Vi som temper(Ny)

Kjempefint at dere fortsetter tempetråden, bra Liisjja. :) Jeg synes det er litt rart at jeg flytter helt fra dere. Håper dere blir gravide snart alle sammen! ♥

*Taster på app på mobilen*
 
Kjempefint at dere fortsetter tempetråden, bra Liisjja. :) Jeg synes det er litt rart at jeg flytter helt fra dere. Håper dere blir gravide snart alle sammen! ♥

*Taster på app på mobilen*
Vi savner deg! Men kommer snart etter ;-)
 
Kjempefint at dere fortsetter tempetråden, bra Liisjja. :) Jeg synes det er litt rart at jeg flytter helt fra dere. Håper dere blir gravide snart alle sammen! ♥

*Taster på app på mobilen*
Kjenner jeg savner deg!! Men bra du flyttet ;) håper jeg får se gravidbilder når den vokser :D
 
En bitte liten justering av teksten til Lykkeliten.

Til samme tid, på samme sted, der har det blitt en misforståelse. På samme sted er ikke sted i huset, liggende i senga, men sted på kroppen. Det betyr at du ikke skal bytte fra munn til nedentil midt i en syklus, og måler du i munnen, så samme sted i munnen hver gang, helt inntil midten, helt bak, under tunga, og samme side av munnen hver gang.
 
Jeg har et forslag, hva om vi ordner oss en egen ikm tråd innpå her ? så blir det enklere å følge med hverandre
Hva mener dere? Eller ødelegger vi tråden da?
Tenker at dere sender meg deres ikm på PM så slipper det å bli så mange sånne poster her.
Også tenker jeg at det bli mnd ikm å ikke uke.
 
Jeg har et forslag, hva om vi ordner oss en egen ikm tråd innpå her ? så blir det enklere å følge med hverandre
Hva mener dere? Eller ødelegger vi tråden da?
Tenker at dere sender meg deres ikm på PM så slipper det å bli så mange sånne poster her.
Også tenker jeg at det bli mnd ikm å ikke uke.

God ide! Syntes det er vanskelig å bla frem og tilbake med App'en til de forskjellige grafene for å finne ut hvor folk er i syklusen.
 
Jeg har et forslag, hva om vi ordner oss en egen ikm tråd innpå her ? så blir det enklere å følge med hverandre
Hva mener dere? Eller ødelegger vi tråden da?
Tenker at dere sender meg deres ikm på PM så slipper det å bli så mange sånne poster her.
Også tenker jeg at det bli mnd ikm å ikke uke.
Jeg er med på den! Mener du forresten inne på denne tråden? At ett innlegg er IKM-liste, liksom? Eller tenkte du å lage en helt egen tråd? (Må visst ha det inn med teskje :p)
 
He he :) nettopp! Sender deg pm om noen dager, når jeg forhåpentligvis har fått IKM av FF :)
 
Jeg har et forslag, hva om vi ordner oss en egen ikm tråd innpå her ? så blir det enklere å følge med hverandre
Hva mener dere? Eller ødelegger vi tråden da?
Tenker at dere sender meg deres ikm på PM så slipper det å bli så mange sånne poster her.
Også tenker jeg at det bli mnd ikm å ikke uke.
Kjempe god idee :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så flott at du tok over tråden Liisjja! :D Veldig bra!
 
Kan fint ha en ikm-oversikt på et vis. Min er... En gang i 2014. Håper januar.
 
Håper på ikm i januar.

Neste mens tar jeg gjerne i 2016 (jeg har ikke fått den før ungene var hhv 15 og 21 mnd)
 
Og der kom blødningen. Hva skjer.. :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff da :( Skulle du i gang med Pergotime kur nå eller?
Jeg har vært å henta på apoteket. Men veldig usikker på om jeg skal prøve nå, eller gi det en pp til. Gynekolog mente jo det ville ordne seg selv. Og vi har jo "bare" prøvd i 6mnd. Først mente jo gynekolog jeg skulle vente et år, men så plutselig skrev hun ut alikevel.. Jeg er veldig skeptisk til slike hormoner. Og etter å ha lest mulige bivirkninger ble jeg enda mer skeptisk. Selv om de er sjeldne :p Jeg skal snakke me mannen om det, så ser vi :) Skal evnt begynne på CD4 tom CD8. 2 tabeletter daglig. Er det dobbel dose?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp