Jeg er akkurat ferd
TR reiste for et par dager siden og jeg venter (håper) på EL i neste uke en gang. Tempen min sank den dagen den værste blødningen var over, er det vanlig? Har ikke tempet mange dager, men slik jeg tolker de få dagene jeg har tempet så l temperaturen en anelse høyere når jeg hadde mensen, fallt en del den dagen jeg var ferdig for så å stige littegrann dagen etter det igjen. Du forstår sikkert at jeg ikke har så mye peiling på måten jeg forklarer meg, men Klarte ikke legge inn grafen på nytt her, men du finner den i siste innlegget i dagboken min http://forum.babyverden.no/threads/nytt-år-nye-muligheter.1672226/Egentlig 14 dager, hvis en har normal lutealfase. Synker den 14 dager etter eggløsning er det tegn på at mens kommer. Fortsetter den å være høy, kan en mistenke graviditet. Men det er jo positivt at tempen er stigende, eller trifasisk (som en tre trinns trapp, at den stiger trifasisk.. hvis du skjønte det). Noen har også en festedipp i tempkurven rundt 6-10 dpo hvor tempen synker for å stige igjen Hvor er du i syklusen?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app