Yes, men det var godt å slippe å tenke på det en stundDu som meg lider under manglende temping i juleferien, ja?
Ditt anslag er antakelig ganske rett det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, men det var godt å slippe å tenke på det en stundDu som meg lider under manglende temping i juleferien, ja?
Ditt anslag er antakelig ganske rett det.
Deilig med tidlig eggløaning da Hadde du noen symtomer på eggløsning så tidlig? Slim, smerter?Vanskelig å se, men har trua på EL mellom cd11-13
Vis vedlegget 45943
Er vell ikke normalt å ha tidligere enn det?
Ikke som jeg la merke til, har bare hatt sånn rar magesmerte i Livmorområdet i mange dager på rad.Deilig med tidlig eggløaning da Hadde du noen symtomer på eggløsning så tidlig? Slim, smerter?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ser jo lovende ut :-D *krysser fingrene*Ikke som jeg la merke til, har bare hatt sånn rar magesmerte i Livmorområdet i mange dager på rad.
Håper bare at jeg har hatt EL no å at det ikke er kroppen som driver gjøn med meg
Godt å se at dere er DPO
Jeg har fått mitt nye termometer og tester i posten i dag. Har følt meg litt uggen og første litt i dag, så testet termometeret så fort jeg kom hjem. 38,29! Så da var det ikke bare innbilning at jeg ikke var helt i form... Håoer det blir kortvarig!
Det spørs litt hvor lenge det er til du har EL... Du kan jo evt legge inn samme temperatur som i dag på de fire forrige dagene dine? Det er jo ikke sannsynlig at du har hatt EL enda?Dere.. Jeg testet jo for første gang i dag morges.. Vil FF klare å finne eldagen min, eller blir det for kort periode med temping?
Det spørs litt hvor lenge det er til du har EL... Du kan jo evt legge inn samme temperatur som i dag på de fire forrige dagene dine? Det er jo ikke sannsynlig at du har hatt EL enda?
JA!! Så nydelig :-D <3 Heldig!Ser dere bilde? Jeg gjør ikke det :/
Gleder meg sånn, godt å tenke på noe annet et baby ogsåJA!! Så nydelig :-D <3 Heldig!