Vi som temper(Ny)

Er grafen din veldig lik Lykkeliten sin da hun var gravid, eller bare meg som syns det? Jeg er jo rimelig fersk på dette.. :p ;)[/quote
Kanskje :-D Har også vært å snoket på de gravide grafene, og alle var jo så ulike. Men min minner nokk mest om hennes, håper jeg er like heldig som hun var :-D Hennes var jo også høy, høyere, høyere, så litt ned, opp igjen osv. Håper tempen min går litt opp igjen i morgen.

Nå er jeg veldig glad her! Alt var fint og flott hos gyn i dag. Hun var superhyggelig, og syntes det var helt topp med grafene mine:) Livmorslimhinnen hadde normal tykkelse, og jeg hadde mange flotte follikler! Ingen polypper, muskelknuter eller annet tull.

Det beste av alt, nesten, er at jeg fikk en forklaring på hvorfor jeg har så mye småblødninger mellom mens og el! Etter ks blir det en liten utposning, eller hva man skal kalle det pga stingene. Der kan det samle seg blod som tømmes litt dann og vann etter mensen:)

Sååååå lettet nå! Så nå ser jeg lyst på prøvingen igjen:) Og fortsatt negativ el-test, forresten.

Så bra at alt var tipp topp der inne! :) Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne mnd! :)

Flott graf Molly :)

Fikk negativ el test i dag, så regner med at tempen vil stige i morgen eller neste dag :) Så satser jeg på å komme meg til en helsekost for å kjøpe Wild Jam og prøve det. Ellers skal jeg til gyn. om 14 dager, men håper å være gravid innen da. Ellers er jeg spent på hva gyn. mener jeg skal prøve videre.

Hvor lenge etter siste positive EL-test bruker dere EL-tester?

Hvor lenge etter siste positive EL-test bruker dere EL-tester?
Jeg brukte kun dagen etter, og da var den negativ. Har bare pleid å hatt positiv en dag :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var da en veldig flott graf, Molly! :)

Men dere.. Jeg fikk negativ el-test i dag, mot gårsdagens knallpositive. Men tempen har jo ikke steget. Det finnes helt sikkert en forklaring på dette, og hvis den finnes er det nok her inne jeg finner den.. Noen av dere som vet noe om dette? :)

Men dere.. Jeg fikk negativ el-test i dag, mot gårsdagens knallpositive. Men tempen har jo ikke steget. Det finnes helt sikkert en forklaring på dette, og hvis den finnes er det nok her inne jeg finner den.. Noen av dere som vet noe om dette? :)
Ja! Teste i morgen :-D Egget kan løsne ila av dagen idag også dersom du fikk positiv igår. Så da bør tempen stige i morgen :-D Vil jeg tro. Kanskje noen andre vet bedre.

Ja! Teste i morgen :-D Egget kan løsne ila av dagen idag også dersom du fikk positiv igår. Så da bør tempen stige i morgen :-D Vil jeg tro. Kanskje noen andre vet bedre.

Skal du teste i morgen?? Så spennende!!! :D Jeg har trua!!!

Ja, det var noe sånt jeg tenkte, at egget ikke har løsnet enda eller er på vei til å løsne. Har så gruelig vondt i høyre eggstokk/eggleder at jeg holder på å spy. Så hvilken side det skjer er det ingen tvil om ;)

Egget slipper mellom 6 eller 12 og 48 timer etter siste positive El-test. Så innen et par dager vil tempen din stige :)

Ja, det vil du antakelig.

Molly, din graf er lekker!!!!

Men da vil jeg forsatt på negativ el-test selv om egget ikke er sluppet enda? :)

Ja, da:) La oss si at egget slapp for f eks to timer siden. Da har du ikke rukket å få noe CL enda som kan produsere progesteron som får temperaturen til å stige;) Vi får bare vente å se hva som skjer i morgen, og i dagene etter det...

Ja, da:) La oss si at egget slapp for f eks to timer siden. Da har du ikke rukket å få noe CL enda som kan produsere progesteron som får temperaturen til å stige;) Vi får bare vente å se hva som skjer i morgen, og i dagene etter det...

Jeg visste det var riktig å spørre her inne! ;) Menne.. Betyr det at det lønner seg å ha sex i dag også??? :eek:

Jeg visste det var riktig å spørre her inne! ;) Menne.. Betyr det at det lønner seg å ha sex i dag også??? :eek:
JA :-D Kjør på! Egget kan jo ligge der i 24 timer etter det har løsnet, så det er nokk lurt å legge inn akskjer i dag også :-) Ja, det blir testing i morgen. Hjelp :-P Selv om det sikkert er alt for tidlig, har jeg hørt at noen har fått positive 8 dpo (svakt positive) :-)

Jaaaaa... Altså... Man skal jo egentlig fortsette å ha sex til man er sikker på at EL har vært. Det vil si at man har hatt tre påfølgende dager med høy temperatur (da setter FF kryss på den dagen som var EL-dag). I sjeldne tilfeller hender det jo at egget ikke slipper helt, og kroppen vil prøve på nytt etter få dager.

Det er i alle fall teorien;) Så lykke til med den:p

Det lurer jeg også på! Tempen din stiger jo :-D

Ja, den stiger, men det pleier den gjøre.

Lite blod i morges, men helt som forventet, jeg blør ikke om natta. Skal gå på do og sjekke snart, men regner med mer blod.

Back
Topp