Vi som temper(Ny)

Teknisk sett, dersom jeg hadde EL i går, kan jeg vel akkurat så vidt det er rekke september, 30. sept sier bv sin terminkalkulator at det gir med el nå.

Altså, FF bommer nok ikke på å fastslå EL på første runde, men den kan bomme på å FORUTSE EL, ettersom ingen program eller kalkulator kan forutse det, annet enn basert på statistikk og sannsynlighetsregning, og den kjenner ikke deg der.

Men å se når EL har vært, det tar den.

Min første syklus med FF denne runden hadde jeg EL den 4. dagen jeg tempet eller noe sånn. Den fant den.

Og ang den kommentaren, Fruktplukker, den er jo bare helt på trynet. Er det mulig???
Jeg har prøvd meg fram på ff og lagt inn de tidligere syklusene jeg har hatt og når el var i forhold til de el testene jeg har tatt.
Skal hvertfall prøve. Klaffer det på første forsøk er det jo supert gjør det ikke det så kommer jeg vel inn i det etterhvert :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg la inn noen falske 36,5 i begynnelsen av syklusen jeg... Ellers vil visst ikke ff se på dette som en stigning. Muligens pga den høye cd 1? I alle fall, nå tror jeg på 2 dpo.

Herlighet, dagene går såå sakte når man venter på ikm.. Tempen min er forhåpentligvis litt lovende da :)

Streken jeg fikk forsvant igjen, så det har vært to dager med hvite tester nå. Da kommer jeg inn hit alikevel, og vi er klare for å starte på pp 6:)..

Termometeret mitt er kommet og jeg skal tempe for første gang i morgen.. Blir spennende!!! :) Målte i sted, 36,42.. Vet at den ikke er gyldig ifm eggløsningstemping altså, men måtte teste termometeret.. :p

Er det noen av dere som forstår hvorfor dagens temperatur kun vises som en tom sirkel? Tempet til vanlig tid i dag.

Håper. Vi hadde ikke optimal timing på sengevalsen, men ikke helt ille, så jeg håper.

Streken jeg fikk forsvant igjen, så det har vært to dager med hvite tester nå. Da kommer jeg inn hit alikevel, og vi er klare for å starte på pp 6:)..

Huff! Får håpe pp6 gir de resultater vi håper på :)

Er det noen av dere som forstår hvorfor dagens temperatur kun vises som en tom sirkel? Tempet til vanlig tid i dag.

Tempet til vanlig tid, og reg med vanlig tid?

Da er det evt et av de andre tingene du har krysset av for (som du ikke viser oss, så jeg vet ikke hva) Dårlig søvn, kanskje? Eller drikke? Det er de vanligste.

Tempet til vanlig tid, og reg med vanlig tid?

Da er det evt et av de andre tingene du har krysset av for (som du ikke viser oss, så jeg vet ikke hva) Dårlig søvn, kanskje? Eller drikke? Det er de vanligste.

Aha, da vet jeg! Sov ekstremt dårlig i natt, våknet til stadighet, og det føltes egentlig som om jeg hadde lagt våken hele natten.

Da er det jo ikke rart at tempen kun vises som en runding ;)

Jeg er forkjølet for tiden og jeg sliter også med å få sovet, så jeg er spent på om jeg får tempa denne syklusen

Tempen min var kjempe lav i dag. Kanskje eggløsning nørmer seg:-)

Jeg angrer på at jeg ikke tempet i starten av PP'n, kan nesten se ut som at jeg har hatt EL men jeg veit ikke når:/

Den var ny1389080810075.jpg test date cd 2!

Skyldes nok at jeg har hatt litt varierende lutealfase. Antakelig pga at el muligens har havnet på feil dag? Jeg får skjekke noen av avvikene...

Korrigerte forrige mnd hvor jeg fikk mens 13 dpo, den var nok feil. Nå er ff og jeg enig, ikm mandag 20. Januar

Vanskelig å se, men har trua på EL mellom cd11-13
ImageUploadedByBV Forum1389083889.903325.jpg

Er vell ikke normalt å ha tidligere enn det?

Du som meg lider under manglende temping i juleferien, ja?

Ditt anslag er antakelig ganske rett det.

Back
Topp