Vi som temper(Ny)

Du som meg lider under manglende temping i juleferien, ja?

Ditt anslag er antakelig ganske rett det.
Yes, men det var godt å slippe å tenke på det en stund :)

Det passet meg fint å ikke tempe da, men måtte legge inn noen lave målinger for at den skulle finne el

Trur jeg må leke meg litt jeg også så den finner EL.

Håper det klaffer for oss nå Sara! Prøvd like lenge vi nå

Vanskelig å se, men har trua på EL mellom cd11-13
Vis vedlegget 45943
Er vell ikke normalt å ha tidligere enn det?
Deilig med tidlig eggløaning da :-) Hadde du noen symtomer på eggløsning så tidlig? :-) Slim, smerter?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Deilig med tidlig eggløaning da :-) Hadde du noen symtomer på eggløsning så tidlig? :-) Slim, smerter?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke som jeg la merke til, har bare hatt sånn rar magesmerte i Livmorområdet i mange dager på rad.
Håper bare at jeg har hatt EL no å at det ikke er kroppen som driver gjøn med meg :p

Ikke som jeg la merke til, har bare hatt sånn rar magesmerte i Livmorområdet i mange dager på rad.
Håper bare at jeg har hatt EL no å at det ikke er kroppen som driver gjøn med meg :p
Ser jo lovende ut :-D *krysser fingrene*

Godt å se at dere er DPO:)

Jeg har fått mitt nye termometer og tester i posten i dag. Har følt meg litt uggen og første litt i dag, så testet termometeret så fort jeg kom hjem. 38,29! Så da var det ikke bare innbilning at jeg ikke var helt i form... Håoer det blir kortvarig!

Godt å se at dere er DPO:)

Jeg har fått mitt nye termometer og tester i posten i dag. Har følt meg litt uggen og første litt i dag, så testet termometeret så fort jeg kom hjem. 38,29! Så da var det ikke bare innbilning at jeg ikke var helt i form... Håoer det blir kortvarig!

God bedring!

Dere.. Jeg testet jo for første gang i dag morges.. Vil FF klare å finne eldagen min, eller blir det for kort periode med temping?

Dere.. Jeg testet jo for første gang i dag morges.. Vil FF klare å finne eldagen min, eller blir det for kort periode med temping?
Det spørs litt hvor lenge det er til du har EL... Du kan jo evt legge inn samme temperatur som i dag på de fire forrige dagene dine? Det er jo ikke sannsynlig at du har hatt EL enda?

Det spørs litt hvor lenge det er til du har EL... Du kan jo evt legge inn samme temperatur som i dag på de fire forrige dagene dine? Det er jo ikke sannsynlig at du har hatt EL enda?

Den er på lørdag, søndag eller mandag.. Sånn ca... ;) Tror kanskje jeg legger inn samme temp de andre dagene.. Også lurte jeg på en ting.. Jeg tok kontroll av tempen 5 minutter etter første gang.. Da hadde den steget 0,10. Er det fordi kroppen har "våknet"?

Dritt eggløsningstest!

Tok min siste strimmel på mandag (CD15), hadde to clearblue tester igjen. Så tok en i går (den ble negativ) og den siste tok jeg nå netopp så kom det selfølgelig opp feilmelding. :-( SÅ KJEDELIG. Og jeg følte på meg den skuile bli positiv i dag ettersom strimmelen var ganske sterk på CD15. Så har jeg hatt så enorme smerter i eggstokkene. Vært oppblåst og luft i magen.. Når jeg presser ut magen ser det ut som jeg her 5-6 mnd på veg. Og jeg er slank, og har til vanlig ikke noe mage :-P Rare kroppen altså. Andre som blir oppblåst rundt eggløsning? :-P

Her er strimmlene mine fra CD13 øverst, CD14 og CD15 (med kveldsurin)

Vedlegg

• 20140107_055114.jpg
    20140107_055114.jpg
    515,9 KB · Visninger: 49
Back
Topp