Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ha Det er jo noe der! Gleder meg til å se at den blir sterkere!Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???
Ingen mens her enda, tempen har steget. De to siste døgnene har jeg vært på do å tissa ca 20-30 ganger døgnet, mot 3-4 til vanlig. Jeg er kvalm og kasta opp flere ganger i natt. Men fortsatt heller ingen positiv test. Utålmodig.no
Gleder meg til å se din positive test jegHa ha ha Det er jo noe der! Gleder meg til å se at den blir sterkere!
Boff Akkurat nå tror jeg aldri det kommer til å skje. At det ikke blir noen nummer tre... Var akkurat i søpla og så på den begredelige testen fra i morges, og den var akkurat like nitrist nå som for ti timer siden. Men jeg skal jo egentlig ikke klage, siden jeg har to nydelige fra førGleder meg til å se din positive test jeg
Hvor mange dpo er du? Håper det er en GOD grunn til kvalmen og dobesøkene dine
13 dpo, aldri vært mer enn 11 dpo når tr har kommet. Men begynte å spotte nå
Ai! Krysser fingrene for at spottingen skal forsvinne!
Nei!! Du skal jo være gravid nå du!13 dpo, aldri vært mer enn 11 dpo når tr har kommet. Men begynte å spotte nå
Håper det gir seg.... Det er jo et godt tegn at du hat gått lenger enn du pleier, men liker ikke spotting.13 dpo, aldri vært mer enn 11 dpo når tr har kommet. Men begynte å spotte nå
Nei!! Du skal jo være gravid nå du!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper det gir seg.... Det er jo et godt tegn at du hat gått lenger enn du pleier, men liker ikke spotting.