte et håp dersom den holder seg høy?
5dpo og grafen ser ut som den skal på himmelsafari :p Men foreløbig stiger den vel slik hos alle??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp