Vi som temper(Ny)

Så kjedelig :-( Men kan jo hende alikevel. Spermen kan jo leve inni deg opptil en uke hos noen :) *krysser fingrene*
Ja, det har jo ikke gått til nå når vi har gjort "alt riktig" så da skulle det jo bare mangle at det klaffa nå når vi har bomma totalt! :p
 
Ja, det har jo ikke gått til nå når vi har gjort "alt riktig" så da skulle det jo bare mangle at det klaffa nå når vi har bomma totalt! :p
:-( Frustrerende. Håper dere får hjelp snart <3 Hørt noe mer? Skulle ikke dere til utredning?
 
Jeg lurer virkelig på om jeg er gravid, murrer i underlivet og tappen er lukket på en helt annen måte enn tidligere. Er bare 9 DPO så enda en stund til testen blir eventuelt positiv. Kjenner fallhøyden kommer til å være stor om jeg tar feil da :(
 
:-( Frustrerende. Håper dere får hjelp snart <3 Hørt noe mer? Skulle ikke dere til utredning?
Jo, vi venter på innkallelse. Da er det mannen som skal utredes. Når vi får svar på undersøkelsen av han skal jeg inn igjen og sjekkes, også blir jeg henvist også. Har sendt inn blodprøver til fertilitetsklinikken av begge to.
 
Jeg lurer virkelig på om jeg er gravid, murrer i underlivet og tappen er lukket på en helt annen måte enn tidligere. Er bare 9 DPO så enda en stund til testen blir eventuelt positiv. Kjenner fallhøyden kommer til å være stor om jeg tar feil da :(

Får håpe det blir to blå da :) er så kjedelig når en er skikkelig håpefull også går det ikke veien... Krysser fingrene for deg ;)
 
Får håpe det blir to blå da :) er så kjedelig når en er skikkelig håpefull også går det ikke veien... Krysser fingrene for deg ;)

Takk :) Begynner å kjenne tvilen komme, nå er det godt over til menssmerter i stedet :( Jeg får mensen 10 eller 11 DPO om jeg får den.
 
Takk :) Begynner å kjenne tvilen komme, nå er det godt over til menssmerter i stedet :( Jeg får mensen 10 eller 11 DPO om jeg får den.
Håper tempen stiger igjen i morgen. Krysser alt jeg kan for deg nå :) Ikke noe tegn til tr?
 
Her var det jammen labert! Har alle tatt juleferie, eller?

Her synes jeg at jeg nok en årgang har litt for mange symptomer til at jeg tror at det har klaffet... Men grafen ser jo foreløpig fin ut, da :) Man tar det man får, eller hva?
 
Her var det jammen labert! Har alle tatt juleferie, eller?

Her synes jeg at jeg nok en årgang har litt for mange symptomer til at jeg tror at det har klaffet... Men grafen ser jo foreløpig fin ut, da :) Man tar det man får, eller hva?
Juleferie, men er inne å snoker :) Ikke så mye som skjer her enda.. CD5.. Dagene går sent. Synes grafen din ser spennende ut da Medusa :-D Håper virkelig det klaffer for deg denne gangen :-D Hatt en fin juleferie så lang?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her var det jammen labert! Har alle tatt juleferie, eller?

Her synes jeg at jeg nok en årgang har litt for mange symptomer til at jeg tror at det har klaffet... Men grafen ser jo foreløpig fin ut, da :) Man tar det man får, eller hva?

Haha, har ikke vært mye liv, nei.

Jeg tempet ikke i dag, så er utrolig spent på hva tempen blir i morgen. Håper ikke at den er på vei ned igjen!
 
Juleferie, ikke-temping grunnet mens (akkurat over den da) og en kjedelig fase av syklusen...
 
Juleferie, men er inne å snoker :) Ikke så mye som skjer her enda.. CD5.. Dagene går sent. Synes grafen din ser spennende ut da Medusa :-D Håper virkelig det klaffer for deg denne gangen :-D Hatt en fin juleferie så lang?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja... De første 10 dagene er utrolig kjedelige, synes jeg. Det eneste som er bra med dem, er at man kan tillate seg å være superoptimist ;)

I dag ser grafen min fin ut, ja. Spent på om det fortsetter, eller om den går tilbake til å være kjedelig i morgen...

Har vært en fin og passe travel jul så langt. Nå er vi på fjellet, og målet er å få minstemann på ski i morgen :) Han er ikke veldig motivert, for å si det sånn :D

Du da? Fin jul? Og hvordan føles det å være på pillekur?
 
Ja... De første 10 dagene er utrolig kjedelige, synes jeg. Det eneste som er bra med dem, er at man kan tillate seg å være superoptimist ;)

I dag ser grafen min fin ut, ja. Spent på om det fortsetter, eller om den går tilbake til å være kjedelig i morgen...

Har vært en fin og passe travel jul så langt. Nå er vi på fjellet, og målet er å få minstemann på ski i morgen :) Han er ikke veldig motivert, for å si det sånn :D

Du da? Fin jul? Og hvordan føles det å være på pillekur?
Veldig fin jul, som har gått altfor fort :) Masse familieselskap, god mat og drikke. Ikveld er det jentekveld på byen, ser veldig frem til det! :) Tatt min tredje dose idag, føles veldig bra. Spent :) Ikke noe bivirkninger så lang, annet enn stikkinger/ilinger i brystet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Veldig fin jul, som har gått altfor fort :) Masse familieselskap, god mat og drikke. Ikveld er det jentekveld på byen, ser veldig frem til det! :) Tatt min tredje dose idag, føles veldig bra. Spent :) Ikke noe bivirkninger så lang, annet enn stikkinger/ilinger i brystet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja , det går litt for fort... Men det er heldigvis mye kos på kort tid :)
 
Ååå, jeg er så spent på de kommende dagene! IKM i morgen. Tempgrafen ser lovende ut, men den kan jo være høy helt til tr kommer. Har tafset litt, og i dag hadde tappen "forsvunnet". (Sikkert også pga. full blære!) Sjekket senere på dagen, og da lå den fremdeles veldig høyt, bakovervendt og lukket. Helt annerledes enn den var forrige pp på denne tiden.

Prøver å ikke legge for mye i det, men det er ikke så enkelt! Har selvsagt testet, opptil flere ganger faktisk! Negativt, kan kun skimte en nesten usynlig skyggestrek/ønskestrek med litt god fantasi og godvilje:oops: Men så lenge tr holder seg borte er det håp, har jeg hørt:rolleyes:

(Hadde forresten el en dag senere enn ff har foreslått. )
1388256433297.jpg
 
Håper tempen stiger igjen i morgen. Krysser alt jeg kan for deg nå :) Ikke noe tegn til tr?

Tempen har steget litt igjen og tanta har ikke vist seg enda. Menssmertene er gått tilbake til å bli murringer, og det kjennes ikke ut som den er på tur heller. Så det blir spennende å se om den dukker opp i løpet av kvelden eller natta.
 
Det er et par lovende grafer her nå. Spennende.
 
I en ideell verden skulle jeg gjerne sett at tempen begynte å dra seg litt oppover nå... Men får vel være fornøyd med relativt stabil høy temp enn så lenge...

Mulig det blir testing på nyttårsaften her, men skal kjenne litt på om jeg takler en blendahvit test eller ikke.
 
Fra imorgen av begynnet jeg å tempe igjen :) Nå har jeg vært på juleferie, så har ikke orket det da. CD7 idag. Imorgen tar jeg de siste tabelettene pergotime. *håpersåuendelighøyt* at lutealfasen blir normal.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp