Vi som temper(Ny)

Medusa, den siste el-testen i den rekken din.. Er den fra i dag? For jeg syns den var hakket svakere (eller mindre sterk) enn gårsdagens???

Men, Molly.. Du skal jo ikke spotte nå du!! Sikker på at det ikke er pergoen som kan skape noen blodkar som brister? Håper så med deg!

Hvis det er små avvik på blodprøven, kan jo det være grunnen til at du ikke fikk nærmere beskjed, men forstår godt at du gjerne skulle visst om du lå litt over eller litt under normalverdiene...

Lavt stoffskifte kan henge sammen med reproduksjonsproblemer, overvekt, lav kroppstemperatur, slapphet, dårlig matlysten og hudproblemer. Høyt stoffskifte er mer at man går ned i vekt selv om man spiser mer, rastløshet, høyt blodtrykk osv. Vet ikke om noe av dette passer for deg? Og så er det jo ikke sikkert du har noen av symptomene når din verdi bare ligger rett utenfor normalområdet... Ring legen på mandag og spør!
Jeg må nokk ringe å høre.. Jeg er litt hypokonder, hehe. Takk for svar. Har ikke merket noe særlig til symtomer. annet enn at jeg har vært litt ekstra sliten i det siste, noe som jeg tror er jobb relatert :-P Stabil vekt de siste 6 åra, spiser normalt, trener 2 ganger i uka. Ikke målt blodtrykket i det siste, men det har vært normalt når jeg har målt det. Hm. Lurer på hva gynekologen har å si på mandag!

Tusen takk for støttende ord! Men jeg tror nokk tante rød kommer for fult i morgen.. Det murrer fælt. Blod på papiret når jeg tørker meg fortsatt.. Tempen sank jo litt i dag, synker sikker mer i morgen.. Og testen min som fortsatt er så fin (8dpo), ble aldri sterkere, derimot svakere. Blæ. Må jo være kjemisk? Legger ved bilde igjen av den sterkeste testen jeg fikk (8dpo).. 9 dpo fikk jeg skyggestreker. Dere skimter streken, sant? (tydeligere i virkeligheten, da trenger jeg ikk anstrenge meg for å se den engang) Å jeg er SÅ lei nå... Hvorfor kan det ikke klaffe for oss snart. Alle venninnene mine rundt meg blir smellt på tjukka bare av å se på mannen. Å nå skal to av mine nærmeste ha i sommer..

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Mannen skjønner ikke hvorfor jeg er så lei meg. Han tar alt så rolig, og sier bare "det skjer når det skjer". Men helt ærlig tror jeg han ble ganske lei han også. For han hadde allerede begynt å tøyset om tvillingene som kanskje lå i magen :-P

Vedlegg

• 20140118_210521.jpg
    20140118_210521.jpg
    589,6 KB · Visninger: 50
Jeg ser streken Molly, så hvis du, bank i bordet, har hatt en kjemisk, håper jeg du får crinone av legen nå. Håper så mye at streken er sterkere i morgen!!

Du skal ikke spotte nå!

Skjønner ikke hva det er med disse høye temperaturene jeg får

Nå har tante rød kommet for fullt som jeg frykta :-(.. Men fortsatt høy temp, trodde den kom til å synke. Jaja den synker vel i morgen. Håper jeg får crinone itilegg, og at det hjelper meg. Jeg vil så gjerne være gravid nå. :-(

Uff så leit Molly :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Positiv eltest igår og idag (foreløbig på morgenurin men skal ta en ny til "rette" tidspunkt).
Men ser ikke ut som ff er enig. Skal ikke temp stige under el?? Dagens temp er den laveste i hele grafen :(

Medusa, den siste el-testen i den rekken din.. Er den fra i dag? For jeg syns den var hakket svakere (eller mindre sterk) enn gårsdagens???
Ja, det er den nederste som var fra i går, ja. Den er kanskje litt svakere, men fortsatt positiv... Så nå håper jeg virkelig at dagens test er negativ. Tempet 45 minutter før normaltid i dag, men har ikke lagt på noe i det jeg har plottet inn på FF. 36,86 er kanskje uforholdsmessig høyt, for jeg lå skikkelig (hele meg) under dyna, og følte meg veldig varm da jeg tempet....

