Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har vært hos gyn for å sjekke at ting er som det bør være for å ha mulighet til å bli gravid.... Når er det dere har vært der i syklusen? Må man flere ganger?
...
Dere som har vært hos gyn for å sjekke at ting er som det bør være for å ha mulighet til å bli gravid.... Når er det dere har vært der i syklusen? Må man flere ganger?
Tenker å bestille meg tid hos gyn i den pp som kommer nå. Bare tull å drive med dette måned etter måned om forholdene uansett ikke ligger til rette. Jeg vet vi ikke har prøvd lenge, kun tre ordentlige sykluser siden jeg tok ut spiralen i august, men har lyst til å vite om ting er som de skal. De to vi har, har jo kommet på første forsøk, og jeg vet at vi har hatt sex på rett tid tre måneder på rad nå...
Sist graviditet ble avsluttet med KS, og jeg hadde masse blødninger fordi morkaken hadde grodd fast i livmorveggen, så er litt redd for at det skal ha noe å si nå. Greit å få det avkreftet, om ikke annet...
Det beste er å bestille tid når du er mellom CD12-13? Rett før eggløsning. Da kan hu se hvordan forholdene ser ut og hvor modne eggene er Håper du får time til sjekk, selv om alt sikkert er helt fint. Du har vært veldig heldig de to første gangene. Men det tar jo som regel 3-6 mnd og det er heelt normalt :-D Så jeg tror det klaffer for dere neste pp;-)Dere som har vært hos gyn for å sjekke at ting er som det bør være for å ha mulighet til å bli gravid.... Når er det dere har vært der i syklusen? Må man flere ganger?
Tenker å bestille meg tid hos gyn i den pp som kommer nå. Bare tull å drive med dette måned etter måned om forholdene uansett ikke ligger til rette. Jeg vet vi ikke har prøvd lenge, kun tre ordentlige sykluser siden jeg tok ut spiralen i august, men har lyst til å vite om ting er som de skal. De to vi har, har jo kommet på første forsøk, og jeg vet at vi har hatt sex på rett tid tre måneder på rad nå...
Sist graviditet ble avsluttet med KS, og jeg hadde masse blødninger fordi morkaken hadde grodd fast i livmorveggen, så er litt redd for at det skal ha noe å si nå. Greit å få det avkreftet, om ikke annet...
:-( Kjipt.. Håper det går bedre dor deg neste pp;-) Sender deg en klemI dag kom tanten sammen med heftige menssmerter. Måtte krype til korset og ta en brexidol, som er NSAID.
Kan en enkelt pille ødelegge syklusen, eller gjelder det ved regelmessig inntak?
:-( Kjipt.. Håper det går bedre dor deg neste pp;-) Sender deg en klem
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk, du er god Da ringer jeg nok og bestiller tid i morgen, om jeg har begynt å blø.... Jeg har hatt EL på CD 13 de to siste rundene, så da er kanskje CD 12 en god dag? Det tidligste jeg har hatt EL, var CD 11, men det er ikke akkurat normalt for meg, tror jeg...Det beste er å bestille tid når du er mellom CD12-13? Rett før eggløsning. Da kan hu se hvordan forholdene ser ut og hvor modne eggene er Håper du får time til sjekk, selv om alt sikkert er helt fint. Du har vært veldig heldig de to første gangene. Men det tar jo som regel 3-6 mnd og det er heelt normalt :-D Så jeg tror det klaffer for dere neste pp;-)
Starter med eggløsningstester imorgen tenkte jeg. Da er jeg CD11. Jeg har senvakt på jobb på CD12, så får ikke gått fra. Men jeg skal ta blodprøve på CD21, så følger jeg heller med på lutealfasen denne pp og på eggløsningslim og blødning. Og ser om det er noe forskjell :-D Veldig veldig spent kjenner jeg!!!Takk, du er god Da ringer jeg nok og bestiller tid i morgen, om jeg har begynt å blø.... Jeg har hatt EL på CD 13 de to siste rundene, så da er kanskje CD 12 en god dag? Det tidligste jeg har hatt EL, var CD 11, men det er ikke akkurat normalt for meg, tror jeg...
Er du i gang med EL-testing, eller? Bestemt deg for om du skal inn og scanne rundt EL igjen? Hadde jo kanskje vært interessant å se både hvor mange egg som er modne, og om forholdene ser bedre ut denne runden? Eller?
Jeg tror nok du er ne av det som er mest spennende fremover nå altsåStarter med eggløsningstester imorgen tenkte jeg. Da er jeg CD11. Jeg har senvakt på jobb på CD12, så får ikke gått fra. Men jeg skal ta blodprøve på CD21, så følger jeg heller med på lutealfasen denne pp og på eggløsningslim og blødning. Og ser om det er noe forskjell :-D Veldig veldig spent kjenner jeg!!!
Har du testet i dag da? Synes tempen din ser fin ut! Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer blødning, og at tempen stiger i morgenJeg tror nok du er ne av det som er mest spennende fremover nå altså
Nei, jeg har ikke testet. Har ingen planer om å teste før søndag, men er rimelig sikker på at jeg får mensen før det... Grafen min har sett helt annerledes ut når jeg har vært gravid, så går egentlig bare og venter...Har du testet i dag da? Synes tempen din ser fin ut! Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer blødning, og at tempen stiger i morgen
Ja det var en veldig flott graf! Å nå krysser jeg bare fingrene for hele tempegjengen fremoverNei, jeg har ikke testet. Har ingen planer om å teste før søndag, men er rimelig sikker på at jeg får mensen før det... Grafen min har sett helt annerledes ut når jeg har vært gravid, så går egentlig bare og venter...
Sånn her har det vært begge gangene jeg har vært gravid:
Vis vedlegget 45233
Fin, eller hva?
Så lenge du måler på ca sammen plass hver måned, har det ikke noe å si :-DDa melder jeg meg forsiktig inn her.. Koblet meg opp på FF, bestilt termometer med 2 desimaler og skal prøve meg på dette..
Måling.. Bakerst under tungen på venstre side eller spiller det ingen rolle?
Hei, så bra!Da melder jeg meg forsiktig inn her.. Koblet meg opp på FF, bestilt termometer med 2 desimaler og skal prøve meg på dette..
Måling.. Bakerst under tungen på venstre side eller spiller det ingen rolle?