Medusa_83
Forumet er livet
Oi, ja det var da voldsomtvoldsomtNå lurer jeg på hva som har skjedd med tempen min, så høy har den ikke vært før, ikke på noe tidspunkt gjennom syklusen. Økning på ca 0,5 grader to dager etter hverandre. Forvirra. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ja det var da voldsomtvoldsomtNå lurer jeg på hva som har skjedd med tempen min, så høy har den ikke vært før, ikke på noe tidspunkt gjennom syklusen. Økning på ca 0,5 grader to dager etter hverandre. Forvirra. Hehe
Jeg er litt skjelven akkurat nå :-O Syns jeg kunne skimte en strek.. og viste til mannen også, med en eggløsningstest ved siden sånn at han kunne se akkurat hvor testen skulle væreNå har jeg troen, Molly! For en nydelig graf! Hvordan gikk det med testen?
Oi det var ekstremt høy. Ikke syk? Men da har vertfall eggløsning vært ser det ut som?Nå lurer jeg på hva som har skjedd med tempen min, så høy har den ikke vært før, ikke på noe tidspunkt gjennom syklusen. Økning på ca 0,5 grader to dager etter hverandre. Forvirra. Hehe
Oi det var ekstremt høy. Ikke syk? Men da har vertfall eggløsning vært ser det ut som?
Vis vedlegget 47230 Vis vedlegget 47231 Tror ikke skyggestreken jeg sikkert innbilte meg viser på bildet. Noen som kan skimte noe ?Viser bedre på bilde :-(
Jeg vil også ha høyere temp!!! ÅÅååååååå.. Jeg er så lei!! Av sex, ja..
Syns jeg ser den, Molly! Så spennende!!!!Vis vedlegget 47230 Vis vedlegget 47231 Tror ikke skyggestreken jeg sikkert innbilte meg viser på bildet. Noen som kan skimte noe ?Viser bedre på bilde :-(
Ja, men det er på vei opp! Det er ikke alle som har et kjempehopp i temp fra en dag til en annen. Noen bruker litt tid på å jobbe opp tempen, og noen har jo temp som bare stiger med 0,2grader uten at det er noe unormalt med det... Vente og seJeg vil også ha høyere temp!!! ÅÅååååååå.. Jeg er så lei!! Av sex, ja..
Da fikk du jo svar raskt! Og heldigvis en ting d er ganske greit å rette opp i, som regelI dag fikk jeg svar på blodprøvene, og har jernmangel.
Lå på 5, så måtte komme meg på apoteket og kjøpe jerntabletter.
Er det noen her som vet noe om jernmangel og det å prøve å bli gravid?