Ja, det har jo ikke gått til nå når vi har gjort "alt riktig" så da skulle det jo bare mangle at det klaffa nå når vi har bomma totalt!Så kjedelig :-( Men kan jo hende alikevel. Spermen kan jo leve inni deg opptil en uke hos noen*krysser fingrene*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har jo ikke gått til nå når vi har gjort "alt riktig" så da skulle det jo bare mangle at det klaffa nå når vi har bomma totalt!Så kjedelig :-( Men kan jo hende alikevel. Spermen kan jo leve inni deg opptil en uke hos noen*krysser fingrene*
:-( Frustrerende. Håper dere får hjelp snart <3 Hørt noe mer? Skulle ikke dere til utredning?Ja, det har jo ikke gått til nå når vi har gjort "alt riktig" så da skulle det jo bare mangle at det klaffa nå når vi har bomma totalt!![]()
Jo, vi venter på innkallelse. Da er det mannen som skal utredes. Når vi får svar på undersøkelsen av han skal jeg inn igjen og sjekkes, også blir jeg henvist også. Har sendt inn blodprøver til fertilitetsklinikken av begge to.:-( Frustrerende. Håper dere får hjelp snart <3 Hørt noe mer? Skulle ikke dere til utredning?
Jeg lurer virkelig på om jeg er gravid, murrer i underlivet og tappen er lukket på en helt annen måte enn tidligere. Er bare 9 DPO så enda en stund til testen blir eventuelt positiv. Kjenner fallhøyden kommer til å være stor om jeg tar feil da![]()
Får håpe det blir to blå daer så kjedelig når en er skikkelig håpefull også går det ikke veien... Krysser fingrene for deg
![]()
Håper tempen stiger igjen i morgen. Krysser alt jeg kan for deg nåTakkBegynner å kjenne tvilen komme, nå er det godt over til menssmerter i stedet
Jeg får mensen 10 eller 11 DPO om jeg får den.
Juleferie, men er inne å snokerHer var det jammen labert! Har alle tatt juleferie, eller?
Her synes jeg at jeg nok en årgang har litt for mange symptomer til at jeg tror at det har klaffet... Men grafen ser jo foreløpig fin ut, daMan tar det man får, eller hva?
Her var det jammen labert! Har alle tatt juleferie, eller?
Her synes jeg at jeg nok en årgang har litt for mange symptomer til at jeg tror at det har klaffet... Men grafen ser jo foreløpig fin ut, daMan tar det man får, eller hva?
Ja... De første 10 dagene er utrolig kjedelige, synes jeg. Det eneste som er bra med dem, er at man kan tillate seg å være superoptimistJuleferie, men er inne å snokerIkke så mye som skjer her enda.. CD5.. Dagene går sent. Synes grafen din ser spennende ut da Medusa :-D Håper virkelig det klaffer for deg denne gangen :-D Hatt en fin juleferie så lang?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nei, vi skal ha høy temp på deg i morgen!Haha, har ikke vært mye liv, nei.
Jeg tempet ikke i dag, så er utrolig spent på hva tempen blir i morgen. Håper ikke at den er på vei ned igjen!
Veldig fin jul, som har gått altfor fortJa... De første 10 dagene er utrolig kjedelige, synes jeg. Det eneste som er bra med dem, er at man kan tillate seg å være superoptimist
I dag ser grafen min fin ut, ja. Spent på om det fortsetter, eller om den går tilbake til å være kjedelig i morgen...
Har vært en fin og passe travel jul så langt. Nå er vi på fjellet, og målet er å få minstemann på ski i morgenHan er ikke veldig motivert, for å si det sånn
Du da? Fin jul? Og hvordan føles det å være på pillekur?
Ja , det går litt for fort... Men det er heldigvis mye kos på kort tidVeldig fin jul, som har gått altfor fortMasse familieselskap, god mat og drikke. Ikveld er det jentekveld på byen, ser veldig frem til det!
Tatt min tredje dose idag, føles veldig bra. Spent
Ikke noe bivirkninger så lang, annet enn stikkinger/ilinger i brystet.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper tempen stiger igjen i morgen. Krysser alt jeg kan for deg nåIkke noe tegn til tr?