Vi som temper(Ny)

Jeg har vært å henta på apoteket. Men veldig usikker på om jeg skal prøve nå, eller gi det en pp til. Gynekolog mente jo det ville ordne seg selv. Og vi har jo "bare" prøvd i 6mnd. Først mente jo gynekolog jeg skulle vente et år, men så plutselig skrev hun ut alikevel.. Jeg er veldig skeptisk til slike hormoner. Og etter å ha lest mulige bivirkninger ble jeg enda mer skeptisk. Selv om de er sjeldne :p Jeg skal snakke me mannen om det, så ser vi :) Skal evnt begynne på CD4 tom CD8. 2 tabeletter daglig. Er det dobbel dose?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det er dobbel dose.
Man bør ikke lese bivirkningene på disse. Hehe.
Jeg har bare fått hetetokter av de, ellers har jeg ikke merket noe. Eneste jeg merket når jeg var på trippel dose for 5 år siden også.
 
Ja, det er dobbel dose.
Man bør ikke lese bivirkningene på disse. Hehe.
Jeg har bare fått hetetokter av de, ellers har jeg ikke merket noe. Eneste jeg merket når jeg var på trippel dose for 5 år siden også.
Det er jo sant. Er jo sjeldne bivirkninger. I det ene øyeblikket tenker jeg, okei jeg kjører på. I det neste tenker jeg at jeg gir det en pp til. Mannen mener jeg burde vente en pp. Igår fikk vi akurat vite at ek kjempe god venninne venter barn. Jeg ble så glad på deres vegne, men også veldig lei meg og sår. Gjorde egentlig at jeg bare tenker på det enda mer! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Oi, jeg har fått julegave av FF! Satte meg til 5 DPO i dag!

Og god jul, dere!
Hurra!! God jul! Nyt tiden med venner og familie kjære medusa! Så håper jeg du får en fin nyttårsgave :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Håper du får en nyttårsgave Medusa ;)
God Jul frøkner :D kos dere masse! <3
 
Håper du får en nyttårsgave Medusa ;)
God Jul frøkner :D kos dere masse! <3
God jul alle sammen<3 2014 er året for oss alle :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er jo sant. Er jo sjeldne bivirkninger. I det ene øyeblikket tenker jeg, okei jeg kjører på. I det neste tenker jeg at jeg gir det en pp til. Mannen mener jeg burde vente en pp. Igår fikk vi akurat vite at ek kjempe god venninne venter barn. Jeg ble så glad på deres vegne, men også veldig lei meg og sår. Gjorde egentlig at jeg bare tenker på det enda mer! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvorfor ikke prøve en runde å se hvordan det går? De kan jo brukes for å stabilisere syklus også, så du kan jo få en vinn - vinn situasjon :D
 
Hvorfor ikke prøve en runde å se hvordan det går? De kan jo brukes for å stabilisere syklus også, så du kan jo få en vinn - vinn situasjon :D
Ja jeg prøver :-D Så håper jeg på det beste ;-) hjelp. Første tabeletter imorgen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja jeg prøver :-D Så håper jeg på det beste ;-) hjelp. Første tabeletter imorgen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, da håper jeg det gjør susen! Får man fortsatt EL på omtrent samme tid, eller hvordan fungerer det?
 
Jeg hadde også kommet til å prøve var jeg deg, så... lykke til.
 
Ja, da håper jeg det gjør susen! Får man fortsatt EL på omtrent samme tid, eller hvordan fungerer det?
Tror en får det ca 4-8dager etter siste tabelett. Så skal vel få det på CD14-16:) Gynekolog mente jeg burde ta eggløsningstester også denne pp med pergo for å se om det blir normal lutealfase:) Jeg er sååå spent. Håper jeg får mer slim osv også. :) Å at kroppen får til en skikkelig eggløsning:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde også kommet til å prøve var jeg deg, så... lykke til.
Tusen takk Sara! Håper det klaffer for deg snart♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tror en får det ca 4-8dager etter siste tabelett. Så skal vel få det på CD14-16:) Gynekolog mente jeg burde ta eggløsningstester også denne pp med pergo for å se om det blir normal lutealfase:) Jeg er sååå spent. Håper jeg får mer slim osv også. :) Å at kroppen får til en skikkelig eggløsning:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tror vi andre er nesten like spente som deg ;) Masse, masse lykke til!
 
Svelgt mine første to tabeletter!! :) Nå er jeg i gang!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tempen går rette veien, men jeg tror ikke det går denne gangen. Vi bomma helt på el for første gang, pga sykdom osv. Så blir nok ikke noe septemberbaby på oss.
 
Tempen går rette veien, men jeg tror ikke det går denne gangen. Vi bomma helt på el for første gang, pga sykdom osv. Så blir nok ikke noe septemberbaby på oss.
Så kjedelig :-( Men kan jo hende alikevel. Spermen kan jo leve inni deg opptil en uke hos noen :) *krysser fingrene*
 
Back
Topp