Vi som temper(Ny)

Lave før dpo-temper igjen i går og i dag, så det var nok bare et tilfelle av "sove med ullsokker"-temp den ene dagen...:p El-testen begynner heldigvis å bli sterkere igjen, masse el-slim, og det murrer veldig i magen, så NÅ kan vel det egget slipp snart! :)

Vis vedlegget 47230 Vis vedlegget 47231 Tror ikke skyggestreken jeg sikkert innbilte meg viser på bildet. Noen som kan skimte noe ? :) Viser bedre på bilde :-(

Spennende!!! Synes jeg skimter noe, men usikker på om det er fantasien min. Jeg er fryktelig flink til å innbille meg streker. :p
Men 8 dpo er jo veldig, veldig tidlig, og med den nydelige grafen din så hadde jeg absolutt vært optimistisk!! :D

Jeg vil også ha høyere temp!!! ÅÅååååååå.. Jeg er så lei!! Av sex, ja..

Hehe :laughing002 Kjenner meg igjen i at pliktsex kan bli veldig kjedelig i lengden! ;) Men som de andre skriver over her, tipper du allerede er over i dpo-land jeg, så en aldri så liten humpepause kan dere nok koste på dere nå! :D

MOLLY!!!!! Jeg ser "noe" på testen din!!!!!!!!!!! Og nå blir jeg jo helt snufsete, hormonell som jeg er her på sofaen (hyperemesis, ligger bare på sofaen :p). MOLLY! Så gøy!!! Og du har jo en nydelig graf nå. JIPPI! Pergo var kanskje akkurat det som skulle til. Nå krysser jeg alt jeg kan for at denne spiren gror skikkelig fast hos deg. ♥

MOLLY!!!!! Jeg ser "noe" på testen din!!!!!!!!!!! Og nå blir jeg jo helt snufsete, hormonell som jeg er her på sofaen (hyperemesis, ligger bare på sofaen :p). MOLLY! Så gøy!!! Og du har jo en nydelig graf nå. JIPPI! Pergo var kanskje akkurat det som skulle til. Nå krysser jeg alt jeg kan for at denne spiren gror skikkelig fast hos deg. ♥
Så gøy at andre ser "noe" også. Mye tydeligere i virkeligheten. Var å bladde i arkivet ditt, å så på dine tester. Du fikk også "noe" på 8 dpo. Så sterkere etterhvert. Skal ta en digital en på lørdag :-D Spent. Føler meg litt gravid. Kvalm, sliten, orker ingenting :-P Skuffa hvis det ikke er noe nå!! Når begynte du å bli dårlig? Er så redd for å bli dårlig. :-P Vil ikke akurat si noe på jobben evnt før jeg er 12 uker.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så gøy at andre ser "noe" også. Mye tydeligere i virkeligheten. Var å bladde i arkivet ditt, å så på dine tester. Du fikk også "noe" på 8 dpo. Så sterkere etterhvert. Skal ta en digital en på lørdag :-D Spent. Føler meg litt gravid. Kvalm, sliten, orker ingenting :p Skuffa hvis det ikke er noe nå!! Når begynte du å bli dårlig? Er så redd for å bli dårlig. :p Vil ikke akurat si noe på jobben evnt før jeg er 12 uker.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg fikk "noe" 8 dpo, men var først rundt 15-17 dpo den var ganske sterk. Tok laang tid føltes det ut som. :) Digital med ukeindikator fikk jeg gravid 1-2 da jeg var 11 dpo. Sjekket arkivet nå jeg og. :p Jeg følger med på dere, og heier veldig på deg nå!

Ja, jeg begynner også å tro at el har vært. Er helt tørr i dag. Skjønner ikke hvordan det kan gå fra vanndam til tørt i løpet av en natt.. Men kroppen er rar. Da er det bare å vente, igjen. Mannen var for øvrig sjeleglad for at det ikke ble noe sex igjen. :p Neste mnd begynner vi daglig-sex-regimet litt senere, og ikke syklusdag 8...

Ta annenhver dag dere, og Heller daglig bare ved lyst?

Tidligere har vi hatt annenhver dag, men det har ikke klaffet på den måten. Så tenkte jeg tilbake til da vi ble gravide med datteren vår, at vi hadde oss hver dag. Hun satt 1. pp.. Så tenkte kanskje at det var det som måtte til, at sæden hans ikke overlever inne i meg. For det er vel bare en teoretisk mulighet at de overlever inni der? Heldigvis er kroppen min utstyrt med så mye utflod rundt el at jeg ikke trenger all verdens oppvarming. Han derimot, var kjempefornøyd med daglig de 4-5 første dagene, så dabbet det av.. Så kanskje hans iver kan konsentreres til el, og så ta annenhver dag frem til sånn 3 dager før el.. hmmm...

