Vi som temper(Ny)

Ringenes herre<3 mine ynglingsfilma :D Aragorn<3 Legolas<3

Ånei, det høres ikke mye godt ut!! :-/ Blæ. Håper det blir bedre. Hadde du bekkenløsning med dine to første?

Nå skal jeg og mannen snart se film! Tror det blir ringenes herre, vi fikk så lyst å se de om igjen. Så nå skal jeg finne frem godisen og snacks, å nyte resten av kvelden!

Første hadde jeg ikke bekkenløsning i det hele tatt.

Derfor påsto legen min at det hadde jeg ikke, da jeg nok dit sånn rundt uke 18. Det var for det første for tidlig, og for det andre, jeg hadde det ikke første gang, så ikke bare hadde jeg det ikke, hun kunne garantere at det kom jeg ikke til å få heller. Jeg fikk likevel en henvisning til fysio, med en annen kode enn den for bekkenløsning da, men whatever, jeg betaler bare jeg får komme meg dit, tenkte jeg, og fikk time hos en fysio som var god på bekken.

Hun brukte ikke mange minuttene på å endre på den henvisningen, bekkenløsning med gangvansker.

Men takket være gode råd og øvelser, og at jeg ikke var så veldig hardt rammet, så kom jeg meg greit gjennom svangerskapet, det stagnerte på et vis og ble ikke stadig verre. Heldigvis.

Jeg var usikker på hvordan det skulle gå i mitt tredje svangerskap, når jeg begynte å kjenne på den begynnende murringen, i uke 4-5. Ettersom jeg mistet 5+2 fant jeg aldri ut av det, men det har altså blitt sånn i dpo-land. Ikke BEKKENLØSNING selvsagt, bare denne murrende følelsen i bekkenet/hoftene som vekket mistanken min om at noe ikke var helt rett rundt uke 15 sist. Ikke hele tiden, og ikke all dager, men stort sett daglig siste del av dpo-dagene. Forsvinner sammen med mensen, så jeg er spent på hvordan det blir i et evt nytt svangerskap...

Har jo hatt mye kraftigere eggløsningssmerter.. Føltes som det var mange egg som løsnet, hehe. Hodeverk, tissetrengt. Tempen min er jo høyere enn den har vært tidligere i dpo land, så hvis den er høy i morgen også, er det et veldig positivt tegn for lengre lutealfase. Hvis dere ser på mine tidligere grafer, så har ikke tempen vært høyere enn 36,50.. "Høy 1,2,(3) dpo, så synker den på 4 dpo og blødning 5dpo som regel. Takk for at dere krysser fingrene for meg, dere er gode <3

Skulle ikke forundre meg om det er tvillinger på gang i magen din nå! ;) :D

Skulle ikke forundre meg om det er tvillinger på gang i magen din nå! ;) :D
Hahaha jaa hjelp :-) Er tante til tvillinggutter, veldig koselig! Jeg kommer (når jeg blir gravid) til å bestille tidlig ultralyd. Kommer til å være så spent. Er en del tvillinger i slekta vår også.
:-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahaha jaa hjelp :) Er tante til tvillinggutter, veldig koselig! Jeg kommer (når jeg blir gravid) til å bestille tidlig ultralyd. Kommer til å være så spent. Er en del tvillinger i slekta vår også.
:)

Da blir det jammen spennende å se om jeg er et hint av synsk! :p ;)

Hmmm... Tempen stiger gradvis.. Er det "normalt" når det nærmer seg el? Eller kan det være indikasjoner på noe??

Har jo hatt mye kraftigere eggløsningssmerter.. Føltes som det var mange egg som løsnet, hehe. Hodeverk, tissetrengt. Tempen min er jo høyere enn den har vært tidligere i dpo land, så hvis den er høy i morgen også, er det et veldig positivt tegn for lengre lutealfase. Hvis dere ser på mine tidligere grafer, så har ikke tempen vært høyere enn 36,50.. "Høy 1,2,(3) dpo, så synker den på 4 dpo og blødning 5dpo som regel. Takk for at dere krysser fingrene for meg, dere er gode <3

Så moro! :) Regner med at dette er perioden hvor du blir gravid :) Spennende graf. Ser den stiger og stiger.. Godt tegn! :)

Skal du til himmels med grafen din denne pp, Molly? :)
Hihi utrolig gøy. Tempen min har aldri vært så høy. Og den går jo som regel bare litt opp... så rett ned. Det må jo være et tegn på at kroppen klarte eggl skikkelig denne gangen!?Håper det. Nå er jeg så spent..... kribler i magen :-D

Håper så, så, sååååå for deg nå, altså!