Nå virker det som om tappen har begynt å lukke seg, men den er fortsatt høy. Sekretet er kanskje mer kremete enn før. Nå håper jeg at jeg er DPO!

Nå har tante rød kommet for fullt som jeg frykta :-(.. Men fortsatt høy temp, trodde den kom til å synke. Jaja den synker vel i morgen. Håper jeg får crinone itilegg, og at det hjelper meg. Jeg vil så gjerne være gravid nå. :-(
Nei, Molly! Uff:( Nå virker det i alle fall som om sjansene dine er betydelig bedret med Pergo, da... Litt spent på hva legen din vil si nå...

Positiv eltest igår og idag (foreløbig på morgenurin men skal ta en ny til "rette" tidspunkt).
Men ser ikke ut som ff er enig. Skal ikke temp stige under el?? Dagens temp er den laveste i hele grafen :(
Tempen stiger etter EL. Jeg hadde også pp laveste temp i går, og temperaturstigning i dag. Mange får en lavere temp rett før EL (noe som kan være et godt hjelpemiddel). Det høres helt fint ut, ingen ting å henge med hodet for;)

Tempen stiger etter EL. Jeg hadde også pp laveste temp i går, og temperaturstigning i dag. Mange får en lavere temp rett før EL (noe som kan være et godt hjelpemiddel). Det høres helt fint ut, ingen ting å henge med hodet for;)
Det var bra :) Da satser vi på en stigning i morgen kanskje :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nei, Molly! Uff:( Nå virker det i alle fall som om sjansene dine er betydelig bedret med Pergo, da... Litt spent på hva legen din vil si nå...
Jeg har lest litt rundt på nettet, og den kjemiske jeg hadde nå kan ha sammenheng med stoffskifteprøven min, hvis den var rett utenfor normalen som gynekolog skrev. Så på tirsdag skal jeg ringe gynekolog, for da slutter jeg tidlig. Nevne at jeg tror jeg har hatt en kjemisk og høre om det kan hjelpe med crinone eller noen tabeletter for stoffskifte? Har ikke hatt noen symtomer på lavt/høyt stoffskifte annet enn at jeg er litt sliten for tiden.. noe jeg kun trodde var pga stress på jobben. Håper at gynekologen tar meg på alvor.. Neste pp får jeg fortsette med å teste tidlig, for å evnt dokumentere om jeg får flere kjemiske. Litt trist at jeg antakeligvis er på jentetur rett før eggløsning neste pp :-O Reiser på CD11, kommer hjem CD15.. Men forrige pp hadde jeg eggløsning på CD17, pp før det på CD19.. Så håper på det denne pp også.

Jeg har lest litt rundt på nettet, og den kjemiske jeg hadde nå kan ha sammenheng med stoffskifteprøven min, hvis den var rett utenfor normalen som gynekolog skrev. Så på tirsdag skal jeg ringe gynekolog, for da slutter jeg tidlig. Nevne at jeg tror jeg har hatt en kjemisk og høre om det kan hjelpe med crinone eller noen tabeletter for stoffskifte? Har ikke hatt noen symtomer på lavt/høyt stoffskifte annet enn at jeg er litt sliten for tiden.. noe jeg kun trodde var pga stress på jobben. Håper at gynekologen tar meg på alvor.. Neste pp får jeg fortsette med å teste tidlig, for å evnt dokumentere om jeg får flere kjemiske. Litt trist at jeg antakeligvis er på jentetur rett før eggløsning neste pp :-O Reiser på CD11, kommer hjem CD15.. Men forrige pp hadde jeg eggløsning på CD17, pp før det på CD19.. Så håper på det denne pp også.
Jeg tror nok gyn tar deg på alvor. Virker jo som hun har gjort det til nå. Det positive er jo at du fikk skikkelig EL, og at dere har greid å befrukte et egg! Ikke dårlig, bare det:) Nå vet du at dere kan, så får vi se om dere trenger mer hjelp for at dere skal få skuta helt i havn...

He he... Ikke så ofte man håper på sen EL, men får håpe den kommer litt sent neste gang, da...

Back
Topp