Vi som temper(Ny)

Jeg har begynt på prosenttelling på pregnancy monitor igjen.

8 dpo, 32%

Jeg har hatt 31% de fleste 8 dpo ser det ut til utfra bildene (jeg tar ofte skjermdump av dem for å kunne sammenligne)

Ikke at en prosent fra eller til betyr noe, men det er nå NOE annet å fokusere på enn å telle minutter til jeg er 14-15-16 dpo da...

da er det lalletid.

I morgen er jeg 9 dpo. i løpet av den uken en gang regner jeg med å teste. Eller begynne å spotte, om jeg klarer å vente lenge nok med testingen... da gidder jeg ikke teste.

Vi får se.

da er det lalletid.

I morgen er jeg 9 dpo. i løpet av den uken en gang regner jeg med å teste. Eller begynne å spotte, om jeg klarer å vente lenge nok med testingen... da gidder jeg ikke teste.

Vi får se.
Håper tiden flyr, og at du ender opp med en finfin test i løpet av uken! God natt!

Leggetid her også. Er så spent at jeg sikkert ikke får sove. BAH. Føler det murrer litt, livredd. Løpt på do hundre ganger i dag for å se om jeg spotter. Ingenting :-) Krysser alt jeg har nå. Natta

Leggetid her også. Er så spent at jeg sikkert ikke får sove. BAH. Føler det murrer litt, livredd. Løpt på do hundre ganger i dag for å se om jeg spotter. Ingenting :) Krysser alt jeg har nå. Natta

Du kan umulig spotte nå med den grafen der?? ;) Lykke til, regner med at du kommer deg godt videre inn i dpo-dagene ;) Og god natt og sov godt! :)

Sov godt, du skal se det er fin temp i morgen og ingen blod#

Det var da ikke måte på hvor lavt denne tempen min skal !

Det var da ikke måte på hvor lavt denne tempen min skal !
Det er festedippen din! Så skal den stige i morgen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tempen min er fortsatt høy:-D. Våkna kl5, fikk ikke sove mer. Tok tempen og la på 0,04? Stemmer ikke det? Skulle ha tempa 6.30

EDIT: Leste innlegget på første side om å legge på 0,05 per halvtime, så la på for at jeg tempet 1 time tidligere.

Last edited:
Tempen min er fortsatt høy:-D. Våkna kl5, fikk ikke sove mer. Tok tempen og la på 0,04? Stemmer ikke det? Skulle ha tempa 6.30

Så fin! Dette er jo nydelig! Jeg har sett at de som justerer temp, legger på 0,05 pr halvtime.... Det betyr hel at du kan legge på 0,15? Eller? Innspill fra dere som kan dette?

Så fin! Dette er jo nydelig! Jeg har sett at de som justerer temp, legger på 0,05 pr halvtime.... Det betyr hel at du kan legge på 0,15? Eller? Innspill fra dere som kan dette?
Wæ, tør nesten ikke være glad enda. Men tanta kan jo ikke komme i dag uansett, med den høye tempen. Første gang jeg er 5 dpo :-D Hurra hurra hurra.

Oj, for en fin graf, Molly! Den er jo så høy og fin! Ikke rart med en litt lavere temp når du temper så tidlig. ;) Jeg aner ingenting om å legge på, så det må andre ta seg av ;)

Sov du med sokker i natt, Sara? Tempen din er jo fortsatt høy da, så sikkert ikke noe "farlig" :)

Pcen klikka, var jo ikke ferdig med å skrive!! Redigere igjen..

Men hva syns dere om denne el-testen? Vet den er negativ, men ikke langt unna, eller???!!!

Vedlegg

• bilde.jpg
    bilde.jpg
    208,8 KB · Visninger: 54
Last edited:
Testegale meg testet i morrest-.- selfølgelig var den negativ fordi jeg har mensen, hva om hodet å kroppen kan samarbeide en gang i blandt...

Testegale meg testet i morrest-.- selfølgelig var den negativ fordi jeg har mensen, hva om hodet å kroppen kan samarbeide en gang i blandt...
Jeg er akkurat lik deg. Tror jeg har testet hver gang mensen har kommet, bare sånn itilfelle. Håper det ordner seg for deg Liisja. Bestilt time hos GU?

Her var det mange flotte grafer!
Jeg er plutselig blitt 4 DPO, for FF mener EL fant sted på torsdag.

Er veldig skeptisk til denne pp'en, siden vi ikke kom i gang med aksjelegging før selve EL-dagen, men det vil være litt godt å ikke tenke på prøving denne mnd.

Sov du med sokker i natt, Sara? Tempen din er jo fortsatt høy da, så sikkert ikke noe "farlig" :)

Pcen klikka, var jo ikke ferdig med å skrive!! Redigere igjen..

Men hva syns dere om denne el-testen? Vet den er negativ, men ikke langt unna, eller???!!!
Ja, den begynner å nærme seg!

I dag skal jeg ta rundens første el-test også:) Gleder meg til å komme igang. Nå har vi heller ikke lagt inn aksjer siden torsdag, siden jeg har ny taktikk om å ikke mase denne pp... Så nå håper jeg snart mannen blir klar for en runde eller to i høyet! Selv er jeg ekstremt imponert over meg selv, som har greid å ikke mase i helgen;)

Jeg er akkurat lik deg. Tror jeg har testet hver gang mensen har kommet, bare sånn itilfelle. Håper det ordner seg for deg Liisja. Bestilt time hos GU?
Ska ringe etterpå :) får vell time ganske snart, ringt en gang tilier å da fikk æ vælg koss dag æ vill a inn. Så satser på at jeg får time fredagen :)

Da har æ fått time mandagen, for da kan jeg være til mamma i helgen ^^
Spennende, jeg skal printe ut grafene, noe jeg bør spørre gu'n om?

Back
Topp