Vi som temper(Ny)

Konklusjon, litt blod, ikke mye. Ikke noe rødt innvendig så langt i dag.

Orker ikke håpe, for akkurat dette har skjedd før. Og fasiten er fortsatt at blod før ikm ender med mens.

Om jeg stopper helt, skal jeg vurdere test i helga, men det anser jeg som teoretisk, og tenker ikke på.

Konklusjon, litt blod, ikke mye. Ikke noe rødt innvendig så langt i dag.

Orker ikke håpe, for akkurat dette har skjedd før. Og fasiten er fortsatt at blod før ikm ender med mens.

Om jeg stopper helt, skal jeg vurdere test i helga, men det anser jeg som teoretisk, og tenker ikke på.
Jeg skjønner deg godt! Du får bare vente å se til helgen :-) Ta en dag om gangen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fokus er: middag med ungene i dag! Overtid igjen i morgen. Kjøpe ski til eldste etter jobb på fredag, kose med ungene. Ungene på ski i hagen på lørdag og julebord med mannen på kvelden. Rett og slett, noe hver dag, som ikke gjelder baby.

Hindrer ikke at jeg er sulten. Var kvalm når jeg sto opp, har vondt i bekkenet og i det hele tatt... Jeg tenker på det, jeg bare håper ikke. For jeg vet hvilken vei det antakelig går, og vil heller ta det som en overraskelse om jeg mot formodning tar feil. Skuffelse en gang pr syklus holder. Jeg orker ikke mer

Jepp, der var det, mer blod som ventet.

Uff så trist Sara :( Skjønnet du ikke gidder gå å håpe for å bli skuffet. Vi andre får håpe for deg i stedet :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ikke vits i å håpe for denne runden.

Jeg håper på neste.

Æsj, Sara, så kjedelig... Synes du fortjener at den sitter snart nå!

Her er el-testen veldig nære å være positiv i dag. Kanskje positiv i morgen?

Det hadde vært kjekt om den satt snart ja.

Manuell override, ikm lørdag. Tror det stemmer bedre.

Så kjipt Sara :( hadde virkelig håpet det var din tur nå!

Kjempe kjipt :-( Håpte sånn for deg denne pp Sara! Sender deg en klem :)

Får prøve igjen, ikke annet å gjøre. I det minste ser det ut til å bli en kort syklus!

Jeg er så spent på hva gynekologen sier på mandagen, håper hun sier noe positivt
Å så spennende! Håper du får svar på alt du lurer på, og at alt ser fint ut :-D Så håper jeg du får den hjelpa du trenger ifh til blødningene dine. :-)

Hmmm.. Da får vi ha oss i dag og, da.. Og vi har sånn ca 0,1% (hvis så mye) lyst til det.. :P men men.. Satser på at det klaffer denne mnd, med denne iherdige innsatsen vi har lagt i prøvingen denne gang..

Hmmm.. Da får vi ha oss i dag og, da.. Og vi har sånn ca 0,1% (hvis så mye) lyst til det.. :p men men.. Satser på at det klaffer denne mnd, med denne iherdige innsatsen vi har lagt i prøvingen denne gang..
Uff pliktsex er ikke noe gøy :-P Håper tempen din stiger i morgen!

Skal prøve å holde meg til torsdag, da er jeg 8 dpo. Men kan hende jeg svir av en test i morgen også :-O Jeg vil spole frem til helgen nå.. Dagene går SÅ sent. :-D
Begynte å tempe selv for en uke siden og er ikke helt inne i det, men hvor mange dager må grafen vise frorhøyet temp etter EL for at man kan begynne å mistenke en graviditet? :)

Skal prøve å holde meg til torsdag, da er jeg 8 dpo. Men kan hende jeg svir av en test i morgen også :-O Jeg vil spole frem til helgen nå.. Dagene går SÅ sent. :-D
Begynte å tempe selv for en uke siden og er ikke helt inne i det, men hvor mange dager må grafen vise frorhøyet temp etter EL for at man kan begynne å mistenke en graviditet? :)

Egentlig 14 dager, hvis en har normal lutealfase. Synker den 14 dager etter eggløsning er det tegn på at mens kommer. Fortsetter den å være høy, kan en mistenke graviditet. Men det er jo positivt at tempen er stigende, eller trifasisk (som en tre trinns trapp, at den stiger trifasisk.. hvis du skjønte det). Noen har også en festedipp i tempkurven rundt 6-10 dpo hvor tempen synker for å stige igjen :-) Hvor er du i syklusen?

Back
Topp