Vi som temper(Ny)

Jeg snakket med henne igår ja. Hun sa at 11 dagers lutealfase var helt fint for meg, og mente det skulle gå helt fint uten crinone. Sjangsene for å bli gravid var der nå mente hun. Blodprøven skulle jeg ikke tenke noe på, siden det var rett utenfor normalen (litt lavere) men ikke så mye av det betydde avvik. Så jeg skulle komme igjen i februar for å ta blodprøve for å se om det fortsatt lå der det lå, at det ikke utvikler seg til å bli lavere f.eks. Så litt letta nå, må jo bare stole på det hun sier. Og hvis jeg kun har hatt 4-5 dagers lutealfase siden jeg sluttet på p piller har jo ikke mulighetene vært der for en graviditet før denne pp som var. Så da må jeg vel prøve noen pp til før jeg kan komme å tigge om crinone. hehe. Denne pp skal jeg prøve uten pergo, hun mente kroppen ville få det til av seg selv denne pp, så da håper jeg det! Skal prøve womans care (progresta) tenkte jeg :) Fra eggløsning til mens. Fås kjøpt på helsekost og er et bedre alternativ til wild yam, ettersom det er helt naturlig :)

Da er det bare å krysse fingra og håpe på det beste for denne pp'n. :)
Jeg har også brukt Womans Care, godt fornøyd med den. :)

Krysser alt for deg nå Molly!! :)) Jeg venter på EL og har ikke hatt det i følge testene, men hadde en liten stigning på tempen i dag. Håper jeg ikke hadde EL i går siden imorgen er eneste sjansen for høyhopping denne PP!!
Da håper jeg du har eggløsning på fredag, så du får lagt inn aksjer i morgen :-D <3 Håper det klaffer for deg også denne pp <3

Håper gyn har rett, Molly!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg hadde temperaturfall idag, glemte å tempe så hadde vridd meg en del og vært våken litt før jeg tempa. Det vil si at temperaturen antakeligvis egentlig var lavere?

Jeg hadde temperaturfall idag, glemte å tempe så hadde vridd meg en del og vært våken litt før jeg tempa. Det vil si at temperaturen antakeligvis egentlig var lavere?
Jeg tempet til vanlig tid i dag og lå ca ti minutt etter det og leste på mobilen, så var jeg oppe på do, innom speilet en tur og tilbake i seng. Dette gjorde at tempen min gikk fra 36.17 til 36.20, og jeg temper alltid tre ganger. Jeg trodde den føyk til 37 grader med en gang jeg rullet en gang for mye i sengen, og har omtrent ikke turd å rulle meg fra mage til rygg for å tempe :p

Tempen steg fra 36.15 i går til 36.17 i dag. Dersom jeg hadde hatt eggløsning ville vel kurven vært brattere?
Får besøk idaag :D
Du gar nokk ikke hatt eggløaning enda da :-D Så bra!! Tester du med eggl tester, eller hatt noen symtomer på eggl? Håper tempen stiger i helgen :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du gar nokk ikke hatt eggløaning enda da :-D Så bra!! Tester du med eggl tester, eller hatt noen symtomer på eggl? Håper tempen stiger i helgen :-D

Har ikke hatt symptomer som jeg vet om, er ikke helt inne i det enda siden jeg aldri har sett etter slim før. Tar EL-tester og de er ikke positive, men teststreken var sterkere i går og dagen før (starta testing 15.01 :p) håpehåpehåpe! Hvor lenge kan sædceller leve etter at de et kommet inn egentlig?

Har ikke hatt symptomer som jeg vet om, er ikke helt inne i det enda siden jeg aldri har sett etter slim før. Tar EL-tester og de er ikke positive, men teststreken var sterkere i går og dagen før (starta testing 15.01 :p) håpehåpehåpe! Hvor lenge kan sædceller leve etter at de et kommet inn egentlig?
Opptil en uke hos noen, men mest normalt 3-4 dager :-) Håper eggløsning skjer snart da, så det klaffer med at mannen er hjemme;-)

Det hadde vert perfekt! Og så blir det spennende å se hvor lang lutealfasen min faktisk er. Har jo aldri sjekket dette før nå :/

Dem sier opp til 5 dager :)

Så fint at de stiger.

Jeg planla å begynne å tempe i dag. Våken. 3, 4, 5,30. Unger i senga.

Jeg prøver igjen i morgen.

Jeg har overbevist meg selv om at jeg har hatt en såkalt festedipp.. :P Men vet jo at det er langt fra sikkert.. Men liker å tro det! Man blir litt rar av å tempe ;)
Fiiine grafen. Når skal du teste:-D Det er festedippen vetdu;-)

Festedipp?[/quote
Ofte synker tempen litt den dagen egget evnt fester seg:-D Så da håper vi at fruktplukker har hatt en festedipp rundt 5dpo ;-) Hvis du ser på grafen, så kan du se hvor jeg mener.

Fiiine grafen. Når skal du teste:-D Det er festedippen vetdu;-)

Jeg håper med deg! ;) Hadde vært veldig koselig! :) Også møtes du og jeg inne på Oktober om noen uker... *Drømmedrømme*

Back
Topp