Vi som temper(Ny)

Ingen mens her enda, tempen har steget. De to siste døgnene har jeg vært på do å tissa ca 20-30 ganger døgnet, mot 3-4 til vanlig. Jeg er kvalm og kasta opp flere ganger i natt. Men fortsatt heller ingen positiv test. Utålmodig.no
 
Jeg også så den der, ja.
 
aaaaaaah! Herregud så herlig å se at så mange av jentene her ENDELIG er gravide!!!!!
God jul og sånn :D
Jeg er ikke så aktiv som jeg var før (nesten overrasket at dere tok med den halvtomme grafen min videre. hehe. Takk for det)

Her har det gått fra supertravle dager og mye sykdom i senhøstes til fullstendig late dager og jentungen har ENDELIG begynt å sove litt lengere om morningen så da må jeg tydeligvis finne nytt tidspunkt for temping så jeg husker å gjøre det. Hjalp jo heller ikke at FF'en min på mobil tullet til en hel syklus fordi den ikke synkroniserte skikkelig. BAH!

I morra begynner jeg normaltemping igjen! Other than that. Vi tar det relativt lugn med prøvingen nå. Det som skjer det skjer. Men 2014 håper jeg blir vårt år :)

(nå skal jeg lese meg frampå hva jeg har gått glipp av siden sist)
 
Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???
Ha ha ha :) Det er jo noe der! Gleder meg til å se at den blir sterkere!
 
Ingen mens her enda, tempen har steget. De to siste døgnene har jeg vært på do å tissa ca 20-30 ganger døgnet, mot 3-4 til vanlig. Jeg er kvalm og kasta opp flere ganger i natt. Men fortsatt heller ingen positiv test. Utålmodig.no

Hvor mange dpo er du? Håper det er en GOD grunn til kvalmen og dobesøkene dine :D
 
Gleder meg til å se din positive test jeg ;)
Boff:( Akkurat nå tror jeg aldri det kommer til å skje. At det ikke blir noen nummer tre... Var akkurat i søpla og så på den begredelige testen fra i morges, og den var akkurat like nitrist nå som for ti timer siden. Men jeg skal jo egentlig ikke klage, siden jeg har to nydelige fra før:rolleyes:

Skal jeg føre deg opp som gravid på IKM-tråden, forresten? Veldig stas at det finnes noen som lykkes, og enda mer stas når det er noen man "kjenner" :)
 
Ja du kan vel det :) er ikke helt over i gravidmodus enda men det kommer vel straks regner jeg med ;)

Nei det er utrolig lite motiverende med de negative testene, men løpet er jo ikke kjørt enda Medusa! Og om ikke denne pp så har jeg troen på at du kommer etter neste pp!
 
13 dpo, aldri vært mer enn 11 dpo når tr har kommet. Men begynte å spotte nå :(
Nei!! Du skal jo være gravid nå du!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nei!! Du skal jo være gravid nå du!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

:( Håper det gir seg.... Det er jo et godt tegn at du hat gått lenger enn du pleier, men liker ikke spotting.

Jeg håpet virkelig det hadde klaffet denne gangen :( Men tappen er ikke åpen enda, så jeg fatter ingenting. Men tempen steg sist jeg fikk tanta også. Forvirra.
 
Krysser fingrene for deg!
 
Da var håpet ute for denne gangen. Har hatt et kraftig tempefall, så jeg får heller satse på oktoberbaby.

TR melder nok sikkert sin ankomst samtidig som rakettene smeller i kveld :p
 
Nei, slike oppdateringer ville jeg ikke ha fra dere!

Vi staser på 2014!
 
Da ser det ut til at jeg spotter litt her:( Får vel satse på oktober, jeg også, da...
 
Da blir det å prøve på oktober baby her også :(
 
Back
Topp