Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser fin ut spennende din graf også!Fikk ikke tempet i dag, så la inn en falsk temp, bare for å få frem coverline. Så endret jeg gårsdagens temp til den andre målingen, for den så ut til å stemme bedre
Satser på egget slipper i dag eller i morgen da :-D Håper det klaffer for deg denne pp!Positiv EL-test i dag også, og alt annet tyder også på at EL er snart... Så da er jeg vel ikke DPO enda. Så da håper jeg på aksjeinnlegg i kveld også og høy temp i morgen. Lar foreløpig dagens temp stå, så får jeg heller justere den ned til 35,50 om der ser mer logisk ut etter hvert
Åååååå, det håper jeg også! Når skal du teste igjen?Satser på egget slipper i dag eller i morgen da :-D Håper det klaffer for deg denne pp!
Ja, veldig deilig her Det er sikkert 70cm puddersnø! Veldig gøy ute med barna i dag Hehe... Kastet minstemann uti snøen, så han forsvant langt under, stakkars. Det gikk ikke an å se hullet han hadde forsvunnet gjennom engang, siden snøen bare la seg fint over. Godt de er vant til litt snø i ansiktetJa, jeg tror også jeg får kryss i morgen.. Lurer på om egget mitt slapp natt til i går, eller sendt onsdag kveld. Er jo bare spekulasjoner, men tenker kanskje det..
Blir spennende å se på tempen din i morgen, om el var i dag eller ikke... Heldig du er som er på fjellet!
Tror jeg skal prøve å holde meg til søndag. Bare "skyggelignende streker". Jeg vil se en rosa strek. Kan være jeg ryker på en i morgen! Er så redd for kjemisk.. Håper spiren klorer seg fast.Åååååå, det håper jeg også! Når skal du teste igjen?
Ja, veldig deilig her Det er sikkert 70cm puddersnø! Veldig gøy ute med barna i dag Hehe... Kastet minstemann uti snøen, så han forsvant langt under, stakkars. Det gikk ikke an å se hullet han hadde forsvunnet gjennom engang, siden snøen bare la seg fint over. Godt de er vant til litt snø i ansiktet
Det er sikkert fint sånn som du har gjortOg du har jo fått et fint kryss av FF Det ville du nok fått uansett hvilken av temperaturene du hadde valgt, så tror ikke det er så nøye akkurat hvordan du gjør det nå. Men grafen er jo fin med den tempen du har justert deg frem til, Fasiten er uansett at du har hatt EL for tre dager siden, og resten får du vite om en 10-dagers tid. Forhåpentligvis vil også tempen kunne fortelle deg noe om en ukes tidSå deilig med puddersnø og lek i snøen, Medusa!! Håper dere får lekevær i dag
Ellers ble jeg litt frustrert i dag på tempen min.. Har måttet endre på den. Våknet klokken 4 fordi jeg måtte tisse. Vet at jeg da må opp om 2,5 time fordi snuppa våkner da.. Så jeg velger å ta tempen, for å sjekke med den som kommer om 2,5 time. Klokken 4 var tempen min 36,57. Klokken 06.45 var den 36,98. Jeg har overstyrt tempen min og sagt den var 36,82. Hvordan ville dere gjort det med disse variasjonene?
Du er god på å tenke positivt Stor klem til deg!Ser ut til at jeg hadde rett om at jeg var et par dager mer dpo enn ff mente, og derfor overstyrte jeg. Tempen ned i dag, og etter alt å dømme km (i stedet for ikm, min er kommende, ikke ikke-eksisterendekommende) i morgen. Som teknisk sett er i dag.
Ut på julebord/fest med jobben til mannen. Med mens. Ironisk nok, mitt eget julebord... Også dagen jeg fikk mens. For to sykluser siden. Mitt var tidlig, hans er sent. Men i det minste, syklusene mine er av grei lengde!!!!
Positivt er vertfall at syklusene dine har blitt mye kortere. Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast neste pp. For det fortjener du!! Kos deg masse på julebord i kveld :-DSer ut til at jeg hadde rett om at jeg var et par dager mer dpo enn ff mente, og derfor overstyrte jeg. Tempen ned i dag, og etter alt å dømme km (i stedet for ikm, min er kommende, ikke ikke-eksisterendekommende) i morgen. Som teknisk sett er i dag.
Ut på julebord/fest med jobben til mannen. Med mens. Ironisk nok, mitt eget julebord... Også dagen jeg fikk mens. For to sykluser siden. Mitt var tidlig, hans er sent. Men i det minste, syklusene mine er av grei lengde!!!!