Hihi utrolig gøy. Tempen min har aldri vært så høy. Og den går jo som regel bare litt opp... så rett ned. Det må jo være et tegn på at kroppen klarte eggl skikkelig denne gangen!?Håper det. Nå er jeg så spent..... kribler i magen :-D

Kanskje dette var løsningen for deg? :) Håper, håper:)

Hmmm... Tempen stiger gradvis.. Er det "normalt" når det nærmer seg el? Eller kan det være indikasjoner på noe??
Neeeeei..... Det er ikke noen grunn til at den skal stige før EL... Har noe vært annerledes? Tidspunkt for temping, nattesøvn, alkohol, sykdom? Hvordan er det med tapp og sekret? Hvor temper du? Når på dagen tar du EL-testene dine?

Spotter fortsatt litt, og er på CD 8... Må huske å spørre gyn om dette på tirsdag...

Neeeeei..... Det er ikke noen grunn til at den skal stige før EL... Har noe vært annerledes? Tidspunkt for temping, nattesøvn, alkohol, sykdom? Hvordan er det med tapp og sekret? Hvor temper du? Når på dagen tar du EL-testene dine?

Nei, ikke noe annerledes.. Sovet bedre de to siste nettene enn de andre. Kan det ha noe å si? Tidspunktet i går var 6 og i dag 6.30. De hvor det var tom sirkel var klokken 05.55. Resten er vel sånn ca 6.30. Temper i munnen. Når jeg har fått lave målinger har jeg tempet igjen. Med samme resultat. Sekret er seigt som jeg ville kalt det, men det er vel muligens det andre kaller for eggehvite.. :P Tappen kjenner jeg ikke på. EL-testene mine tar jeg på morgenen. Aldri fått positiv test på kveldene, kun på morgenene, så da har jeg bare gjort det sånn. Kontrollsjekket i går på ettermiddagen og den var så negativ som den kan bli.. Var fryktelig sliten i går da, så har sovet vanvittig dypt i natt.. Vet ikke om det har noe å si..?!

Nei, ikke noe annerledes.. Sovet bedre de to siste nettene enn de andre. Kan det ha noe å si? Tidspunktet i går var 6 og i dag 6.30. De hvor det var tom sirkel var klokken 05.55. Resten er vel sånn ca 6.30. Temper i munnen. Når jeg har fått lave målinger har jeg tempet igjen. Med samme resultat. Sekret er seigt som jeg ville kalt det, men det er vel muligens det andre kaller for eggehvite.. :p Tappen kjenner jeg ikke på. EL-testene mine tar jeg på morgenen. Aldri fått positiv test på kveldene, kun på morgenene, så da har jeg bare gjort det sånn. Kontrollsjekket i går på ettermiddagen og den var så negativ som den kan bli.. Var fryktelig sliten i går da, så har sovet vanvittig dypt i natt.. Vet ikke om det har noe å si..?!
Kan jo hende eggløsningen har vært allerede? Ser jo litt sånn ut på grafen din :) Gynekologen min sier at det er ikke alle som får helt positiv test selv om eggløsning skjer.

Kan jo hende eggløsningen har vært allerede? Ser jo litt sånn ut på grafen din :) Gynekologen min sier at det er ikke alle som får helt positiv test selv om eggløsning skjer.

Den har ikke vært halvt positiv engang, for å si det sånn. :P Men kanskje jeg ikke får positive el-tester... Får se hva som skjer med grafen min i morgen.. Har jeg hatt el har jeg veldig lang lutealfase...Eller veldig og veldig.. Lenger enn jeg har trodd..

Ja, vi får vel bare fortsette å se hva som skjer med testene og tempen de neste par-tre dagene, så kanskje vi blir klokere:) Vente og se.... Det er liksom sånn livet er for tiden:cool:

Vente og se, ja.

Det er jo ikke annet å gjøre. Frustrerende til tider, men avslappende om man klarer å akseptere det.

Ja, får bare vente og se.. Vi har i hvert fall gjort vårt med nestendaglig sex og jeg har ligget med stumpen høyt leeeenge etter hver gang. Så får vi se da.. Om jeg har hatt el og om det blir noe action her.. :P Stiger tempen alltid med 0,5 etter el eller varierer det og?

Back
Topp