Vi som temper(Ny)

Flott at du endelig er DPO, Medusa_83!

Jeg og min jernfattige kropp følger nok deg snart, Molly :( Har såvidt fått litt farge på papiret når jeg har tørket meg, så tror TR kommer om noen dager. Men men, hun er jo ventet på torsdag, uansett.
:-( Håper det er festeblødning og at du ikke kommer etter meg til uke 8! Krysser fingrene for deg nå♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei ikke du å Lanterne :( :(

Ingen ordentlig spotting enda, heldigvis :) Prøver egentlig å være fryktelig negativ, slik at jeg ikke skal bli så skuffet når TR kommer, men syntes det er vanskelig å late som ingenting/fortrenge at vi prøver et par dager før IKM.

Nå synes jeg det er på tide at trenden her inne snur igjen, så vi får masse positive tester :)

Det er ganske rart å drive å tempe.. For en svingende temperatur jeg har! De fleste av dere andre har jo mer fast temp, med kun små variasjoner ser det ut som. Rart!! Syns jeg!! :P

Men nå må det komme noen positive tester snart! Og da mener jeg ikke el-tester ;)

Hei igjen jenter. Holdt meg for meg selv siste månedene. Så er litt lite oppdatert på dere. Men ser noen "kjente" har fått positivt test. Gratulerer! Lurer litt på om vi også endelig har klart det. Dette er en billige-tester strip, clearbluen blir brukt i morgen for å bekrefte. Er bare 11dpo, men hatt en tempøkning som fikk meg til å teste. Og så måtte jeg dele med dere først. ;-)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1390203253448.jpg
    1390203253448.jpg
    45,1 KB · Visninger: 76
Nå maser jeg fælt her men. Positiv eltest i forgårs og igår. Tempstigning idag. Men er det nok stigning?? Hadde sett for meg at den skulle stige mer. Dere som er gode på grafer, trur dere jeg har hatt el??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ikke at jeg er nonen ekspert, men vil nok tru at det er nok stigning, i morgen kommer den nok til å bli høyere :)

Hei igjen jenter. Holdt meg for meg selv siste månedene. Så er litt lite oppdatert på dere. Men ser noen "kjente" har fått positivt test. Gratulerer! Lurer litt på om vi også endelig har klart det. Dette er en billige-tester strip, clearbluen blir brukt i morgen for å bekrefte. Er bare 11dpo, men hatt en tempøkning som fikk meg til å teste. Og så måtte jeg dele med dere først. ;-)

Hipp hurra! :D Gratulerer så mye! :D

Vil gjerne få bekreftet med Clearblue først. Tror ikke helt på det enda. :-P Oppdaterer i morgen.

Gratulerer! Jeg har fulgt med på den grafen din, og sett hvor fin den ble! Herlig, altså!

Endelig, i dag var tempen nede på normalt "før el-nivå"! :) Knall positiv el-test i går, i dag får jeg ikke testet for nå er jeg tom, men satser på at el er i dag. Det kjennes i hvert fall veldig sånn ut i magen, og med et aldri så lite tempfall i dag tyder det på at jeg endelig kan trå inn i skrulleland i morgen. *spent på morgendagens temp*

Ikke at jeg er nonen ekspert, men vil nok tru at det er nok stigning, i morgen kommer den nok til å bli høyere :)
Men nå når tempen er steget vil det si at el er over, at jeg har el nå eller at el er i morgen?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Gratulerer, Mammelammen! Syntes testen din var tydelig nok, jeg :)

Back
Topp