Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Kan ikke skjønne noe annet! :-D Takk for at du håperJa det håper jeg også at den blir Molly!
Må jo det nå som du har fått pergo
Veldig med på den! Jeg er utrolig spent på hvordan det blir med deg denne runden!Fra imorgen av begynnet jeg å tempe igjen Nå har jeg vært på juleferie, så har ikke orket det da. CD7 idag. Imorgen tar jeg de siste tabelettene pergotime. *håpersåuendelighøyt* at lutealfasen blir normal.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Veldig med på den! Jeg er utrolig spent på hvordan det blir med deg denne runden!
Det var jo noe dritt! Nå er tempen tydeligvis på vei ned. Tok en test bare for å bekrefte at det ikke var noe, og den var selvsagt blenda Kjenner at jeg gir litt opp. Blir litt tungt å motivere seg til neste pp...
Tipper du får sterkere rosa strek i morra Er jo slik de første svake viser seg, min var ca også slik 12 dpo. Og du er 11 Sååå spennende da - tipper du går rundt og smiler i dag Det blir jo faktisk ikke utslag på en hcg test så lenge det ikke er hcg i urinen Og din har et utslagJa ikke sant!? åh nå gleder jeg meg til i morgen når jeg skal teste på ny!! litt skummelt å bli for glad også...
Verpehøna sååå GØY!!! Jeg ser en rosa strek :-D Så glad på dine vegne. Tror jeg kan si gratulerer!Ja ikke sant!? åh nå gleder jeg meg til i morgen når jeg skal teste på ny!! litt skummelt å bli for glad også...
Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???
Jeg må jo alltid se hundre ganger på en test i løpet av en dag og når jeg gikk for å dusje nå fant jeg denne! Ønsker jeg det så sterkt at jeg ser syner eller er det virkelig en supersvak strek der???