Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har prøvd meg fram på ff og lagt inn de tidligere syklusene jeg har hatt og når el var i forhold til de el testene jeg har tatt.Altså, FF bommer nok ikke på å fastslå EL på første runde, men den kan bomme på å FORUTSE EL, ettersom ingen program eller kalkulator kan forutse det, annet enn basert på statistikk og sannsynlighetsregning, og den kjenner ikke deg der.
Men å se når EL har vært, det tar den.
Min første syklus med FF denne runden hadde jeg EL den 4. dagen jeg tempet eller noe sånn. Den fant den.
Og ang den kommentaren, Fruktplukker, den er jo bare helt på trynet. Er det mulig???
Spennende det.
Jeg har tørket opp innvendig, tappen er hard. Jeg er dpo.
Streken jeg fikk forsvant igjen, så det har vært to dager med hvite tester nå. Da kommer jeg inn hit alikevel, og vi er klare for å starte på pp 6..
Er det noen av dere som forstår hvorfor dagens temperatur kun vises som en tom sirkel? Tempet til vanlig tid i dag.
Tempet til vanlig tid, og reg med vanlig tid?
Da er det evt et av de andre tingene du har krysset av for (som du ikke viser oss, så jeg vet ikke hva) Dårlig søvn, kanskje? Eller drikke? Det er de vanligste.