Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 47230 Vis vedlegget 47231 Tror ikke skyggestreken jeg sikkert innbilte meg viser på bildet. Noen som kan skimte noe ? Viser bedre på bilde :-(
Jeg vil også ha høyere temp!!! ÅÅååååååå.. Jeg er så lei!! Av sex, ja..
Så gøy at andre ser "noe" også. Mye tydeligere i virkeligheten. Var å bladde i arkivet ditt, å så på dine tester. Du fikk også "noe" på 8 dpo. Så sterkere etterhvert. Skal ta en digital en på lørdag :-D Spent. Føler meg litt gravid. Kvalm, sliten, orker ingenting Skuffa hvis det ikke er noe nå!! Når begynte du å bli dårlig? Er så redd for å bli dårlig. Vil ikke akurat si noe på jobben evnt før jeg er 12 uker.MOLLY!!!!! Jeg ser "noe" på testen din!!!!!!!!!!! Og nå blir jeg jo helt snufsete, hormonell som jeg er her på sofaen (hyperemesis, ligger bare på sofaen ). MOLLY! Så gøy!!! Og du har jo en nydelig graf nå. JIPPI! Pergo var kanskje akkurat det som skulle til. Nå krysser jeg alt jeg kan for at denne spiren gror skikkelig fast hos deg. ♥
Så gøy at andre ser "noe" også. Mye tydeligere i virkeligheten. Var å bladde i arkivet ditt, å så på dine tester. Du fikk også "noe" på 8 dpo. Så sterkere etterhvert. Skal ta en digital en på lørdag :-D Spent. Føler meg litt gravid. Kvalm, sliten, orker ingenting Skuffa hvis det ikke er noe nå!! Når begynte du å bli dårlig? Er så redd for å bli dårlig. Vil ikke akurat si noe på jobben evnt før jeg er 12 uker.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Godt det er mye positivt som skjer fremover da, så går tiden fort :-D Du skal være gravid innen mars!!! Du skal inn på oktober forumet du! (sammen med meg håper jeg) Så trist å høre med knærne dine. Håper det hjelper når du får byttet jobb, at du belaster dem mindre.Fikk brev fra st.olav idag, vi fikk time til GU 20. Mars. Det er så leeeenge til. Så glad jeg ordnet meg time til mandagen håper jeg blir gravid før den tid.
Om jeg blir gravid snart så får vi et travelt år. Henter oss kattunge i slutten av feb, blir mest sannsynelig valp i April. Kanskje og bare kanskje en baby slutten av året å når jeg blir gravid tenker jeg å ta nettstudie, siden jeg er født med feil i knærn å må leve med det resten av livet. Går til fysioterapaut ukentlig. Så jeg må skifte jobb siden den jeg har nå er for tung for knærne mine.
Lurer fortsatt på hva jeg skal studere, noe kontor relatert...
Ja er godt å ha fokuset litt bort fra baby hele tia oktober er en fin mnd, satser på den!!Godt det er mye positivt som skjer fremover da, så går tiden fort :-D Du skal være gravid innen mars!!! Du skal inn på oktober forumet du! (sammen med meg håper jeg) Så trist å høre med knærne dine. Håper det hjelper når du får byttet jobb, at du belaster dem mindre.
Det var jo noe dritt 6.35 var temperaturen 36.50 = ikke DPO, mens 8.15 var tempen 36.99 = fin DPO-temp... Jeg sovnet med en gang etter første temping, og synes det var såpass stor forskjell på såpass liten tid at det kanskje hadde noe å si... Men da må jeg kanskje gå for 36.50? Blæ!Så lenge du har sovet over tre timer skal det gå bra
Ja! Nå skal jeg ta en EL-test snart. Hvis den er negativ, tappen har begynt å lukke seg, og tempen er høy i morgen, holder jeg meg til 36,81 eller 36,76 (hvis jeg trekker skikkelig ifra for i dag) som dagens temperatur. Hvis ikke alt annet stemmer med at EL har vært, får jeg heller revurdere saken... Og så får jeg kanskje se om jeg får lurt med meg mannen igjen i kveld, for sikkerhetsskyld Vil være dpoMedusa_83:
Du kan ta 8:15-tempen og trekke 0,05 per halvtime.
Da blir 6:30-tempen din 36,81, noe som kanskje kan tyde på at du er DPO?