Vi som temper(Ny)

Hei! Litt grønn på dette, bare lurer på om det er vanlig å ha en tempdip i forbindelse med en eventuell festeblødning? Er bare 7 dpo, og blødningen var 5 dpo og temperaturen falt 6 dpo, for så opp igjen 7 dpo. Mulig det er altfor tidlig og bare tilfeldig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei! Litt grønn på dette, bare lurer på om det er vanlig å ha en tempdip i forbindelse med en eventuell festeblødning? Er bare 7 dpo, og blødningen var 5 dpo og temperaturen falt 6 dpo, for så opp igjen 7 dpo. Mulig det er altfor tidlig og bare tilfeldig?

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er helt klart mulig, krysser fingrene! :D

Ææh, takk for svar :D Blir helt sprø av å være i dpo-land, vil helst at ALT skal være et tegn på noe! :p
Tihi det høres fryktelig kjent ut! Man kan bli gal av mindre!

Hei:)! Melder meg inn til dere jeg. Fikk termometeret fra billige-teste.dk i dag, så da starter jeg opp i morgen:).
Vi går snart inn i pp6:).

Bahhhhhh... Nå er jeg lei av å vente på mensen! Hadde sikker EL på cd 15 istedenfor CD 13 likevel, og i så fall må jeg kanskje vente helt til søndag før mensen kommer :( Blæ!

Og liker ikke helt trenden... Pp 1 var EL på CD 11, pp2 på CD 13 og nå pp 3 på CD 15? Æsj!

Mens jeg venter på el.... uvisst når... time will tell...

Bahhhhhh... Nå er jeg lei av å vente på mensen! Hadde sikker EL på cd 15 istedenfor CD 13 likevel, og i så fall må jeg kanskje vente helt til søndag før mensen kommer :( Blæ!

Og liker ikke helt trenden... Pp 1 var EL på CD 11, pp2 på CD 13 og nå pp 3 på CD 15? Æsj!
Åhr frustrerende altså! Skjønner godt du bare vil i gang med ny pp, hvis du vet du ikke er gravid!! Håper tanta kommer nå, slik at du kan gå inn i neste pp med nytt mot :-) Spennende med time hos gynekolog da ;-)

Vente, vente, vente, vente.... Hvordan er det med testene dine da? Går de. Riktig retning?

Åhr frustrerende altså! Skjønner godt du bare vil i gang med ny pp, hvis du vet du ikke er gravid!! Håper tanta kommer nå, slik at du kan gå inn i neste pp med nytt mot :) Spennende med time hos gynekolog da ;-)
Nei, altså... Med den kurven der, er det umulig å være gravid... Nesten så jeg får lyst til å ta en test, bare for å være sikker på at mensen kommer ;)

Og dine EL-tester, da? Sterkere?

Vente, vente, vente, vente.... Hvordan er det med testene dine da? Går de. Riktig retning?
Kanskje en smule sterkere? Nederst fra i dag. Men det begynner å murrer litt mer i eggstokkene, har vært litt oppblåst idag og stikkinger i brystene :-) Håper det betyr at eggløsning nærmer seg.

Vedlegg

• 20140103_084439.jpg
    20140103_084439.jpg
    703,5 KB · Visninger: 88
Jeg har på en måte gitt opp el-tester også jeg tror jeg , de lurer meg jo bare til å tro at jeg har hatt EL før jeg har...

Jeg har tatt et par da, knallnegative, men har ikke hatt med meg på jobb, så det har ikke vært tatt i det siste. Og i dag tror jeg sekretet er fruktbart, så vi får se hva helga bringer.

Kanskje en smule sterkere? Nederst fra i dag. Men det begynner å murrer litt mer i eggstokkene, har vært litt oppblåst idag og stikkinger i brystene :) Håper det betyr at eggløsning nærmer seg.
Håper det nærmer seg, ja :) Litt vanskelig å se om den er sterkere synes jeg, siden den ene er tørket... Men det mååååå jo være nærmere i dag enn i går ;)

Håper det nærmer seg, ja :) Litt vanskelig å se om den er sterkere synes jeg, siden den ene er tørket... Men det mååååå jo være nærmere i dag enn i går ;)
HÅPER DET! :-D Fikk jo eggløsning på CD20 forrige pp, så kommer antakeligvis rundt da denne pp også, selv med pergo. Men håper såklart den kommer litt tidligere :-)

Jeg har på en måte gitt opp el-tester også jeg tror jeg , de lurer meg jo bare til å tro at jeg har hatt EL før jeg har...

Jeg har tatt et par da, knallnegative, men har ikke hatt med meg på jobb, så det har ikke vært tatt i det siste. Og i dag tror jeg sekretet er fruktbart, så vi får se hva helga bringer.
Ja, ser den... Kjipt hvis de bare forvirrer. Håper det nærmer seg likevel, da. At du slipper å gå og vente så lenge på å havne i venteland;)

Ettersom jeg får positiv test, tilsynelatende tempøking, tror det er el, fortsatt positive tester i ei ukes tid, ytterligere tempøkning, jeg håper det er positive greier, tiden går, negativ test, ingen mens, ok, da var det den andre tempøkningen som var el da.

Neste syklus, positiv test, tilsynelatende tempøkning, nei, jeg skal ikke la meg lure, for testene er fortsatt positive, ytterligere tempøkning, da er det vel DER det er EL da, venter litt til, oi, der var spottingen og tempfallet ja, da var det visst den første gangen denne gangen...

Juhu... idiotkropp.

He he, beklager at jeg ler, men føler ikke akkurat at vi oser av positivitet her inne for tiden:p Nå synes jeg vi må få flyttet ut herfra, hele gjengen!

Nesten litt befriendeå få mensen i dag:) Har jo visst i 5-6 dager at det ikke ble noe denne runden, så like greit å bare begynne på nytt igjen...

Ja, når man vet at det ikke ble denne gangen heller, da er det godt å få mensen, så får man i det minste begynt på nytt.

Back
Topp