Da får jeg skrive det her da. Skrev bare på den som lå øverst jeg.
Jeg har tatt tempen de siste dagene og den har vært 36,7 hver gang. I kveld var den 35,8. Hva forteller det meg? Jeg har stort sett tatt tempen på dagtid.
Tar du tempen om kvelden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får jeg skrive det her da. Skrev bare på den som lå øverst jeg.
Jeg har tatt tempen de siste dagene og den har vært 36,7 hver gang. I kveld var den 35,8. Hva forteller det meg? Jeg har stort sett tatt tempen på dagtid.
Stemmer, jeg så ikke at det var skrevet "i kveld"bruk bilde-knappen når du lager signatur, så skal du få det som bilde.
Og huleboer: temping skal skje MED EN GANG DU VÅKNER, før du rører på det.
Måling utpå dagen i dag forteller at du kanskje ikke hadde beveget deg like mye, og avhengig av hvor på kroppen du måler, noe om temp i rommet, du har spist etc.
Nei, har ikke hatt tr siden 12/12. Føler meg egentlig gravid, men får bare negative tester...Er du akkurat ferdig med mensen? Min gikk litt ned den dagen jeg sluttet å blø skikkelig, men vet ikke om det er noe typisk
Har tatt den på dagtid alle de andre dagene utenom i dag. I dag tok jeg den på kvelden. Det er kanskje ikke lov? Men vanligvis pleier man jo å ha høyre temp på kveld? Skjønner ingenting...Tar du tempen om kvelden?
Lov har du, men du må ta tempen med en gang du våkner, til samme tid hver dag for at grafen din skal stemme du skal røre deg minst mulig før du tar tempen.Har tatt den på dagtid alle de andre dagene utenom i dag. I dag tok jeg den på kvelden. Det er kanskje ikke lov? Men vanligvis pleier man jo å ha høyre temp på kveld? Skjønner ingenting...
Har tatt den på dagtid alle de andre dagene utenom i dag. I dag tok jeg den på kvelden. Det er kanskje ikke lov? Men vanligvis pleier man jo å ha høyre temp på kveld? Skjønner ingenting...
Jeg har ikke sånn enda. Skal følge med på dere litt og sette meg godt inn i dette først. Fortsetter med el tester i mens jeg.Om dere sender meg linken til grafen deres på pm til meg kan jeg legge de inn på førstesiden
@huleboer @tonemarie81
Takk for svar. Jeg har ikke gjort dette, så da betyr det nok ingenting da. Tar en el test i morgenDet man måler er basaltemperaturen. Og den får du etter minimum 4 timer (tror jeg det er) sammenhengende søvn. Temperaturen din kan variere hele dagen, så derfor man tar den om morgenen, slik jeg har forstått, da det er den minst påvirkede temperaturen. Så for å få en graf med mening må du ta tempen til ca samme tid hver dag etter 4 timer (minimum) sammenhengende søvn
Takk for svar. Jeg har ikke gjort dette, så da betyr det nok ingenting da. Tar en el test i morgen
Hihi, der ble jeg avbrutt av mannen som plutselig ville legge inn litt aksjer. Trodde han skulle sove jeg....Ja, det er nok lurt! Og det viktigste er jo uansett å ha nok sex, uansett om man temper eller tester
Da tror jeg du kan arkivere meg. Ikke noe glansbilde graf, for masse uregelmessig søvn denne perioden. Men, det klaffet på vårt ene forsøk.Vil du jeg skal arkivere deg mammalammen?
Tusen takk. Og nå håper jeg du følger etter snart!Du er gravid! Gratulerer igjen.
Gratulerer!!!!!Dagens. Litt surrealistisk enda. Kjenner meg faktisk ikke gravid ut. Bare vanlige pms symptomene, som er svakere enn vanlig. Men det kommer vel.
Så at testen min hadde gått ut på dato, oktober 2013 ,men tror ikke det har noen betydning. Eller?
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app