Vi som temper(Ny)

Nedtelling... Ikm 20. Plan om test... Usikker. En plass mellom 14 og 18. (10-14 dpo)

14 skal jeg være med når hr-ansvarlig skal ha intervju med mulig medarbeider for meg på jobb. 18 skal jeg på julebord med mannen. Jeg drikker ikke uansett, og kjører hjem, men litt i forhold til mat.

Så spennende graf Liisjja :-D Jeg tror jeg er 1dpo idag :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja ^^ ser sånn ut ja, endelig DPO ;)

Virker som formen er stigende her. Lavere temp på morgenen i dag enn i går, og matlysten er på vei tilbake. Så nå håper jeg halsbetennelsen gir seg snart også. God timing, siden jeg snart skal inn i fruktbar fase:) Nå er det bare å krysse fingrene for at mannen slipper unna, mannefeber er jo grusomt:p

God bedring til deg og håper han slipper :-)

Liker ikke denne følelsen jeg har nå, føles ut som jeg skal få mensen :/ hadde den igår også, tempen sank litt idag men veit ikke om det har noen betydning?

Liker ikke denne følelsen jeg har nå, føles ut som jeg skal få mensen :/ hadde den igår også, tempen sank litt idag men veit ikke om det har noen betydning?

Men du er jo bare 8 DPO, det er jo alt for tidlig for mensen ennå. Kan det være en festedipp?

"Mensfølelse" kan like gjerne være en spire som driver å graver seg godt fast. ;) Krysser fingrene for deg! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

To dager på rad nå har jeg glemt å tempe, så foreløpig har jeg kun plottet inn en temp. Full skjerpings nå altså! :oops:
Trooor jeg er på cd9 i dag... Herregud, så sløv jeg er denne pp'n da. Tidligere har jeg jo hatt stålkontroll gjennom hele syklusen. :p

"Mensfølelse" kan like gjerne være en spire som driver å graver seg godt fast. ;) Krysser fingrene for deg! :)

:P sniker litt her inne hos dere :) Helt enig med Fimle, det var det jeg merket som var anderledes den pp'en - at jeg hadde så mensfølelse rundt 8-10 dpo! Tror jeg skrev det også, for jeg mente det var sterkere enn noen gang. Husker også Lykkeliten skrev hun hadde mensfølelse rundt da - så dette er spennende Liisjja :) :) :) Krysser fingrene for dere alle!

Så spennende Liisjja! :-) Krysser fingrene for at det er et godt tegn!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tok denne pp'ens første EL-test i går, på cd9, og den ble etterhvert tilnærmet positiv. I dag var testen negativ, så da blir det kanskje EL i dag eller i morgen?

Har hatt menssmerter hele denne syklusen, så kanskje det var menssmerter som gikk over i EL-smerter?

Vi hadde sex i går, og det var første gang denne perioden, så nå er det jo litt krise hvis jeg har hatt EL mye tidligere enn vanlig, og jeg ikke har fått det med meg :(

Om du hadde positiv igår så vil det si at du har EL idag, men litt vanskelig å se det på grafen din nå.
Krysser fingra for at svømmerne treffer egget!

Evt el i dag synes jo ikke på grafen før i morgen (indikasjon) og egentlig etter tre dager (definisjon)

Back
Topp