Kjempefint at dere fortsetter tempetråden, bra Liisjja.
Jeg synes det er litt rart at jeg flytter helt fra dere. Håper dere blir gravide snart alle sammen! ♥
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi savner deg! Men kommer snart etter ;-)Kjempefint at dere fortsetter tempetråden, bra Liisjja.Jeg synes det er litt rart at jeg flytter helt fra dere. Håper dere blir gravide snart alle sammen! ♥
Kjenner jeg savner deg!! Men bra du flyttetKjempefint at dere fortsetter tempetråden, bra Liisjja.Jeg synes det er litt rart at jeg flytter helt fra dere. Håper dere blir gravide snart alle sammen! ♥
Jeg har et forslag, hva om vi ordner oss en egen ikm tråd innpå her ? så blir det enklere å følge med hverandre
Hva mener dere? Eller ødelegger vi tråden da?
Tenker at dere sender meg deres ikm på PM så slipper det å bli så mange sånne poster her.
Også tenker jeg at det bli mnd ikm å ikke uke.
Jeg er med på den! Mener du forresten inne på denne tråden? At ett innlegg er IKM-liste, liksom? Eller tenkte du å lage en helt egen tråd? (Må visst ha det inn med teskjeJeg har et forslag, hva om vi ordner oss en egen ikm tråd innpå her ? så blir det enklere å følge med hverandre
Tenker at dere sender meg deres ikm på PM så slipper det å bli så mange sånne poster her.
Mener her inn på tråden jaJeg er med på den! Mener du forresten inne på denne tråden? At ett innlegg er IKM-liste, liksom? Eller tenkte du å lage en helt egen tråd? (Må visst ha det inn med teskje)
Kjempe god ideeJeg har et forslag, hva om vi ordner oss en egen ikm tråd innpå her ? så blir det enklere å følge med hverandre
Kan ikke håpe januar, du må håpe om et års tidKan fint ha en ikm-oversikt på et vis. Min er... En gang i 2014. Håper januar.
Og der kom blødningen. Hva skjer.. :-(
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har vært å henta på apoteket. Men veldig usikker på om jeg skal prøve nå, eller gi det en pp til. Gynekolog mente jo det ville ordne seg selv. Og vi har jo "bare" prøvd i 6mnd. Først mente jo gynekolog jeg skulle vente et år, men så plutselig skrev hun ut alikevel.. Jeg er veldig skeptisk til slike hormoner. Og etter å ha lest mulige bivirkninger ble jeg enda mer skeptisk. Selv om de er sjeldneHuff daSkulle du i gang med Pergotime kur nå eller?