Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper. Vi hadde ikke optimal timing på sengevalsen, men ikke helt ille, så jeg håper.
Nei tempen min er jo helt rar, opp og ned, opp og ned. Men nå føler jeg eggløsning er i gang. Håper pakken ligger i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb så jeg kan teste :-DDu nærmer vell deg EL med stormskritt Molly, hump ivei klarer ikke å tyde grafen din helt enda
Gleder meg til slutten av februar, da skal jeg hente denne vakre skapningen
Ja, er så lenge siden jeg har hatt katt så jeg så spentSå nydelig! Den kommer nok til å ta vekk litt stress rundt det å få egen baby, du får jo en kattebaby å ta deg av!
Så nydelig! Det blir kos, da Katt er veldig koselig. Har du hatt katt før?Gleder meg til slutten av februar, da skal jeg hente denne vakre skapningen ^^
Vis vedlegget 46096
Jeg synes aldri temometeret viser akkurat det samme når jeg temper to-tre ganger på rad... Men, ja... At man våkner, beveger seg og sånt, kan innvirke på temperaturen.Den er på lørdag, søndag eller mandag.. Sånn ca... Tror kanskje jeg legger inn samme temp de andre dagene.. Også lurte jeg på en ting.. Jeg tok kontroll av tempen 5 minutter etter første gang.. Da hadde den steget 0,10. Er det fordi kroppen har "våknet"?
Æsj, så kjedelig, Molly! Har du bestilt nye, da?Dritt eggløsningstest!
Tok min siste strimmel på mandag (CD15), hadde to clearblue tester igjen. Så tok en i går (den ble negativ) og den siste tok jeg nå netopp så kom det selfølgelig opp feilmelding. :-( SÅ KJEDELIG. Og jeg følte på meg den skuile bli positiv i dag ettersom strimmelen var ganske sterk på CD15. Så har jeg hatt så enorme smerter i eggstokkene. Vært oppblåst og luft i magen.. Når jeg presser ut magen ser det ut som jeg her 5-6 mnd på veg. Og jeg er slank, og har til vanlig ikke noe mage Rare kroppen altså. Andre som blir oppblåst rundt eggløsning?
Her er strimmlene mine fra CD13 øverst, CD14 og CD15 (med kveldsurin)
Ja for mange år siden har du katt?Så nydelig! Det blir kos, da Katt er veldig koselig. Har du hatt katt før?
Ja, vi fikk katt for halvannet år siden. De er noen snodige vesener, altsåJa for mange år siden har du katt?
Så kos rasekatt ? Min trur jeg er blanding av skogkatt og noeJa, vi fikk katt for halvannet år siden. De er noen snodige vesener, altså
Så kos rasekatt ? Min trur jeg er blanding av skogkatt og noeJa, vi fikk katt for halvannet år siden. De er noen snodige vesener, altså
Nei, hun er en helt vanlig huskatt.... Men hun er veldig artig, mye personlighet! Alle barna rundt her kjenner henne, for hun er ikke redd for dem, og er stadig i klatretårnet på lekeplassen og sånt. Snill, men litt rampete iblantSå kos rasekatt ? Min trur jeg er blanding av skogkatt og noe
Gleder meg til slutten av februar, da skal jeg hente denne vakre skapningen ^^
Vis vedlegget 46096
Dritt eggløsningstest!
Tok min siste strimmel på mandag (CD15), hadde to clearblue tester igjen. Så tok en i går (den ble negativ) og den siste tok jeg nå netopp så kom det selfølgelig opp feilmelding. :-( SÅ KJEDELIG. Og jeg følte på meg den skuile bli positiv i dag ettersom strimmelen var ganske sterk på CD15. Så har jeg hatt så enorme smerter i eggstokkene. Vært oppblåst og luft i magen.. Når jeg presser ut magen ser det ut som jeg her 5-6 mnd på veg. Og jeg er slank, og har til vanlig ikke noe mage Rare kroppen altså. Andre som blir oppblåst rundt eggløsning?
Her er strimmlene mine fra CD13 øverst, CD14 og CD15 (med kveldsurin)
Ja bestilte på fredag :-D Håper jeg får de i dag :-DÆsj, så kjedelig, Molly! Har du bestilt nye, da?
Hvor bestilte du fra, da?Ja bestilte på fredag :-D Håper jeg får de i dag :-D
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Danmark. Billige tester! Fikk de i dag :-D OG positiv test!!!Hvor bestilte du fra, da?