Vi som temper(Ny)

Ja det håper jeg også at den blir Molly!
Må jo det nå som du har fått pergo :)
 
Fra imorgen av begynnet jeg å tempe igjen :) Nå har jeg vært på juleferie, så har ikke orket det da. CD7 idag. Imorgen tar jeg de siste tabelettene pergotime. *håpersåuendelighøyt* at lutealfasen blir normal.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Veldig med på den! Jeg er utrolig spent på hvordan det blir med deg denne runden!
 
Fikk ikke tempet i dag, for jeg har sovet maks 2 timer sammenhengende i natt. Tusen takk kjære influensa :/ Men fortsatt ikke fått besøk av tanta, men ei heller positiv test
 
Det var jo noe dritt! Nå er tempen tydeligvis på vei ned. Tok en test bare for å bekrefte at det ikke var noe, og den var selvsagt blenda :( Kjenner at jeg gir litt opp. Blir litt tungt å motivere seg til neste pp...
 
Som er normalt for meg rett før den daler...

Nei jeg følger deg nok videre til neste pp medua.
Er også lei. Vurderer å bare droppe hele prøvingen å leve som normalt istedenfor. Ikke begynne på pillen igjen, men heller bare tenke at vi ikke prøver og se hva som skjer. Tviler på at det lar seg gjøre da :p
 
Det var jo noe dritt! Nå er tempen tydeligvis på vei ned. Tok en test bare for å bekrefte at det ikke var noe, og den var selvsagt blenda :( Kjenner at jeg gir litt opp. Blir litt tungt å motivere seg til neste pp...

Akkurat det samme her.. dritt! Hadde så god følelse denne mnd! Fikk vite i går at ei venninne av meg testet positivt nå i jula (uplanlagt), så hadde et ekstra stort ønske om at det skulle klaffe denne pp. Er nå en dag på overtid, men er 90% sikker på å få tr i dag, ev. i morgen.

Nå skal ikke jeg klage mere. Er bare inne i 3.pp, men vi måtte utsette prøvingen tre mnd, så det kjennes ut som vi har prøvd seks mnd.;) Er også så heldig å ha et herlig barn i livet mitt, så vet jeg kan bli gravid, men vil bli det NÅ:p
 
Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    471,4 KB · Visninger: 87
Oi!!! Jeg ser noe på den nederste :D Sniker litt her jeg også ;) Det så veldig spennende ut!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ser rosa ut også! :D :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja ikke sant!? :D åh nå gleder jeg meg til i morgen når jeg skal teste på ny!! :) litt skummelt å bli for glad også...
Tipper du får sterkere rosa strek i morra :) Er jo slik de første svake viser seg, min var ca også slik 12 dpo. Og du er 11 :) Sååå spennende da - tipper du går rundt og smiler i dag ;) Det blir jo faktisk ikke utslag på en hcg test så lenge det ikke er hcg i urinen :p Og din har et utslag :D
 
Ja ikke sant!? :D åh nå gleder jeg meg til i morgen når jeg skal teste på ny!! :) litt skummelt å bli for glad også...
Verpehøna sååå GØY!!! Jeg ser en rosa strek :-D Så glad på dine vegne. Tror jeg kan si gratulerer!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???

Jeg ser streken! Hurra, Verpehøna!
 
Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???

Dere vet jo at jeg sniker. Den streken der var jo ikke så svak heller. :) Gratulerer! :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???

Til og med jeg ser en strek. Gratulerer så mye :D
 
Back
Topp