Vi som temper(Ny)

Jeg...

i går tenkte jeg "tulletemp" da den gikk opp, basert på unge under dyna, henting av nevnte unge, rotesøvn og i det hele tatt.

I dag... vel, nå er den justert frem en time, for jeg målte 4.35 pga at det var da jeg ble vekket av en unge som kom. Men, atte, ehh, nei?

Jeg tviler. Jeg kom sent igang med tempingen grunnet juleferien denne gangen, så jeg har ikke så mange målinger å sammenligne med, Men jeg har jo aldri el så tidlig. (Bortsett fra de gangene jeg nekter å tro at det kan skje, og vips en dag innser at jeg er 7 dpo. Men halvparten av disse gangene er jeg deretter... oisann, ikke mer enn 3 dpo da jeg trodde jeg nærmet meg ikm. Så jeg kan jo generelt sett ikke vite hva jeg skal tro uansett)

Kjapp lek med å legge inn temp på nivå med dagens i morgen også, så viser ikke FF dpo av den grunn.

Mao, jeg ser ingen grunn til å anse meg som dpo. Vi prøver videre.

Jeg klarte ikke dy meg, tok en el test.

Positiv. Med sekret som strekker seg 20 cm ned i do og en tapp som er høyt oppe og vidåpen er ikke det så uventet. El i løpet av en ukes tid?

Heisann jenter.
Er i pp 10 nå, og har gått til innkjøp av et termometer fra billigetester. Bruker og cbfm, men pga endel tullete sykluser så vet jeg aldri om kroppen klarte å gjennomføre el osv. Så tenker kanskje temping kan hjelpe der? Er på dag 7 idag, er det ok å starte temping på dag 8? Eller hvordan fungerer det? Beklager, er litt "blåst" når det gjelder dette.

Det går antakelig greit det. Har du egnet termometer?

Positiv. Med sekret som strekker seg 20 cm ned i do og en tapp som er høyt oppe og vidåpen er ikke det så uventet. El i løpet av en ukes tid?

Pleier du å få EL så seint etter positiv test? Trodde positiv EL-test betydde at EL kom til å skje om 24-48 timer.

Jeg har en rar kropp, meget mulig pga pco, så jeg får gjerne positive tester i ei uke og el en gang i løpet av den tiden. Det er derfor jeg har sluttet å bruke dem egentlig, men jeg har jo noen igjen...

Da er det i alle fall noe på gang! Håper prosessen blir kjapp og grei denne gangen :)

Det høres jo lovende ut. :-) Håper det skjer ila et par dager ;-) Jeg vil også ha fuktbart sekret. De forrige pp har jeg bare hatt bittelitt. Håper på samme slim nå med hjelp av pergoen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Den supertrøtte mannen min ba om å få sove i gårkveld, og lovet meg heller action når ungene har sovnet i kveld. Så det skal han få gjennomføre ja. gjerne i morgen også, tenker jeg. Og et par ganger til uka, jeg skal jo bare jobbe 8-20 mandag og tirsdag, så jeg er sikkert full av energi, ikke sant ja? :dance018

Ser ut til at jeg må forlate dere før jeg fikk startet:).. Skimter en ekstra strek på graviditetstesten i dag:). Og jeg som kjøpte VIP programmet til FF igår:D hihi

Ser ut til at jeg må forlate dere før jeg fikk startet:).. Skimter en ekstra strek på graviditetstesten i dag:). Og jeg som kjøpte VIP programmet til FF igår:D hihi
Gratulere :D vil du jeg skal arkivere grafen din?

Den supertrøtte mannen min ba om å få sove i gårkveld, og lovet meg heller action når ungene har sovnet i kveld. Så det skal han få gjennomføre ja. gjerne i morgen også, tenker jeg. Og et par ganger til uka, jeg skal jo bare jobbe 8-20 mandag og tirsdag, så jeg er sikkert full av energi, ikke sant ja? :dance018
Han må gjennomføre nå ja ;) du får drikke red bull så får du masse energi :p eller man bør vell ikke drikke det mens man prøver?

Jeg liker ikke koffein-greier, kaffe, cola-bruser etc, så jeg tror ikke redbull heller smaker for meg. Jeg skal heller fokusere på at jeg vil ha baby, så klarer jeg nok litt sengevals, selv etter lange dager, men nå er det jo først helg et par dager også, så får vi se hvor fort tempen evt stiger.

Hei igjen jenter! :)
Jeg er tilbake, etter en aldri så liten bvpause. Jeg har vært innom og sniklest litt her, så har fått med meg at vi har sendt noen av gårde til terminforum, hipp hurra for alle sammen! :D :D

Selv er jeg nå på cd3, og tar fatt på pp7. I teorien er jo ikke det en så alt for lang prøvetid, men i praksis føles det som en evighet. :rolleyes:

Håper virkelig på full klaff for mange av oss her nå, følger spent med på spes Sara og Molly, krysser fingrer for snarlig el for dere! :signs003

Hei igjen jenter! :)
Jeg er tilbake, etter en aldri så liten bvpause. Jeg har vært innom og sniklest litt her, så har fått med meg at vi har sendt noen av gårde til terminforum, hipp hurra for alle sammen! :D :D

Selv er jeg nå på cd3, og tar fatt på pp7. I teorien er jo ikke det en så alt for lang prøvetid, men i praksis føles det som en evighet. :rolleyes:

Håper virkelig på full klaff for mange av oss her nå, følger spent med på spes Sara og Molly, krysser fingrer for snarlig el for dere! :signs003
Velkommen tilbake :-D Har savnet deg!! Takk for at du krysser fingrene for meg! Håper det klaffer for deg snart også. Synes 7pp er lenge nokk!! :-( Var jo sikker på at jeg skulle bli gravid innen året 2013 var omme, men neida :-P Her må man være tålmodige! ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde håpet å bli gravid innen 2013 var omme ja, jeg begynte jo i 2012! (om enn i november da)

menmen, da satser vi på 2014 da!

Så bra at du er tilbake, Fimle! Eller.... Det vil si... Det hadde jo vært bedre om du var gravid, men hyggelig å ha deg her, da :)

Nå har jeg bestilt meg nytt termometer, EL-tester og g-tester, så er på sett og vis "klar" for ny pp. Uansett gøy å få pakke i posten om noen dager:p

Back
Topp