Fikk brev fra st.olav idag, vi fikk time til GU 20. Mars. Det er så leeeenge til. Så glad jeg ordnet meg time til mandagen :) håper jeg blir gravid før den tid.
Om jeg blir gravid snart så får vi et travelt år. Henter oss kattunge i slutten av feb, blir mest sannsynelig valp i April. Kanskje og bare kanskje en baby slutten av året :p å når jeg blir gravid tenker jeg å ta nettstudie, siden jeg er født med feil i knærn å må leve med det resten av livet. Går til fysioterapaut ukentlig. Så jeg må skifte jobb siden den jeg har nå er for tung for knærne mine.
Lurer fortsatt på hva jeg skal studere, noe kontor relatert...

Synes det høres lurt ut Fruktplukker :) for mye pliktsex er ikke bra, merker det her. Blir mindre sex når vi skal ha pliktsex å da blir det litt gnistring mellom oss.

Fikk brev fra st.olav idag, vi fikk time til GU 20. Mars. Det er så leeeenge til. Så glad jeg ordnet meg time til mandagen :) håper jeg blir gravid før den tid.
Om jeg blir gravid snart så får vi et travelt år. Henter oss kattunge i slutten av feb, blir mest sannsynelig valp i April. Kanskje og bare kanskje en baby slutten av året :p å når jeg blir gravid tenker jeg å ta nettstudie, siden jeg er født med feil i knærn å må leve med det resten av livet. Går til fysioterapaut ukentlig. Så jeg må skifte jobb siden den jeg har nå er for tung for knærne mine.
Lurer fortsatt på hva jeg skal studere, noe kontor relatert...
Godt det er mye positivt som skjer fremover da, så går tiden fort :-D Du skal være gravid innen mars!!! Du skal inn på oktober forumet du! :) (sammen med meg håper jeg) Så trist å høre med knærne dine. Håper det hjelper når du får byttet jobb, at du belaster dem mindre.

Godt det er mye positivt som skjer fremover da, så går tiden fort :-D Du skal være gravid innen mars!!! Du skal inn på oktober forumet du! :) (sammen med meg håper jeg) Så trist å høre med knærne dine. Håper det hjelper når du får byttet jobb, at du belaster dem mindre.
Ja er godt å ha fokuset litt bort fra baby hele tia :p oktober er en fin mnd, satser på den!!

OK... Nå trenger jeg deres hjelp igjen. Tidligere har jeg ikke vært supernøye på tidspunkt for temping, men denne syklusen har jeg tempet kl 6.30 hver dag. Det har egentlig fungert veldig bra, men nå lurer jeg på en liten ting.

Jeg hadde positiv EL-test i går. Vanligvis har jeg pleid å ha EL samme dag som positiv test. I går fikk vi ikke lagt oss før 2.00 (et utrolig snøvær gjorde at vi brukte laaaaaang tid på å komme oss til fjells). Dermed hadde jeg bare sovet litt i overkant av fire timer da jeg tempet i dag, mot 7-8 timer somjeg pleier å ha fått på det tidspunktet. Har det noe å si for temperaturen, eller vil den være den samme uavhengig av om man har sovet 4 eller 8 timer, bare tidspunktet er det samme?

Så lenge du har sovet over tre timer skal det gå bra

Så lenge du har sovet over tre timer skal det gå bra
Det var jo noe dritt:confused: 6.35 var temperaturen 36.50 = ikke DPO, mens 8.15 var tempen 36.99 = fin DPO-temp... Jeg sovnet med en gang etter første temping, og synes det var såpass stor forskjell på såpass liten tid at det kanskje hadde noe å si... Men da må jeg kanskje gå for 36.50? Blæ!

Medusa_83:
Du kan ta 8:15-tempen og trekke 0,05 per halvtime.

Da blir 6:30-tempen din 36,81, noe som kanskje kan tyde på at du er DPO?

Medusa_83:
Du kan ta 8:15-tempen og trekke 0,05 per halvtime.

Da blir 6:30-tempen din 36,81, noe som kanskje kan tyde på at du er DPO?
Ja! Nå skal jeg ta en EL-test snart. Hvis den er negativ, tappen har begynt å lukke seg, og tempen er høy i morgen, holder jeg meg til 36,81 eller 36,76 (hvis jeg trekker skikkelig ifra for i dag) som dagens temperatur. Hvis ikke alt annet stemmer med at EL har vært, får jeg heller revurdere saken... Og så får jeg kanskje se om jeg får lurt med meg mannen igjen i kveld, for sikkerhetsskyld;) Vil være dpo:p

Legger foreløpig inn 36,76, så får jeg heller endre det hvis det ikke passer likevel.

Back
Topp