Vi som temper(Ny)

Nå lurer jeg på hva som har skjedd med tempen min, så høy har den ikke vært før, ikke på noe tidspunkt gjennom syklusen. Økning på ca 0,5 grader to dager etter hverandre. Forvirra. Hehe
Oi, ja det var da voldsomtvoldsomt:)

Du kan få grafen din på forsiden også ToneMarie, du trenger bare å sende meg linken til grafen din til meg på pm ;)

Nå har jeg troen, Molly! For en nydelig graf! Hvordan gikk det med testen?
Jeg er litt skjelven akkurat nå :-O Syns jeg kunne skimte en strek.. og viste til mannen også, med en eggløsningstest ved siden sånn at han kunne se akkurat hvor testen skulle være :-P Han kunne se en uultra svak skyggestrek. :-O

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

20140116_07154.jpg
20140116_071548.jpg
Tror ikke skyggestreken jeg sikkert innbilte meg viser på bildet. Noen som kan skimte noe ? :) Viser bedre på bilde :-(

Nå lurer jeg på hva som har skjedd med tempen min, så høy har den ikke vært før, ikke på noe tidspunkt gjennom syklusen. Økning på ca 0,5 grader to dager etter hverandre. Forvirra. Hehe
Oi det var ekstremt høy. Ikke syk? Men da har vertfall eggløsning vært ser det ut som?

Molly!! For en graf!!! Og nå jeg seg testene.. Jeg ser ingen strek på g-testen, men jeg ser ikke streker før de skinner for de blinde... Så ikke stol på meg.. Men jeg har troen på at dette er din måned. :)

Last edited:
Jeg vil også ha høyere temp!!! ÅÅååååååå.. Jeg er så lei!! Av sex, ja..

Oi det var ekstremt høy. Ikke syk? Men da har vertfall eggløsning vært ser det ut som?

Ikke som jeg merker. Så fatter ingenting, men så er denne kroppen litt rar da. Antar at jeg er 2 dpo nå

Vis vedlegget 47230 Vis vedlegget 47231 Tror ikke skyggestreken jeg sikkert innbilte meg viser på bildet. Noen som kan skimte noe ? :) Viser bedre på bilde :-(

Håper du får en kraftigere strek i morgen eller neste dag. Kan kanskje skimte noe, men vet ikke om det er ønsketenkning på dine vegne eller om jeg ser noe. Men grafen ser flott ut da :)

Så spennende! Uegnet også litt usikker på om jeg ser nord er, eller om jeg bare ønsker det veldig sterkt:) Men jeg har uansett god tro på at vi etter hvert slipper å sitte her med zoomen og vippingen på skjemen;)

Jeg vil også ha høyere temp!!! ÅÅååååååå.. Jeg er så lei!! Av sex, ja..
Ja, men det er på vei opp! Det er ikke alle som har et kjempehopp i temp fra en dag til en annen. Noen bruker litt tid på å jobbe opp tempen, og noen har jo temp som bare stiger med 0,2grader uten at det er noe unormalt med det... Vente og se;) Du har sikkert hatt EL...

Jeg tipper du har hatt el i går, fruktplukker. Dropp sex i dag om dere ikke orker, og se på tempen i morgen. Annenhver dag er uansett nok og jeg tror at innen helgen er omme er du bekreftet dpo!

Grafen din er kjempeflott, Molly! Tipper du får to streker i løpet av helgen!

I dag fikk jeg svar på blodprøvene, og har jernmangel.

Lå på 5, så måtte komme meg på apoteket og kjøpe jerntabletter.

Er det noen her som vet noe om jernmangel og det å prøve å bli gravid?

I dag fikk jeg svar på blodprøvene, og har jernmangel.

Lå på 5, så måtte komme meg på apoteket og kjøpe jerntabletter.

Er det noen her som vet noe om jernmangel og det å prøve å bli gravid?
Da fikk du jo svar raskt! Og heldigvis en ting d er ganske greit å rette opp i, som regel;) Vil anta at det er greit å ikke være anemisk når man prøver å bli gravid...

Her var el-testen superpositiv før trening, så da blir d ikke mer testing her i dag:)

Håper bare svømmerne fra i går fortsatt er i toppform, og at litt pinex kan få mannen ut av feberen i fem minutter:)

Back
Topp