Tempen min var noe lavere i dag, kan det bety EL imorgen? Eller EL idag er det vel heller Mannen kommer ikke hjem før torsdag!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se sånn ut, men det vet man ikke sikkert før om noen dager til med temping. Hsr du noe symptomer da? EL slim? men er det lenge siden dere la inn aksjer da?Tempen min var noe lavere i dag, kan det bety EL imorgen? Eller EL idag er det vel heller Mannen kommer ikke hjem før torsdag!!
Jeg skal være så ærlig å si at jeg aldri har tenkt over symptomer og slike ting før siste to mnd (aldri prøvd å lage barn før), men kunne ikke se noe spesielt når jeg har vært på do i dag. Vet ikke helt hva jeg ser etter. Han jobber offshore og reiste rett etter nyttår. Kommer bare hjem for et døgn (torsdag til fredag) og så reiser han i 2,5 uker igjen, så torsdag er eneste sjanse (og fredags morgen )Kan se sånn ut, men det vet man ikke sikkert før om noen dager til med temping. Hsr du noe symptomer da? EL slim? men er det lenge siden dere la inn aksjer da?
Jeg ante heller ikke hvordan EL-slim så ut da jeg slutta med pilla i høst. Men da det kom, var jeg ikke i tvil. Sånn skiiiikkelig seigt og gjennomsiktig, hang i en lang streng. Så du skjønner nok hva det er når du får det (dog det varierer sikkert fra person til person hvor tydelig det er?)Jeg skal være så ærlig å si at jeg aldri har tenkt over symptomer og slike ting før siste to mnd (aldri prøvd å lage barn før), men kunne ikke se noe spesielt når jeg har vært på do i dag. Vet ikke helt hva jeg ser etter. Han jobber offshore og reiste rett etter nyttår. Kommer bare hjem for et døgn (torsdag til fredag) og så reiser han i 2,5 uker igjen, så torsdag er eneste sjanse (og fredags morgen )
Det har jeg aldri opplevd som jeg kan huske! Har det vertfall ikke idag skal se nøye etter hver gang fremover! Dersom jeg skal gå ut i fra 14 før ikm så har jeg eggløsning torsdag/fedag. Håper detJeg ante heller ikke hvordan EL-slim så ut da jeg slutta med pilla i høst. Men da det kom, var jeg ikke i tvil. Sånn skiiiikkelig seigt og gjennomsiktig, hang i en lang streng. Så du skjønner nok hva det er når du får det (dog det varierer sikkert fra person til person hvor tydelig det er?)
Fikk tr i dag. Selv om jeg ikke har fulgt oppskriften på temping, er det vanlig at den synker dagen før tr? Typisk at den skulle komme to timer etter jeg tok blodprøve hos legen for å måle hcg! Første syklus etter pilleslutt ble 40 dager! Håper jeg treffer neste el...Det man måler er basaltemperaturen. Og den får du etter minimum 4 timer (tror jeg det er) sammenhengende søvn. Temperaturen din kan variere hele dagen, så derfor man tar den om morgenen, slik jeg har forstått, da det er den minst påvirkede temperaturen. Så for å få en graf med mening må du ta tempen til ca samme tid hver dag etter 4 timer (minimum) sammenhengende søvn
Ikke mye stigningen på tempen idag denne tempingen gjør meg egentlig bare usikker. Hadde jeg gjort som tidligere og bare gått etter eltester hadde jeg levd i truen på å være 2dpo. Men nå er jeg bare usikker. Kanskje jeg ikke har hatt el? Hadde hvertfall sinnsyke elsmerter for 2 dager siden.
Og nå slutter vi med pliktsex (som de siste 3 dagene er preget av) før vi blir lei av hverandre Tar det som det kommer fra nå tenker jeg. Blir jo helt besatt av denne prøvingen jo.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja så sannelig Trudde tempen skøyt i været når el var over. Men nå er jeg skikkelig spent på tempen i morgenHvis du ser grafen min ser du at du og jeg har litt lik stigning. Den går sakte, men sikkert opp. Jeg tror du har hatt el
Jeg snakket med henne igår ja. Hun sa at 11 dagers lutealfase var helt fint for meg, og mente det skulle gå helt fint uten crinone. Sjangsene for å bli gravid var der nå mente hun. Blodprøven skulle jeg ikke tenke noe på, siden det var rett utenfor normalen (litt lavere) men ikke så mye av det betydde avvik. Så jeg skulle komme igjen i februar for å ta blodprøve for å se om det fortsatt lå der det lå, at det ikke utvikler seg til å bli lavere f.eks. Så litt letta nå, må jo bare stole på det hun sier. Og hvis jeg kun har hatt 4-5 dagers lutealfase siden jeg sluttet på p piller har jo ikke mulighetene vært der for en graviditet før denne pp som var. Så da må jeg vel prøve noen pp til før jeg kan komme å tigge om crinone. hehe. Denne pp skal jeg prøve uten pergo, hun mente kroppen ville få det til av seg selv denne pp, så da håper jeg det! Skal prøve womans care (progresta) tenkte jeg Fra eggløsning til mens. Fås kjøpt på helsekost og er et bedre alternativ til wild yam, ettersom det er helt naturligHva ble det med deg, Molly? Snakket med gyn? Crinone? Stoffskifte? Og blir det pergo denne runden også?
Jippi, der kom krysset :-D Er det første pp du temper? Spennende.Ja så sannelig Trudde tempen skøyt i været når el var over. Men nå er jeg skikkelig spent på tempen i morgen
Jeg også vil den skal dø ut!Tusen takk dere! Skulle ønske tempegjengen døde ut snart! Jeg vil ha alle inn på terminforum snarest Veldig spent på deg denne pp Liisja, håper crinone gjør susen! <3