Fimle
Glad i forumet
Jeg snakket med henne igår ja. Hun sa at 11 dagers lutealfase var helt fint for meg, og mente det skulle gå helt fint uten crinone. Sjangsene for å bli gravid var der nå mente hun. Blodprøven skulle jeg ikke tenke noe på, siden det var rett utenfor normalen (litt lavere) men ikke så mye av det betydde avvik. Så jeg skulle komme igjen i februar for å ta blodprøve for å se om det fortsatt lå der det lå, at det ikke utvikler seg til å bli lavere f.eks. Så litt letta nå, må jo bare stole på det hun sier. Og hvis jeg kun har hatt 4-5 dagers lutealfase siden jeg sluttet på p piller har jo ikke mulighetene vært der for en graviditet før denne pp som var. Så da må jeg vel prøve noen pp til før jeg kan komme å tigge om crinone. hehe. Denne pp skal jeg prøve uten pergo, hun mente kroppen ville få det til av seg selv denne pp, så da håper jeg det! Skal prøve womans care (progresta) tenkte jeg Fra eggløsning til mens. Fås kjøpt på helsekost og er et bedre alternativ til wild yam, ettersom det er helt naturlig
Da er det bare å krysse fingra og håpe på det beste for denne pp'n.
Jeg har også brukt Womans Care, godt fornøyd med den.