Vi som temper(Ny)

Har man variabler i temperatur rundt eggløsning? :p har jeg aldri tenkt over.. jeg er som sagt ny her-så alle begrep og forkortelser her er litt gresk for meg enda :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Temperaturen stiger etter EL, og ved graviditet forblir den høy. Synker temperaturen, kan det være et dårlig tegn, for da kan TR (tante rød/mensen) være på vei.

Det er ikke bare-bare å være prøver ;) Det er fryktelig masse å sette seg inn i, særlig hvis man ikke bare "lar det stå til" og ser hva som skjer:)

Nå er jeg lei, dere.. Av daglig aksjeinnlegg.. Men går det ikke denne pp blir jeg gaaaal... Da vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør.. :P Får håpe el er i morgen, og at det blir siste dag med sex for en stund. :p

Jo, jeg har jo det.

Så jeg mistenker 11 dpo, og håpet ute før jeg begynte å tenke på det.
:( Nei, så kjedelig! De er tunge de dagene man mister håpet... Håper likevel at det skjer ne som gjør at håpet kan komme tilbake igjen!

Nå er jeg lei, dere.. Av daglig aksjeinnlegg.. Men går det ikke denne pp blir jeg gaaaal... Da vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør.. :p Får håpe el er i morgen, og at det blir siste dag med sex for en stund. :p
Jeg fatter ikke at du orker det der hver dag:p Herrejesus... Håper du får positiv EL-test i morgen, så dere kan slappe litt av:D

I morgen skal jeg forresten til gyn! Håper det kommer noe positivt ut av det. Blir skuffa om det ikke gjør det?..

Og god natt!

I morgen skal jeg forresten til gyn! Håper det kommer noe positivt ut av det. Blir skuffa om det ikke gjør det?..

Og god natt!

Lykke til i morgen! Oppdater oss gjerne når du er ferdig:)

ImageUploadedByBV Forum1389651800.260910.jpg

Er denne positiv?
Hadde positiv el test i går på cd13, noe som aldri har skjedd før

Jeg fatter ikke at du orker det der hver dag:p Herrejesus... Håper du får positiv EL-test i morgen, så dere kan slappe litt av:D

Jeg skjønner ikke at jeg orker jeg heller.. Kan informere om at det er ikke det livligste jeg har vært med på.. :P Men fikk positiv el-test i dag! Endelig! Bare tempen bekrefter det nå da, så blir vi ferdige! ;)

Lykke til hos gyn i morgen! :)

Vedlegg

• bilde1.jpg
    bilde1.jpg
    52,4 KB · Visninger: 53
Nydelige grafen til Molly!
<3 Dette er spennende. Men problemet er at jeg må tempe så tidlig for tiden. Våkner i 5 tiden hver dag, sikkert fordi jeg er så spent på tempen, haha. Jeg er så rar, kroppen er rar. Idag våknet jeg halv 5, så la på litt siden jeg pleier å tempe 6.15/6.30

Lykke til hos gynekologen Medusa! Når skal du i dag? Oppdater oss etterpå :-D Spent.

Takk for det, dere! Timen er kl 11, så skal se om jeg rekker å oppdatere før jobb... Hvis ikke, kommer det garantert noe fra meg i kveld:)

Ikke verst med to positive EL-tester + fortsatt fin graf fra Molly! Nå har jo faktsk egget ditt mulighet til å feste seg! Hver time hjelper nå:)

Vis vedlegget 46984

Er denne positiv?
Hadde positiv el test i går på cd13, noe som aldri har skjedd før

Jeg ville sagt at den er positiv :)
Min el-test så ca lik ut ved min siste el. Og da traff vi jo blink ;)

og MOLLY!!! Flott graf da :D
Så godt å se at det går riktig vei for deg :) Håper den bare holder seg der oppe!

Også er det jo spennende dager i vente for både deg Sara og Medusa :)

Må innom å snike på dere innimellom hehe!

Har et spm anngående temping. Er det normalt at temperaturen synker når man er ferdig med TR?
ImageUploadedByBV Forum1389694816.799616.jpg

Noen synker før, noen under og noen etter. Jeg synker stort sett dagen før, selve mensen-dagen eller dag to.

Syns min graf er som en berg-og-dalbane. Opp og ned.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp